Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel lijnen uit 1 gram

Hoeveel lijnen uit 1 gram

26 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
j
jrm93Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedendag beste mensen,

Ik ben een newbie qua cocaïne maar kon laatst aan Colombiaanse cocaïne komen van ongeveer 90%. Ik was verbaast over de percentage en heb het laten testen en de test kwam uit op 88%. E Ik heb een aantal keer cocaïne gebruikt (niet vaak 3x in totaal) met vrienden maar dat had een percentage van 40 tot 50%.

Nu heb ik cocaïne van 88% procent en weet niet precies hoe ik het best kan doseren. Hoeveel lijnen zou ik uit een gram kunnen halen?

Met vriendelijke groet,
jrm93
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel lijnen je uit een gram kunt halen hangt heel erg af van je gewenning en het gewenste effect. Begin gewoon met kleine lijntjes en werk verder van daar op basis van het ervaren effect. Je kunt namelijk altijd meer nemen, nooit minder.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kleine lijntjes, zeker als de zuiverheid hoog is, anders neem je snel te veel en dat geeft ook geen fijn effect. 1,5 cm (niet te dik :P ) is genoeg. 25 lijntjes uit een gram moet kunnen. Half uurtje laten inwerken voor de volgende lijn.. enz.

Een gram zuivere coke is ook te veel voor een avond voor een recreatieve gebruiker.
j
jrm93Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt heb de gram in 25 lijntjes verdeelt vervolgens had ik er één gepakt en stond vervolgens behoorlijk strak.

Ik had begrepen dat het effect bij een newbie tot ander halve uur kan duren. Echter was het wel na plus-minus twintig minuten uitgewerkt (ongeveer zelfde duur als een ervaren gebruiker) betekend dit dat ik te weinig heb gepakt of dat mijn tolerantie gewoon boven het gemiddelde zit?

Op het moment dat ik snoof brandde het wel (voor minder dan een halve seconden) maar het deed niet echt pijn, zoals bij speed. Nu is mij verteld dat dit komt doordat ik het misschien niet goed fijn gehakt hebt. Echter is de persoon die dit tegen mij heeft verteld ook geen ervaren gebruiker. Daarom wil ik via dit forum vragen of andere gebruikers dit ook (hebben) ervaren.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
88% procent? Dan heb je het wel vers van de pers. Kom volgens mij bijna altijd al versneden het land binnen.

Als het echt 88% is zal ik er blij mee zijn. Hoop dat ik ooit die percentage kan meemaken.

Kleine lijntjes ja, als het 88% is al helemaal.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat Bee zegt.
En zelf haal ik er ~20 lijntjes uit, en dat met ~60%.
S
Specialist030Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik haal uit 1 gram 3 a 4 lijntjess :hearteyes: :hearteyes:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, dat kan ook.
s
suoergeitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Specialist030 zei:
Ik haal uit 1 gram 3 a 4 lijntjess :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dat soort opmerkingen zijn gevaarlijk voor mensen die informatie zoeken voor een eerste keer gebruiken.
B
BobsosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yaizer zei:
88% procent? Dan heb je het wel vers van de pers. Kom volgens mij bijna altijd al versneden het land binnen.

Als het echt 88% is zal ik er blij mee zijn. Hoop dat ik ooit die percentage kan meemaken.

Kleine lijntjes ja, als het 88% is al helemaal.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat voor contacten jullie hebben, maar tegenwoordig is er echt heel veel goed spul te verkrijgen. Ik spreek uit ervaring
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar 88% is niet in nl
Te krijgen voor een eind gebruiker
Als je goede kennissen hebt (tussen handelaren
kan je Na de eerste versnij ronde eraan komen
Om boven de 80 te krijgeb is echt lastig
Per gram zelfs per 100g ist bijna niet te doen
Deze hoge percentage coke gaat vooral per 10-20 kilo
Een enkele tussen handelaar houd een blokkie over voor los 500/100/50g hier maakt die meer geld mee maar is ook meer gedoe
R
RayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou ik ben zelf echt heel erg tevreden met mijn dealer. Hij heeft echt geweldig spullll !!!!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yaizer zei:
88% procent? Dan heb je het wel vers van de pers. Kom volgens mij bijna altijd al versneden het land binnen.

