Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel coke voor de kater?

Hoeveel coke voor de kater?

48 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik sluit me aan bij @Misbruik .Goede pep met mate oraal is gewoon om niet te missen.

De volgende dag ook nog gewoon productief en sociaal. Een bommetje van tussen de 100 en 150 Mg zuivere amfetaminesulfaat doet zijn werk maar niet overdadig.
m
mdmafreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gegroet,

Eens in de zoveel tijd vind ik het wel fijn om eens wat te gebruiken. Nu ben ik de laatste tijd van redelijk extreem naar wat meer recreatief gebruik geswitcht, met als doel om het toch wat verstandiger te gebruiken voor de gezondheid en depressies.

Wat vinden jullie de max qua gebruik als je de day after toch functioneel wilt zijn?

Met pep vind ik 1-2 puntjes super om nog redelijk te slapen en de dag erna zonder kut gevoel te werken/leven/sociaal doen

X, M = altijd drama

G = geen probleem tenzij je half of heel nokkie gaat

Sos = ?? Geen idee, 4-5 lijntjes?

Alvast dank voor reactie!
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik MDMA tot wel 750mg in 2 dagen keta erbij coke erbij en dat heeft geen maximum.
Maar op het eind van de after stop ik met alles en ga ik op de GHB en dat lost alle vervelende gevoelens die ik heb opgelopen op.

Coke heb ik het minst last van kan zo 2 gram op een avond snuifen zonder problemen en gewoon slapen.
Het is echt de MDMA die de dagen erna vervelend kan zijn.

Wil daar wel bij zeggen dat wij zwaar gebruiken en er weinig last van hebben en dat is misschien niet voor iedereen weg gelegd.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misbruik zei:
Pep is een on uit puttelijke bron van positieve invloeden
Klik om te vergroten...

Pep is de grootste rotzooi dat er is! Daarom hebben pep snuifers geen neusbotje meer over op den duur.
GHB is het lekkerst maar je moet er niet in doorslaan. Maar dat geldt voor elke drugs :wink:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik lul maar wat zei:
Pep is de grootste rotzooi dat er is! Daarom hebben pep snuifers geen neusbotje meer over op den duur.
GHB is het lekkerst maar je moet er niet in doorslaan. Maar dat geldt voor elke drugs :wink:
Klik om te vergroten...
Daarom neem ik ook aleen maar bommetjes, snuiven is minderwaardig op elk vlak.
Ik wil nooit ghb proberen, zelfs niet als er 5 liter tegenover staat. Downers zijn kut.

Als je zuivere amfetamine leert waarderen in de vorm van een waardige bom.. je weet niet wat je mist.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misbruik zei:
Daarom neem ik ook aleen maar bommetjes, snuiven is minderwaardig op elk vlak.
Ik wil nooit ghb proberen, zelfs niet als er 5 liter tegenover staat. Downers zijn kut.
Klik om te vergroten...

Maar je slikt wel elke benzodiazepines die er te krijgen zijn?
m
mdmafreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misbruik zei:
Daarom neem ik ook aleen maar bommetjes, snuiven is minderwaardig op elk vlak.
Ik wil nooit ghb proberen, zelfs niet als er 5 liter tegenover staat. Downers zijn kut.

Als je zuivere amfetamine leert waarderen in de vorm van een waardige bom.. je weet niet wat je mist.
Klik om te vergroten...

G op de after is super als antikater
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik lul maar wat zei:
Maar je slikt wel elke benzodiazepines die er te krijgen zijn?
Klik om te vergroten...
Helaas ben ik verslaafd ja na 2 jaar, de afkick is brutal.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik lul maar wat zei:
Dat zijn wel de grootste downers die er zijn :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Ik geef me al gewonnen.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat zijn wel de grootste downers die er zijn :upsidedown:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#11
Parfumflesje zei:
100 en 150 Mg zuivere amfetaminesulfaat
Klik om te vergroten...

