Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer coke en voelde m niet ??

eerste keer coke en voelde m niet ??

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wanneer je voor de eerste keer sos gebruikt is het effect minimaal. Het effect wordt naarmate je het vaker gebruikt heftiger omdat je lichaam de stof herkent en hier beter op reageert.
Ik voelde er zelf ook vrij weinig van de eerste keer/
n
natalieeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi.

k ben n ietwat stevige meid van 1.75 lang en ongeveer 72 kilo.
Heb vandaag voor de eerste keer coke gesnoven, 2 x een mespuntje.. maar ik voelde hem dus niet, of ja ik wist eigenlijk niet wat ik moest voelen.
ik ben altijd wel hyper actief, bijv als mensen een grapje maken of raar gaan doen dan krijg ik een lachkick, dat had ik nu dus ook gewoon zoals normaal.

Het enige wat ik nu heb is dat ik niet kan slapen dat ik niet eens moe ben.
Mijn honger gevoel was weg
Moet wel vaker niezen, en mn neus zit half dicht en mijn keel ook ( daarvoor ook al )

Nou was mijn vraag aan jullie ;

K ga zaterdag speed of xtc gebruiken, kan iemand mij vertellen wat ik moet doen of waar ik rekening mee moet houden. Als ik speed gebruik dan snuif ik het, want ik rook niet en ik spuit niet.
Was in het begin zeer bang om coke te gebruiken maar vind het tot nu toe nog wel mee vallen en wil dus speed of xtc gebruiken.
Ik ga naar een uitgaansgelegenheid waar ik voornamelijk in een zaal sta met hardstyle muziek.

Ik hoor het graag.

Groetjes Natalie
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke is ook niet zo heftig bij een paar puntjes tenzij je goede kwaliteit hebt, zou ook de coke links laten liggen als je lekker los wilt gaan op een hardstyle feest.
Speed daar integen is perfect om op te stampen, gewoon paar sleutelpuntjes doen tot je voelt dat je strak staat en dan lekker los gaan :mrgreen:
Je kan het ook in je drankje doen en opdrinken (is wel smaak van je drankje verpest).
Met xtc zorgen dat je goede pillen hebt en dan 1a1.5mg per kg van je gewicht doen.
Kan ook minder omdat je de 1e x niet zoveel nodig hebt om heerlijk te gaan :hearteyes:
c
cityboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
de eerste keren dat ik coke kocht merkte ik er ook niet veel van dit ook omdat ik al speed gewend was.

Maar de laatse tijd heb ik een andere dealer en voel ik het direct al van 1 lijn..
Had nooit gedacht zo strak te kunnen staan van coke

als je er niets van voelt zou ik aanraden bij iemand anders te gaan tot je de goede gevonden hebt..

Dan zal je er zoiezo wel iets van voelen...
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snap de vraag niet helemaal.

Je wilt nu dus geen coke meer? In dat geval, houden zo, want ook al vindt je het niks na de eerste keer, het spul blijft lonken. Voor tips over een 'safe' gebruik, tussen haakjes want zover mogelijk, mag je me altijd PB-en.

XTC en Speed, tja. 1x MDMA-poeder gedaan, na de speed, en dat was direct teveel. Kan je dus niet goed adviseren. Komt omdat ik meestal coke neem, en de beide middelen toen te lang op zich lieten wachten qua werking (coke kickt sneller/lekkerder in) en dus te snel teveel nam. Dat spul moet je echt leren doseren.

Speed valt naar mijn mening nog mee. Dat doet zo fokking zeer aan je neus dat je wel weet wanneer je moet stoppen, en kickt iets later in dan coke.

XTC/MDMA moeten eerst goed oplossen in je maag, daarvoor moet je toch minimaal een half uur a drie kwartier voor aanhouden, en niet 1 gram poeder in 20 minuten zoals mij. Damn wat een hel was dat! Voelde na een goed kwartier (halfje) niets, dus gooide toen de rest in een glas water en tikte dat achterover. Daarna was het een regelrechte hel, die een week aanhield (post staat wel elders) met nachtmerries en 'terugvallen' enzo...

Nee, coke is (helaas) mijn ding. Speed vindt ik niks, een nakkie en uren niks te doen hebben en strak staan. Ben liever mooie sculpturen aan het maken op mijn DVD hoes welke ik dan langzaam wegsnuif :P. En MDMA helemaal nooit meer, wat een fuckzooi was dat. Lees mijn topic elders maar. Bah!!!

Success, en handel wijs!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sowieso even laten testen je spul, als je 't nog hebt. Het effect vond ik m'n eerste keer ook vrij mild. Het schopt wel veel zaken subiet aan de kant - vermoeidheid, aangeschoten zijn, chagrijnig zijn, als sneeuw voor de zon verdwenen.

Gezien je slecht hebt geslapen lijkt het mij dat de coke zijn werk wel heeft gedaan. Ik slaap er ook altijd beroerd op, met name in de zin dat ik om het uur wakker word. Vreemdgenoeg voel ik me ondanks de slechte nacht de volgende dag(en) nooit gaar.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik voel wel altijd iets. Wat en waar laat ik aan jullie over. :grin:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voelde zelf ook weinig van coke de eerste keer, na een paar keer (6 oid) leerde ik het waarderen, alleen in combi met alcohol. Voor de rest stelt het ook niet zo veel voor, het is veel te overpriced.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."