Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gegroet, Eens in de zoveel tijd vind ik het wel fijn om eens wat te gebruiken. Nu ben ik de laatste tijd van redelijk extreem naar wat meer recreatief gebruik geswitcht, met als doel om het toch wat verstandiger te gebruiken voor de gezondheid en depressies. Wat vinden jullie de max qua gebruik als je de day after toch functioneel wilt zijn? Met pep vind ik 1-2 puntjes super om nog redelijk te slapen en de dag erna zonder kut gevoel te werken/leven/sociaal doen X, M = altijd drama G = geen probleem tenzij je half of heel nokkie gaat Sos = ?? Geen idee, 4-5 lijntjes? Alvast dank voor reactie!"
"Misbruik zei: Daarom neem ik ook aleen maar bommetjes, snuiven is minderwaardig op elk vlak. Ik wil nooit ghb proberen, zelfs niet als er 5 liter tegenover staat. Downers zijn kut. Als je zuivere amfetamine leert waarderen in de vorm van een waardige bom.. je weet niet wat je mist. Klik om te vergroten... G op de after is super als antikater"
"Hallo, Ik heb sinds ouderjaarsdag nadat ik xtc heb genomen en te weinig water heb gedronken, last van een 'brok' in mijn keel. Ik heb op internet gelezen dat dit een spier is die zich aanspant en voelt als een brok die je niet kan doorslikken. Ik heb die dag voor het eerst gekots in jaren... (ik geef nooit over als ik ziek ben of alcohol/drugs gebruik). Ik heb dus sinds die tijd elke keer als ik drugs gebruik (een beetje bij speed en veel bij xtc, 2cb en ghb) last van een 'brok' in me keel. Dit heb ik niet bij alcohol of als ik wiet/hasj rook. En moet hier dus elke keer van overgeven. Nu is mijn vraag of ik hier wat aan kan doen. Door bijvoorbeeld proberen minder slikken oid. (Het 'gewoon niet gebruiken' snap ik, maar ik zoek een andere oplossing) en hoe kan het dat ik sinds die ene keer dat ik er last van had, het nu elke keer heb. Misschien mijn slokdarm overbelast, en een poosje niet gebruiken om het weer te laten herstellen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt! Ps. Nu ik hier toch een vraag stel; als ik speed gebruik, ga ik de ene keer hard en ben licht opgefokt (goede speed) maar als ik veel speed neem heb ik dit helemaal niet. Ik voel dan wel dat ik speed heb gebruikt, maar lang niet zo heftig als bij een nindere hoeveelheid. Wat kan hier de rede van zijn? Groet,"
"Hoi fool mn gebruik was een poos wat minder maar na oudjaarsdag 2 keer xtc gebruikt en ongeveer 3 gram speed, en verschillende keren ghb. Tekzor668 ik zal eens proberen geen drugs te gebruiken. Want heb het sinds gister ook met alcohol. Dus het word erger. Heb ook al heel snel veel slijm in me keel. Bedankt voor de reacties!"
"Bedankt fool, je bent actief op dit forum haha. Heb je zelf ervaring met drugs? Bedankt voor alle reacties. En ja, ben het er zeker mee eens. Af en toe drugs is leuk. Maar misbruik zorgt enkel voor erge dip, psychisch, kotsen, paranoia en het ergst last heb ik van m'n zeer slechte geheugen op korte termijn. Ik vergeet werkelijk alles! Ik hoop dat dit weer hersteld, maar die kans is klein gok ik..."
"Zeer motiverend dit! Ben van plan om zomervakantie nog ghb, 2cb en paddos te proberen, mijn vriend waar ik haal weet dat ik het voor een keer wil dus kan er 1 keer aankomen om verslaving te voorkome. Dat ik ook weet wat dat is en na de zomer weer beginnen met sporten! Heb dan wel genoeg 'ervaring' met drugs."
"Zo, van de xtc af. Nog wel verschillende andere drugs geprobeert, met goede ervaring. Maar die xtc ben ik wel klaar mee. Eens in de 3 maande houd het leuk, maar te vaak is enkel klappertanden, wazig zijn en kotsen."
"Hallo, Ik heb een vraag over de combinatie van xtc en 5htp. (middel dat je serotinevooraad aanvult, serotine raakt op door xtc) Het word soms gebruikt na xtc, dit om je hersenen te helpen herstellen. Maar aangezien ik wekelijks xtc gebruik (ik weet dat het niet goed is) gebruik ik het dus automatisch ook voor mijn xtc gebruik. Is dit schadelijk als ik 5htp neem en de dag erna xtc (of zelfs een aantal uur voor het gebruik)? Groet,"
"Bedankt voor de reactie, het is eindelijk gelukt afgelopen weekend niks te gebruiken, na 4 maanden... Het is niet dat ik me psychisch beter voel maar dat komt misschien nog, het is in me hoofd al genoeg naar de kloten. Bedankt voor de info!"