Dan lig ik 3 dagen plafondienst te houden!
Kan geen erectie meer krijgen.
En word geestelijk helemaal gek.
Daarom maximaal 10x gebruikt in me leven.
En dat was dan als ik al 2 of 3 dagen wakker was en nog door wou gaan.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik lul maar wat zei:
Ik gebruik MDMA tot wel 750mg in 2 dagen keta erbij coke erbij en dat heeft geen maximum.
Maar op het eind van de after stop ik met alles en ga ik op de GHB en dat lost alle vervelende gevoelens die ik heb opgelopen op.

Coke heb ik het minst last van kan zo 2 gram op een avond snuifen zonder problemen en gewoon slapen.
Het is echt de MDMA die de dagen erna vervelend kan zijn..
Klik om te vergroten...

Poehee! Wat een hoeveelheden....
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Poehee! Wat een hoeveelheden
Klik om te vergroten...

Als je goed voor jezelf zorgt elke dag goed eet. Trainen en ik neem extra vitamine, elke dag omega3 en dat soort dingen.
Dan kan zo een weekend makkelijk aan.
Doe dat een zomer lang. Maar gebruik daarna soms 6 maanden niks.
Behalve een biertje of een wijntje af en toe.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik lul maar wat zei:
Als je goed voor jezelf zorgt elke dag goed eet. Trainen en ik neem extra vitamine, elke dag omega3 en dat soort dingen.
Dan kan zo een weekend makkelijk aan.
Doe dat een zomer lang. Maar gebruik daarna soms 6 maanden niks.
Behalve een biertje of een wijntje af en toe.
Klik om te vergroten...
Hoe goed je ook voor jezelf zorgt, 750mg mdma is echt niet goed voor je hoor. Je hersenen vinden je niet lief als je dat doet. Zelfde als 2 gram coke. Hoeveel sinaasappeltjes je ook eet , dat compenseert echt niet. Maar ieder zijn/haar ding en keuzes.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik lul maar wat zei:
Als je goed voor jezelf zorgt elke dag goed eet. Trainen en ik neem extra vitamine, elke dag omega3 en dat soort dingen.
Dan kan zo een weekend makkelijk aan.
Doe dat een zomer lang. Maar gebruik daarna soms 6 maanden niks.
Behalve een biertje of een wijntje af en toe.
Klik om te vergroten...
Trainen helpt echt niet tegen je hersennen frituren hoor!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oke dan , ik ook dan:
Speed 73% max 150mg, wel kater
MDMA max 80 mg, wel kater
Wiet kan onbeperkt zonder kater.
Verder gebruik ik zelden iets anders.
Ik ben blijkbaar wel erg kater gevoelig. Zelfs toen ik een maandje terug maar 1 puntje speed op had had ik toch een kater. 2 bier en vette kater... Ja ik ben gewoon een MIETJE! :tonguewink:
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMAZING zei:
Trainen helpt echt niet tegen je hersennen frituren hoor!
Klik om te vergroten...

Frituren is nooit gezond.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Just do ket, nooit een kater hoeveel je ook neemt. xD
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAZING zei:
Just do ket, nooit een kater hoeveel je ook neemt. xD
Klik om te vergroten...
Een echte kater kan je het niet noemen nee, maar die kop vol mist de uren na een k-hole vind ik toch echt niet prettig.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Hoe goed je ook voor jezelf zorgt, 750mg mdma is echt niet goed voor je hoor. Je hersenen vinden je niet lief als je dat doet. Zelfde als 2 gram coke. Hoevel sinaasappeltjes je ook eet , dat compenseert echt niet. Maar ieder zijn/haar ding en keuzes.
Klik om te vergroten...

Ik heb dit lang gedaan vele jaren. Ik ben dit jaar ook rustig geweest van Januari t/m Juli niks gebruikt. Ik heb geen psychische klachten of fysieke klachten. En de hele tijd gezond gedaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."