Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan iemand mij helpen

Kan iemand mij helpen

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Probeer je een beetje te ontspannen en aan leuke dingen te denken. Er gaat niks ergs gebeuren, de coke moet even door je lijf verwerkt worden en dan komt de rust terug.
J
JamyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi ik ben nieuw hier. Ik heb vannacht een gram coke gebruikt en veel alcohol gedronken. Nu is het nog steeds niet over ii ben bang. Ik tril heel erg en mijn hart bonkt heel hard. Ik ben bang dat er iets ergs met me gebeurt. Ik weet dat ik het mezelf heb aangedaan. Wat moet ik doen?
J
JamyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor de berichten. Waarom duurt het ook zo lang voordat het is uitgewerkt? Ik wacht al uren en ik sta nog steeds helemaal stijf. Ik kan niet slapen en ik tril heel erg.
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat klinkt als een niet zo verstandige avond. Wel vervelend dat je er zo last van hebt. Het is echter logisch dat je hartslag nog verhoogd is.

Ik zou me er geen zorgen over maken, gezien deze vanzelf weer gaat dalen. Probeer te ontspannen en afleiding te vinden. Misschien filmpje aanzetten of in bad gaan oid? En gezond eten en drinken kan geen kwaad denk ik altijd, om je lichaam een handje te helpen met herstellen.

Als je je nog steeds ernstig zorgen maakt kun je altijd de huisarts bellen.

Sterkte!
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 gram is flink, tenminste, voor mij wel. Dus je lichaam heeft wat te verwerken en dat merk je nu :wink:
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lieverd, een gram is gewoon veel en kan best voor wat afkickverschijnselen zorgen. Je merkt zelf al dat een overdosis alles behalve fijn is. Dus wees er wat meer zuinig mee xx
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt het te bont gemaakt en dat zul je even uit moeten zitten.

Gaat het inmiddels alweer wat beter?
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fijn te lezen dat het weer goed met je gaat! Een lichaam kan goed herstellen, het duurt alleen even. Wel goed dat je hiervan hebt geleerd :) volgende keer een beetje rustig aan doen.

Groetjes!
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, hoe is het nu met je?
G
GrobbekuikenLid
01-01-2024, 00:00
#10
BlijeChick zei:
Dat klinkt als een niet zo verstandige avond. Wel vervelend dat je er zo last van hebt. Het is echter logisch dat je hartslag nog verhoogd is.

Ik zou me er geen zorgen over maken, gezien deze vanzelf weer gaat dalen. Probeer te ontspannen en afleiding te vinden. Misschien filmpje aanzetten of in bad gaan oid? En gezond eten en drinken kan geen kwaad denk ik altijd, om je lichaam een handje te helpen met herstellen.

Als je je nog steeds ernstig zorgen maakt kun je altijd de huisarts bellen.

Sterkte!
Klik om te vergroten...
Je hoort vaker dat ze alcohol met snuifcoke samen gebruiken, maar ja wat je ook kunt doen is een blowtje roken, ik persoonlijk rook beetje heroïne om het opgefoktheid onder controle te krijgen, maar dat raad ik je af. Gewoon ff stickie roken, lekker achterover op de bank en filmpie aanzetten.
J
JamyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi allemaal. Ja het gaat nu weer goed. Het was een beetje stom van me, ik heb me nog de hele dag opgefokt en angstig gevoelt. Nu is het over en doe ik voorlopig even geen drugs meer. Bedankt voor jullie berichten en hulp!
N
NcgLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jamy zei:
Hoi ik ben nieuw hier. Ik heb vannacht een gram coke gebruikt en veel alcohol gedronken. Nu is het nog steeds niet over ii ben bang. Ik tril heel erg en mijn hart bonkt heel hard. Ik ben bang dat er iets ergs met me gebeurt. Ik weet dat ik het mezelf heb aangedaan. Wat moet ik doen?
Klik om te vergroten...
Hoi het os verstandig niet te veel te gebruiken vooral niet met alcohol. Ik adviseer diazepammetje(valium) tegen angst ma gebruik en omgord te slapen.
Vriendelijke groet,
Wanneer je interesse hebt ober de valium mag je me altijd contacten:)
O
OnenessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zou maar mee kappen nu je niet afhankelijk bent ervan, kan zo 10 gr op een dag worden :) eigen ervaring zeg ik je dat! Mvg uit t Universum
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ncg zei:
Hoi het os verstandig niet te veel te gebruiken vooral niet met alcohol. Ik adviseer diazepammetje(valium) tegen angst ma gebruik en omgord te slapen.
Vriendelijke groet,
Wanneer je interesse hebt ober de valium mag je me altijd contacten:confused:mile:
Klik om te vergroten...

Drugs met drugs bestrijden is nooit heel slim. Om nou een valium te gaan poppen na dat je een gram cocaïne hebt gesnoven (z'n lichaam heeft het dan al zwaar) is niet slim.

Of het gevaarlijk advies of niet is weet ik niet maar kijk uit wat je zegt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."