Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe kun je het beste overgebleven cocaine bewaren.

hoe kun je het beste overgebleven cocaine bewaren.

8 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
damienskyeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik gebruik op dit moment vaak tictac doosjes.
alleen is niet super.
is er een andere manier qua doosjes?
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#2
In de verpakking waarin je het kocht?
D
DannyCocainLid
01-01-2024, 00:00
#3
beetje te zien over welke hoeveelheden je het hebt,
bij kleinere hoeveelheden zijn gripzakjes nog altijd het beste neem ik aan :)
het maakt een lange reis vanuit Zuid-Amerika tegen dat het hier komt dus het komt zeker niet op een paar dagen :)
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan me niet herinneren dat er ooit sprake was bij mij van 'overgebleven cocaine' haha..
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#5
proficiat aan die kerel dat ie kan overhouden! al kocht ik 10gr dan was het alsnog opgeraakt
L
LaMisteriosaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Missyy23 zei:
Kan me niet herinneren dat er ooit sprake was bij mij van 'overgebleven cocaine' haha..
Klik om te vergroten...

Hahah ik las de titel en ik dacht: ben ik nou zo erg dat ik doorging tot het laatste beetje in mn snotterd zat of is dit uitzonderlijk :grin:
Klasse dat je over kan houden sowieso! :beer:

En wat degene boven mij zegt is inderdaad de beste optie. Overigens zit er geen houdbaarheidsdatum aan pure coke, maar ja dat is hier sporadisch te krijgen, dusik ga ervanuit dat je gewoon versneden coke bedoelt. Hoe dan ook, de PonyPacks (schattig paardje staat erop he :P) ofwel gewoon sealtjes zijn het beste qua drooghouden van de inhoud.
En als je die niet meer hebt, verpak je het zoals je crack en heroine verpakt. Tenminste, in de gauwigheid, ofwel: plastic boterhamzakje strak om je coke heen, meestal niet meer dan een gram maar ik weet je gewoonten niet, hoe dan ook, zorg dat het er strak omheenzit, en daar maak je dan een klein bolletje van wat je aan de bovenkant dichtsmelt, bijv met een vuurtje, even kort aanraken met het vlammetje.

Vele manieren mogelijk verder nog, maar tsja.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
fotorollendoosjes zijn ook fijn. als je teveel hebt kun je beter vacuumsealen.
c
chemsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat ik van weet is dat je coke altijd moet bewaren op kamertempratuur. en het liefst zo goed mogelijk ingepakt, het liefst in een vacuumzak :beer: maar daar zullen velen natuurlijk niet hebben. boterham zakje goed dicht en op een goeie plek.
als de coke droog word dan gaat de olie weg van de coke als dat gebeurt word de kracht minder.
zou wel even opletten indien je het bewaart voor lange termijn.
groetjes
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Missyy23 zei:
Kan me niet herinneren dat er ooit sprake was bij mij van 'overgebleven cocaine' haha..
Klik om te vergroten...
Daar zeg je me wat, ik heb nog coke liggen :tearsofjoy:

Kwestie van zelfbeheersing denk ik. Of misschien eigenlijk meer stalen principes :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."