#1
Zou eens ergens anders halen god weet wat je allemaal naar binnen haalt.
giorgio129 zei:Hiphopclown, ik herken helemaal wat je zegt, had ik de afgelopen maanden ook last van, coke die wel redelijk naar coke ruikt, poederachtig is, een beetje verdooft en je eerder mensenschuw maakt dan vrolijk. Ik dacht dat het aan mij lag, want de coke die ik eerder bij deze dealer haalde was de maanden daarvoor erg goed. Ik heb deze mindere coke laten testen en toch kwam het uit op 60%. Ik snap het niet
Het probleem van deze coke is dat je toch door blijft snuiven, moeilijk kan stoppen, maar niet dat goede gevoel hebt, zeg maar wel de nadelen maar niet de voordelen.
Een gewenningseffect kan het ook niet zijn, want ik gebruik circa 1 keer in de 2 weken.
Ben om deze reden al een maand gestopt. Ik snap dat coke in het algemeen slecht is, maar het moet wel "leuk"zijn en niet alleen maar nadelen hebben.
PS, koop je toevallig ook in de buurt van Utrecht?
Groetjes


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."