Als het echt 88% is zal ik er blij mee zijn. Hoop dat ik ooit die percentage kan meemaken.
Klik om te vergroten...

Had ooit eens mijn dealer de testresultaten doorgegeven van coke die hij me had verkocht en die vielen nogal tegen, 42% met veel levamisole, zoiets. Hierna verkocht hij me standaard 88% voor een beneden gemiddelde prijs. Ben echter nooit zo happig geweest op sos, maar was wel sympathiek.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jmths zei:
Had ooit eens mijn dealer de testresultaten doorgegeven van coke die hij me had verkocht en die vielen nogal tegen, 42% met veel levamisole, zoiets. Hierna verkocht hij me standaard 88% voor een beneden gemiddelde prijs. Ben echter nooit zo happig geweest op sos, maar was wel sympathiek.
Klik om te vergroten...

Ja toevallig net ook een nieuwe dealer gevonden die ook echt de zaligste coke ooit verkoopt. Zal het een keertje laten testen maar ben echt super happy ermee. Echt kwaliteit waar ik eindelijk bij denk: wauw.

Mag ook wel een keer na een paar jaar.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yaizer zei:
Ja toevallig net ook een nieuwe dealer gevonden die ook echt de zaligste coke ooit verkoopt. Zal het een keertje laten testen maar ben echt super happy ermee. Echt kwaliteit waar ik eindelijk bij denk: wauw.

Mag ook wel een keer na een paar jaar.
Klik om te vergroten...
Veel impulsieve mensen die coke gebruiken en hun gebruik niet onder controle hebben. Als mensen niet kritisch zijn naar het product dat ze kopen maakt het minder uit wanneer deze versneden wordt. De 'Sjonnie dealers' zijn voor mijn gevoel vrij makkelijk te herkennen.
M
Meid1984Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Yaizer is one lucky bastard :tonguewink:

Ik ben zeker kritisch maar hier in de omgeving zitten alleen maar Sjonnies..
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jmths zei:
Veel impulsieve mensen die coke gebruiken en hun gebruik niet onder controle hebben. Als mensen niet kritisch zijn naar het product dat ze kopen maakt het minder uit wanneer deze versneden wordt. De 'Sjonnie dealers' zijn voor mijn gevoel vrij makkelijk te herkennen.
Klik om te vergroten...

Dit ja maar ja we leven ook in Nederland. Kwaliteit is in het algemeen erg zwakjes.

Mein1984 zei:
Yaizer is one lucky bastard :tonguewink:

Ik ben zeker kritisch maar hier in de omgeving zitten alleen maar Sjonnies..
Klik om te vergroten...

Weg van de sjonnies! :grin:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Yaizer zei:
Dit ja maar ja we leven ook in Nederland. Kwaliteit is in het algemeen erg zwakjes.
Klik om te vergroten...
Mja, heb wel de indruk dat veel (coke) verkopers zelf verkopen om hun gebruik in stand te kunnen houden.
M
Meid1984Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Levert het zoveel op dan als je zelf verkoopt??
Jmths zei:
Mja, heb wel de indruk dat veel (coke) verkopers zelf verkopen om hun gebruik in stand te kunnen houden.
Klik om te vergroten...

Tja en je hebt altijd wat liggen.. En je betaald inkoopprijs voor je eigen zooi.. Of werkt het niet zo :tonguewink:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mein1984 zei:
Tja en je hebt altijd wat liggen.. En je betaald inkoopprijs voor je eigen zooi.. Of werkt het niet zo :tonguewink:
Klik om te vergroten...
88% versnijden naar 44%, voor dezelfde prijs verkopen, kun je de helft van wat je verkoopt zelf gebruiken.. :')
Maar is niet de enige reden waarom er versneden wordt hoor, je krijgt ooksnel een bloedneus van zuivere coke. Zelf vermeng ik (voor eigen gebruik) amfetamine gerelateerd substanties vaak met water in een neusspray en dat spaart mijn neus tot aanzienlijke hoogte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."