Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSealtjes

Sealtjes

37 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tony Montana zei:
Ik ben op zoek naar een site waar je het onderstaande kunt bestellen:

1. Zwarte sealtjes
2. Sealtjes naar eigen ontwerp.
Klik om te vergroten...
Denk dat het in mijn geval wijzer is om voor 'Sealtjes naar eigen ontwerp' te gaan.

Print er dan van binnen & buiten een portretfoto van mezelf in totaal doorgesnoven, vertyfte staat op.
D
DaddoLid
01-01-2024, 00:00
#2
schrap daarom ook me sealtje helemaal uit altijd leuke verassing als er opeens meer uitkomt dan gedacht :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daddo zei:
schrap daarom ook me sealtje helemaal uit altijd leuke verassing als er opeens meer uitkomt dan gedacht :)
Klik om te vergroten...

Kan je weer lekker doorgaan he,
tot de laatste korrel!

schraap maar lekker door
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
die ponypack sealtjes zijn wel kut als je er pastapep in doet want dat vreet dat grijze spul aan
Klik om te vergroten...

woord! ik heb de boel een x een week lang op een spiegel, onder een halogeen bureaulamp laten drogen. Per dag minstens 5 x opnieuw fijngehakt en omgeschept. Daarna in een snowseal gedaan met grijze binnenkant, maar het vrat het alsnog aan.

En grijs poeder ziet er echt wel een stuk minder apetijtelijk uit om naar binnen te werken...

Sinsdien gebruik ik voor pep sealtjes met een witte binnenkant.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na het snuiven je neus leegsnotteren in zwart wc-papier kan ook:



http://www.bepster.com/_nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1063&Itemid=1030
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
die ponypack sealtjes zijn wel kut als je er pastapep in doet want dat vreet dat grijze spul aan
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
die ponypack sealtjes zijn wel kut als je er pastapep in doet want dat vreet dat grijze spul aan
Klik om te vergroten...
Wat is er mis met de oude vertrouwde boterhamzakjes? :)
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
SperSIZEboon zei:
die ponypack sealtjes zijn wel kut als je er pastapep in doet want dat vreet dat grijze spul aan
Klik om te vergroten...
Wat is er mis met de oude vertrouwde boterhamzakjes? :)
Klik om te vergroten...

voor gebruikershoeveelheden op gebruikersplaatsen is zo'n boterhamzakje wel verdomd lastig punten met je sleuteltje :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
youperdepoep zei:
voor gebruikershoeveelheden op gebruikersplaatsen is zo'n boterhamzakje wel verdomd lastig punten met je sleuteltje :wink:
Klik om te vergroten...
Dan knip je de bovenste helft eraf en zorg je dat al het spul in een hoekje van het zakje zit. Zo doe ik het en dat werkt perfect :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
youperdepoep zei:
ik snap nooit waarom die smilie 'wave' heet
Klik om te vergroten...
Omdat 'ie zwaait.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
:' ) Kiek zelf es beter.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Needle zei:
Boterhamzakje gaat zo snel kapot, en dan daarbij is valt het zo op in je portemonnee als je er ineens zo'n verhoging in hebt... gewoon je zooi goed drogen, dan komt het grijze ook niet los...
Klik om te vergroten...
Tja, zo kun je het ook zien, ik houd er ook een gripzakje omheen. Maar ik bewaar mn dope ook niet in mn portemonnee.
N
NeedleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ligt er maar net aan waar ik ben... in een omgeving waarbij het risico om gepakt te worden nihil is dan hou ik het heerlijk makkelijk in mijn portemonnee... is het risico verhoogd, of is er het vermoeden van verhoogd risico, dan gaat de pep op andere plekken (wegens het vaker gebruiken van deze plekken zal ik ze niet prijs geven nu :wink: )
A
AanwazigLid
01-01-2024, 00:00
#14
hier heb je gewoon zwarte snow seals

http://www.apollyon-shop.nl/shop/index. ... ychvkzshna
N
NeedleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aanwazig zei:
hier heb je gewoon zwarte snow seals

http://www.apollyon-shop.nl/shop/index. ... ychvkzshna
Klik om te vergroten...

Ook voor jou was die link op de eerste pagina van dit onderwerp ... scheelt je ook nog weer 80 cent per verpakking :wink:


Rock on Chicago! :rock:
r
rootLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is het nog gelukt om je eigen sealtje te ontwerpen??
p
piepersnijerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zwart pony pack geven de laatste tijd af. Echt niet fijn. Dus die gebruik ik niet meer.
Koop nu altijd Blanco's. Goede kwaliteit, goede prijs. http://www.verysmart.nl/a-21126855/seal ... ams-seals/
O
OlafLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Dat zou verdomd handig zijn, alle poeders zijn bijna wel wit dus zwarte sealtjes zou veel logischer zijn.

edit:
Je kan toch gewoon zwart vetvrij papier kopen, dat op maat knippen/snijden en voila?
Klik om te vergroten...
Beetje laat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."