#1
ook in afghanistan, pakistan en die regio kweken ze opium en hennep. meer opium tegenwoordig omdat dat meer oplevert.
als het goed zou groeien gingen ze echt wel coca en ephedra ernaast planten. het feit dat cocaplantages ook meestal diep in de jungle staan in plaats van loodsen met kweeklampen etc suggereert wel dat het in nederland waarschijnlijk alleen binnen kan, en met veel kennis en moeite.
verder vind ik het wel een goed idee dat iemand het eens probeert, maar erg hoge verwachtingen heb ik er niet van.
als het goed zou groeien gingen ze echt wel coca en ephedra ernaast planten. het feit dat cocaplantages ook meestal diep in de jungle staan in plaats van loodsen met kweeklampen etc suggereert wel dat het in nederland waarschijnlijk alleen binnen kan, en met veel kennis en moeite.
verder vind ik het wel een goed idee dat iemand het eens probeert, maar erg hoge verwachtingen heb ik er niet van.