Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Word de basecoke zo ingekocht of koken jullie die zelf uit ? als jullie dat zelf uitkoken hoe word dit gedaan ? er zijn natuurlijk verschillende manieren om base te koken echter is het best lastig om te koken, indien je slecht gekookte basecoke hebt dan kan de smaak erg tegenvallen terwijl de coke perfect is. het gaat dus om de handeling die zorgt uiteindelijk voor de smaak. groetjes"
"Ik denk eerder dat door de rietje de coke goed in 1x naar binnenging en denk dat het best wel sterk kwaliteit was waardoor je neus ging bloeden omdat je dit niet gewend bent. neem voortaan dunnere lijntjes ! groetjes"
"Wat ik van weet is dat je coke altijd moet bewaren op kamertempratuur. en het liefst zo goed mogelijk ingepakt, het liefst in een vacuumzak maar daar zullen velen natuurlijk niet hebben. boterham zakje goed dicht en op een goeie plek. als de coke droog word dan gaat de olie weg van de coke als dat gebeurt word de kracht minder. zou wel even opletten indien je het bewaart voor lange termijn. groetjes"