#1
Het valt mij op dat SirErick al enige tijd niet meer actief is op het forum. En met name in dit topic was hij erg actief. Hij zal toch niet bezweken zijn aan...? Al was hij zich zelf aardig die kant op aan het werken had ik het idee. Maar toch had ik ergens respect voor zijn wensen. Dat hij zo wilde leven en het hem allemaal weinig interesseerde van hoe en wat eigenlijk.
Maar mocht je er nog wel zijn, laat dan even iets van je weten kerel ?
Maar mocht je er nog wel zijn, laat dan even iets van je weten kerel ?