Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Notorious zei: Iemand die ik ken heeft gisteren ongeveer 1,5 tot 2 gram cocaine gebruikt. Hij neemt heel sporadisch cocaine, eens in het kwartaal tot half jaar, en überhaupt nooit zoveel als dit keer. Hij kan momenteel niet slapen omdat hij het gevoel heeft dat zijn hartslag te snel gaat. Wat doen jullie meestal als je niet kan slapen? Hij moet morgen namelijk om 08.30 weer werken. Ook, wat is veel als we het hebben over cocaine gebruik op een avond/nacht? Klik om te vergroten... Hoi een pilletje diazepam 10 mg en je slaapt als een roos. Volgende ochtend gewoon fit. Meer weten contact me maar"
"Drugslover43 zei: Gelukkig heb ik ook een hoop van dat spul voor als ik niet kan slapen, of gewoon elke avond eerlijk gezegd. Klik om te vergroten... Heb ook nog ongeveer 500 stuks dus als iemand...geef maar berichtje"
"PsyTekZ zei: Kappen met coke gebruik voor je helemaal door draait... Klik om te vergroten... Hoi, oké kan idd deze gevoelens geven. Een lage dosis valium kan daar goed bij helpen. Wil je meer weten over diazepam valium contact me maar want ik had!!! Het zelfde Gr Niels"
"Jamy zei: Hoi ik ben nieuw hier. Ik heb vannacht een gram coke gebruikt en veel alcohol gedronken. Nu is het nog steeds niet over ii ben bang. Ik tril heel erg en mijn hart bonkt heel hard. Ik ben bang dat er iets ergs met me gebeurt. Ik weet dat ik het mezelf heb aangedaan. Wat moet ik doen? Klik om te vergroten... Hoi het os verstandig niet te veel te gebruiken vooral niet met alcohol. Ik adviseer diazepammetje(valium) tegen angst ma gebruik en omgord te slapen. Vriendelijke groet, Wanneer je interesse hebt ober de valium mag je me altijd contacten"
"WimKieft zei: Dag allemaal, Nadat ik cocaïne gebruik word ik overvallen door een heel naar gevoel. Ik weet dan niet meer wat ik moet doen. Een film zet ik al na 5 minuten af, de muziek kan niet meer aan en durf helemaal geen geluid meer te maken. Ik zou dit gevoel of eigenlijk staat willen omschrijven als iets waar ik helemaal mezelf niet meer ben. Wat ik dan eigenlijk altijd doe is apathisch voor mij uit staren en dwangmatig sigaretten roken totdat ik kotsmisselijk ben en in mijn bed ga liggen. Wat dan goed helpt is iets lezen op mijn telefoon totdat het diep in de ochtend is en ik kan slapen. Dit gebeurt altijd zo'n 1 a 2 uur na laatste inname en houdt minstens het dubbele aan. Dit gevoel komt echter niet als ik echt stomdronken ben alleen soms drink je gewoon niet zoveel maar gebruik je toch cocaïne. Toen ik met cocaïne begon had ik deze uitwerkingen helemaal niet. Ik gebruik nu zo'n 2 jaar cocaïne en ben sinds een jaar verslaafd. Ik gebruik zo'n 1 keer per week 1 gram. Ik wilde vragen of er meer mensen zijn die dit gevoel herkennen en of zij misschien tips hebben om hier mee om te gaan dan wel de klachten te verminderen. Zelf denk ik dat dit gewoon nadelige lange termijn effecten zijn. Alvast bedankt Klik om te vergroten..."
"Lage dosis valium kan heen kwaad en neemt het gevoel weg. Ik had er zelf ook extreem last van.nu niet meer omdat ik die diazepam erbij gebruik. Wil je meer er over weten meld je maar!!! Gr"