Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswater en cocaine

water en cocaine

15 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
DizzyJizzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gedachten wisseling over het volgende:

Wanneer cocaine opgelost is in water, wat gebeurt er met het?
Veranderd het door chemische verandering.

En zou het terugkeren naar zijn bruikbare vorm.
Hoe krijg je het naar een bruikbare poeder?

:stoned:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan het nog steeds gebruiken. Laat het opdrogen en je krijgt je sos terug.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vigilante zei:
Je kan het nog steeds gebruiken. Laat het opdrogen en je krijgt je sos terug.
Klik om te vergroten...

Ik had koken gezegd maar dit is ook nog wel een goed idee.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn 1e reactie was: ammonia erbij en koken! :P

Maarja ik wil geen onschuldigen aan de crack helpen toch
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben zelf ook amateur gebruiker, het is echt niet elke dag feest ???? :cry: :cry:

onschuldigen nee, als je gebruikt veel of weinig dan ben je niet onschuldig, hooguit de ..... die voor het eerst gebruikt omdat het stoer is
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
kangaroe zei:
de ammonia, daar krijg je last van.

als ik het nog een keer "kook"met water dan blijft er meestal maar verdomd weinig van over, doe ik iets verkeerd ????? let me know
Klik om te vergroten...

Goed uitgekookte sos zou niet minder moeten worden van het zuiver koken met water.
Misschien je sos niet goed uitgekookt?
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#7
onschuldigen, hier ? no way :stoned: :stoned: :stoned:

en roken maar
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
onschuldigen zitten hier niet veel de meesten zijn amateur gebruikers :grin:

goed bezig met water is veel gezonder tis de amonia waar je de klachten van krijgt gewoon na de amonia nogmaals uitkoken met enkel water ff erin lepelen tot t hard is en roken maar :flushed:

zou dr bijna zelf weer zin in krijgen :hearteyes:
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#9
de ammonia, daar krijg je last van.

als ik het nog een keer "kook"met water dan blijft er meestal maar verdomd weinig van over, doe ik iets verkeerd ????? let me know
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
CAFEINEEEEEE
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#11
kangaroe zei:
de ammonia, daar krijg je last van.

als ik het nog een keer "kook"met water dan blijft er meestal maar verdomd weinig van over, doe ik iets verkeerd ????? let me know
Klik om te vergroten...
lijkt mij wel ja :grin: lepel goed zuiver maken van tevoor moet het goed gaan zo niet klaag ns bij je dealer anomia kun je roken maar de meesten klachten komen daarvan
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
cocaine in water: 3 keuzes!
1.als het compleet oplost; kan je t in een spuit doen.

2.wil je het toch snuiven dan is het wachten geblazen, tot het is opgedroogt.

of 3. wat al is gezegt; amonia erbij flikkeren en uitkoken, om daarna op pijp te doen en roken.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
kangaroe zei:
de ammonia, daar krijg je last van.

als ik het nog een keer "kook"met water dan blijft er meestal maar verdomd weinig van over, doe ik iets verkeerd ????? let me know
Klik om te vergroten...

Misschien bestond je crack meer uit ammonia dan base :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
kangaroe zei:
de ammonia, daar krijg je last van.

als ik het nog een keer "kook"met water dan blijft er meestal maar verdomd weinig van over, doe ik iets verkeerd ????? let me know
Klik om te vergroten...

Misschien bestond je crack meer uit ammonia dan base :P
Klik om te vergroten...


Goed punt!!

Als je met uitkoken amonia gebruikt (ipv maagzout) dan altijd na-koken met water hè... lijkt me wel zo slim!!
J
Jack020Lid
01-01-2024, 00:00
#15
kangaroe zei:
de ammonia, daar krijg je last van.

als ik het nog een keer "kook"met water dan blijft er meestal maar verdomd weinig van over, doe ik iets verkeerd ????? let me know
Klik om te vergroten...
Je het ook niet hoort na te koken dat verliest sterkte en gewichr je hebt goeie en slechte coke. Zou gewoon een andere leverancier opzoeken denk dat je daar veel meer aan hebt:mouthzip:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Jack020

Goeie kans dat @kangaroe inmiddels een andere leverancier heeft na meer dan 8 jaar. :tilttearlaugh:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."