#1
Ja raar hè. Ik heb er zelf geen verstand van, maar die vriend van me wel en die wist 100 procent zeker dat het geen snuif coke was. Volgens hem was het prima spul, en voelde wel degelijk iets, maar ik echt niks. Het was overigens niet heel veel. Ik geloof dat we het hebben afgewogen en het was 0.38 g totaal, en we hebben ieder de helft gerookt.Base coke niet voelen is wel heel apart ja!
Weet je hoe coke ruikt? Dan weet je iig of het wel coke was.
En was het wel goed uitgekookt in ammoniak?
Want snuif coke roken is niet echt ineffectief.
Aangezien ik op wel meer drugs vrij raar of gewoon niet reageer, vroeg ik me af of andere mensen enig idee hebben hoe dit kan. Maar wellicht houdt dat me juist altijd tegen om ergens in door te slaan. Het is het toch nooit waard haha.