Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chris Pontius zei: als je om 3 uur snachts het politiebureau binnenloopt om een pleister te halen terwijl je knetter waus bent Klik om te vergroten... is dat bij jullie dan nog open ? haha hier toch niet hoor .."
"kijk in het blaadje van de blokker daar staat iets in met patronen"
"Hoi. k ben n ietwat stevige meid van 1.75 lang en ongeveer 72 kilo. Heb vandaag voor de eerste keer coke gesnoven, 2 x een mespuntje.. maar ik voelde hem dus niet, of ja ik wist eigenlijk niet wat ik moest voelen. ik ben altijd wel hyper actief, bijv als mensen een grapje maken of raar gaan doen dan krijg ik een lachkick, dat had ik nu dus ook gewoon zoals normaal. Het enige wat ik nu heb is dat ik niet kan slapen dat ik niet eens moe ben. Mijn honger gevoel was weg Moet wel vaker niezen, en mn neus zit half dicht en mijn keel ook ( daarvoor ook al ) Nou was mijn vraag aan jullie ; K ga zaterdag speed of xtc gebruiken, kan iemand mij vertellen wat ik moet doen of waar ik rekening mee moet houden. Als ik speed gebruik dan snuif ik het, want ik rook niet en ik spuit niet. Was in het begin zeer bang om coke te gebruiken maar vind het tot nu toe nog wel mee vallen en wil dus speed of xtc gebruiken. Ik ga naar een uitgaansgelegenheid waar ik voornamelijk in een zaal sta met hardstyle muziek. Ik hoor het graag. Groetjes Natalie"