Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel coke voor de kater?

Hoeveel coke voor de kater?

48 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik sluit me aan bij @Misbruik .Goede pep met mate oraal is gewoon om niet te missen.

De volgende dag ook nog gewoon productief en sociaal. Een bommetje van tussen de 100 en 150 Mg zuivere amfetaminesulfaat doet zijn werk maar niet overdadig.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat die gozer nu veilig vanachter zijn toetsenbord gaat zeggen dat ik nu hersenschade heb omdat hij het niet eens is met gebruik. Dat is stoere praat!
Daar ging dat over
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lul maar wat zei:
Jaja stoere praat ben gewoon helemaal gezond. Dus blijf maar doen alsof jij weet hoe het met mij gaat.
Klik om te vergroten...
nog wel. Hoe lang geleden ben je met mdma begonnen? Hoe oud ben je nu?
Ga zo door en kom over een jaar of 20 a 30 nog eens vertellen hoe het met je gaat.
Wat van het gedeelte dat de schade pas over tientalle jaren bemerkt word snap je niet?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik lul maar wat zei:
Dat die gozer nu veilig vanachter zijn toetsenbord gaat zeggen dat ik nu hersenschade heb omdat hij het niet eens is met gebruik. Dat is stoere praat!
Daar ging dat over
Klik om te vergroten...
Haha, kom maar naar almere stad toe, dan zeg ik het ook in je gezicht.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
nog wel. Hoe lang geleden ben je met mdma begonnen? Hoe oud ben je nu?
Ga zo door en kom over een jaar of 20 a 30 nog eens vertellen hoe het met je gaat.
Wat van het gedeelte dat de schade pas over tientalle jaren bemerkt word snap je niet?
Klik om te vergroten...

Ik gebruik soms een tijdje maar ook jaren niet het zijn periodes dat ik het doe paar periodes in mijn leven gehad waar ik nu over praat net was 2013 was een top jaar en had het niet willen missen. En natuurlijk ben ik op de hoogte dat ik teveel heb gebruikt en de 3 maanden regel niet altijd heb gevolgd. Maar dat zijn een paar risico's die ik heb genomen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
Nu zijn het risico's die je hebt genomen, maar eerder deed je het voorkomen dat zaken als 750mgMDMA, 2 dagen achter elkaar doorgaan en dergelijke volkomen veilig zijn als je daar bij sport en je suplementjes neemt. En dan moet je niet raar staan te kijken als verschillende mensen je er op wijzen dat dit zeker niet veilig is.
Klik om te vergroten...
Laat hem. Tegen hem is het net zo praten als tegen mensen die in god geloven, en dat je tegen hun zegt; god bestaat niet.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tuurlijk weet ik de risico's
Maar ik geloof er zeker in dat een bepaalde levenstijl samen met drugsgebruik bepalend is. En ik heb ook gezegt dat wij zware gebruikers zijn (op zijn tijd) ook wel eens 6 jaar helemaal niks gebruikt en vaak een half jaar van een jaar niks. Dus ik ga wel eens te ver maar gebruiken doe ik niet altijd. Het zijn periodes.zoals ik op dit forum lees zijn mensen jaren lang verslaafd aan drugs. Of Diazapam etc. Dat is mij nog nooit overkomen. Dus iedereen neemt zijn eigen risico's @acht.zes
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Ik lul maar wat en @MDMAZING . Gezellig hoor die persoonlijke moddergooi taferelen tussen jullie. Pb elkaar ff graag, bdankt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
@Ik lul maar wat en @MDMAZING . Gezellig hoor die persoonlijke moddergooi taferelen tussen jullie. Pb elkaar ff graag, bdankt
Klik om te vergroten...

Lees net in een ander topic dat @MDMAZING zelf op een avond 3x 180mg MDMA naar binnen gooit. En dat @acht.zes zelfs 15 pillen op een avond naar binnen knalt.
Dus dat hele gedoe hierboven is een grote grap. Iemand zwaar de les willen lezen terwijl je het zelf ook doen. #triest maar goed ga er ook geen woorden meer aan vuil maken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik lul maar wat zei:
Lees net in een ander topic dat @MDMAZING zelf op een avond 3x 180mg MDMA naar binnen gooit. En dat @acht.zes zelfs 15 pillen op een avond naar binnen knalt.
Dus dat hele gedoe hierboven is een grote grap. Iemand zwaar de les willen lezen terwijl je het zelf ook doen. #triest maar goed ga er ook geen woorden meer aan vuil maken.
Klik om te vergroten...
Nee. Zo ging het niet. Zij geven toe dat het niet kon en fout was en veel te veel. Jij daar aan tegen bleef volhouden dat het geen kwaad kan. Later nuanceer je jezelf heel erg. Dat dan weer wel.
Ik denk dat zo goed als elke drugsgebruiker wel eens over de schreef is gegaan, ik ook. Alleen blijven de meesten niet vollhouden dat het geen kwaad kan. Dat is het verschil.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik lul maar wat zei:
Lees net in een ander topic dat @MDMAZING zelf op een avond 3x 180mg MDMA naar binnen gooit. En dat @acht.zes zelfs 15 pillen op een avond naar binnen knalt.
Dus dat hele gedoe hierboven is een grote grap. Iemand zwaar de les willen lezen terwijl je het zelf ook doen. #triest maar goed ga er ook geen woorden meer aan vuil maken.
Klik om te vergroten...
Inderdaad had ik 3x 180mg genomen wat overigens veel te veel was, en nooit meer doe. Ik heb er van geleerd en zeg ook niet dat ik geen schade ga krijgen door goed te eten en te sporten. Jij blijft er bij dat het totaal geen kwaad kan.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Ik lul maar wat
Dan zou je er ook even bij kunnen vermelden dat dit in de jaren 90 was, en dat ik voor de gevolgen heb moeten opdraaien.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat deze discussie beter niet verder gevoerd kan worden. Niemand gaat er anders over denken hier na en men blijft voet bij stuk houden. Terecht of niet.
Een ieder weet zelf wel wat ie goed of fout doet qua drugs. Althans, dat hoop ik dan maar. Als men toch het risico wil nemen mag dat. Als men liever geen risico wil nemen mag dat ook.
Ook word het “haantjesgedrag” of het niet willen toegeven in de kaart gespeeld in zo een discussie.

