#1
hmmm. dat ik daar niet zelf op ben gekomen....
(off-topic binnen deze offtopic: ik snap nooit waarom die smilie 'wave' heet. Ik vind dat ie meer lijkt op iemand die zichzelf tegen zijn hoofd slaat omdat ie zichzelf dom vindt)
(off-topic binnen deze offtopic: ik snap nooit waarom die smilie 'wave' heet. Ik vind dat ie meer lijkt op iemand die zichzelf tegen zijn hoofd slaat omdat ie zichzelf dom vindt)