Ook zal het een beetje zijn als met bv roken. Een ieder weet dat roken mega slecht is voor je. Zowel de niet rokers als de rokers. Toch heeft elke roker wel een soort verhaaltje van: “mijn opa rookte een pak shag per dag en is 100 jaar geworden en nooit ziek geweest. “
Natuurlijk is misbruik van drugs geen absolute zekerheid dat je ooit klachten gaat krijgen. Net zoals dat niet iedere roker longkanker krijgt. Toch weet iedereen dat roken en drugsmisbruik beiden de kans op een aandoening of klachten aanzienlijk vergroten.
Dus als men het risico bewust wil nemen op klachten of ziekte in de toekomst prima. Ik hoop alleen dat de meesten inzien dat misbruik van welke drug dan ook problemen KAN geven.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oke laten we het dan hier maar bij houden. Ik misbruik MDMA wel eens. Maar de laatste jaren gebruik ik het bijna helemaal niet meer.
Vind een lsd trip nu veel leuker of keta
Zoals ik al zei ik weet de risico's.
Dit jaar maar 2 keer mdma gehad maar dan ga ik toch liever voor ghb.

En jullie willen niet geloven dat gezond eten en goed voor jezelf zorgen invloed heeft op je drugs gebruik. Dus daar komen we sws niet uit.
m
mdmafreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gegroet,

Eens in de zoveel tijd vind ik het wel fijn om eens wat te gebruiken. Nu ben ik de laatste tijd van redelijk extreem naar wat meer recreatief gebruik geswitcht, met als doel om het toch wat verstandiger te gebruiken voor de gezondheid en depressies.

Wat vinden jullie de max qua gebruik als je de day after toch functioneel wilt zijn?

Met pep vind ik 1-2 puntjes super om nog redelijk te slapen en de dag erna zonder kut gevoel te werken/leven/sociaal doen

X, M = altijd drama

G = geen probleem tenzij je half of heel nokkie gaat

Sos = ?? Geen idee, 4-5 lijntjes?

Alvast dank voor reactie!
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik gebruik MDMA tot wel 750mg in 2 dagen keta erbij coke erbij en dat heeft geen maximum.
Maar op het eind van de after stop ik met alles en ga ik op de GHB en dat lost alle vervelende gevoelens die ik heb opgelopen op.

Coke heb ik het minst last van kan zo 2 gram op een avond snuifen zonder problemen en gewoon slapen.
Het is echt de MDMA die de dagen erna vervelend kan zijn.

Wil daar wel bij zeggen dat wij zwaar gebruiken en er weinig last van hebben en dat is misschien niet voor iedereen weg gelegd.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misbruik zei:
Pep is een on uit puttelijke bron van positieve invloeden
Klik om te vergroten...

Pep is de grootste rotzooi dat er is! Daarom hebben pep snuifers geen neusbotje meer over op den duur.
GHB is het lekkerst maar je moet er niet in doorslaan. Maar dat geldt voor elke drugs :wink:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik lul maar wat zei:
Pep is de grootste rotzooi dat er is! Daarom hebben pep snuifers geen neusbotje meer over op den duur.
GHB is het lekkerst maar je moet er niet in doorslaan. Maar dat geldt voor elke drugs :wink:
Klik om te vergroten...
Daarom neem ik ook aleen maar bommetjes, snuiven is minderwaardig op elk vlak.
Ik wil nooit ghb proberen, zelfs niet als er 5 liter tegenover staat. Downers zijn kut.

Als je zuivere amfetamine leert waarderen in de vorm van een waardige bom.. je weet niet wat je mist.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misbruik zei:
Daarom neem ik ook aleen maar bommetjes, snuiven is minderwaardig op elk vlak.
Ik wil nooit ghb proberen, zelfs niet als er 5 liter tegenover staat. Downers zijn kut.
Klik om te vergroten...

Maar je slikt wel elke benzodiazepines die er te krijgen zijn?
m
mdmafreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misbruik zei:
Daarom neem ik ook aleen maar bommetjes, snuiven is minderwaardig op elk vlak.
Ik wil nooit ghb proberen, zelfs niet als er 5 liter tegenover staat. Downers zijn kut.

Als je zuivere amfetamine leert waarderen in de vorm van een waardige bom.. je weet niet wat je mist.
Klik om te vergroten...

G op de after is super als antikater

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."