Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke vooral speedy

Coke vooral speedy

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een tijdje geleden heb ik voor t eerst coke gebruikt. En het effect viel me best tegen. Ik had niet echt verwachtingen gesteld maar ik had wel de verwachting dat coke mentaal meer zou doen dan ik voelde. Voelde me vooral opgewekt en zorgeloos. Nu was de setting bij mij thuis met twee vrienden en merkte dat hun ook een beetje hetzelfde hadden.

Hebben meer mensen dit dat coke vooral heel speedy is en niet zo zeer op emoties, zelfvertrouwen etc werkt? Of kan dat ook aan de kwaliteit liggen die we hadden (38%)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mesh zei:
Een tijdje geleden heb ik voor t eerst coke gebruikt. En het effect viel me best tegen. Ik had niet echt verwachtingen gesteld maar ik had wel de verwachting dat coke mentaal meer zou doen dan ik voelde. Voelde me vooral opgewekt en zorgeloos. Nu was de setting bij mij thuis met twee vrienden en merkte dat hun ook een beetje hetzelfde hadden.

Hebben meer mensen dit dat coke vooral heel speedy is en niet zo zeer op emoties, zelfvertrouwen etc werkt? Of kan dat ook aan de kwaliteit liggen die we hadden (38%)
Klik om te vergroten...
Dat ligt idd aan je coke kwaliteit. 38% is behoorlijke bagger coke eerlijk gezegd. Waarschijnlijk zit er een hele hoop cafeïne in waar je dus van gaat stuiteren. Van goeie coke krijg je zo goed als geen speedy effect.
Volgende keer proberen betere kwaliteit te kopen of een paar gram van die slechte en dan wassen met aceton. Dan was je wel bijna de helft weg maar je houd goed spul over waar je dus veel minder van nodig hebt als van slechte coke.
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Dat ligt idd aan je coke kwaliteit. 38% is behoorlijke bagger coke eerlijk gezegd. Waarschijnlijk zit er een hele hoop cafeïne in waar je dus van gaat stuiteren. Van goeie coke krijg je zo goed als geen speedy effect.
Volgende keer proberen betere kwaliteit te kopen of een paar gram van die slechte en dan wassen met aceton. Dan was je wel bijna de helft weg maar je houd goed spul over waar je dus veel minder van nodig hebt als van slechte coke.
Klik om te vergroten...

Ja kocht t van een gast die normaal geen coke verkocht, na testen baalden we dus best wel, maar je kan t moeilijk weggooien. Dacht trouwens dat je alleen speed kon wassen?

En wat is een beetje fatsoenlijke kwaliteit?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mesh zei:
Ja kocht t van een gast die normaal geen coke verkocht, na testen baalden we dus best wel, maar je kan t moeilijk weggooien. Dacht trouwens dat je alleen speed kon wassen?

En wat is een beetje fatsoenlijke kwaliteit?
Klik om te vergroten...
Ja je kunt coke wassen. Het word niet veel gedaan omdat coke zo duur is. Je wast de helft weg dan en velen vinden dat dan zonde.
Fatsoenlijke kwaliteit is zo een beetje vanaf 70%. De die-hard coke liefhebbers vinden dat waarschijnlijk nog niet geweldig maar vanaf 70% is wel aardige kwaliteit. Boven de 80% heb je top spul. Max is dacht ik 84%? Dacht ik hoor.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Max is dacht ik 84%? Dacht ik hoor.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is het zelfs mogelijk om een zuiverheid van 100% te krijgen :tonguewink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ja je kunt coke wassen. Het word niet veel gedaan omdat coke zo duur is. Je wast de helft weg dan en velen vinden dat dan zonde.
Fatsoenlijke kwaliteit is zo een beetje vanaf 70%. De die-hard coke liefhebbers vinden dat waarschijnlijk nog niet geweldig maar vanaf 70% is wel aardige kwaliteit. Boven de 80% heb je top spul. Max is dacht ik 84%? Dacht ik hoor.
Klik om te vergroten...

Edit: max 89%.
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ja je kunt coke wassen. Het word niet veel gedaan omdat coke zo duur is. Je wast de helft weg dan en velen vinden dat dan zonde.
Fatsoenlijke kwaliteit is zo een beetje vanaf 70%. De die-hard coke liefhebbers vinden dat waarschijnlijk nog niet geweldig maar vanaf 70% is wel aardige kwaliteit. Boven de 80% heb je top spul. Max is dacht ik 84%? Dacht ik hoor.
Klik om te vergroten...

Dan ga ik dat welleens proberen, het is ook heel prijzig om verschillende dealers uit te proberen.

Was je dan ook de coke zelf weg of alleen versnijdingsmiddelen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Anunnaki zei:
Volgens mij is het zelfs mogelijk om een zuiverheid van 100% te krijgen :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Om te genruiken kun je max 89% krijgen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mesh zei:
Dan ga ik dat welleens proberen, het is ook heel prijzig om verschillende dealers uit te proberen.

Was je dan ook de coke zelf weg of alleen versnijdingsmiddelen?
Klik om te vergroten...
Goeie vraag waar ik het antwoord niet op weet. Wellicht kan een ander je hiermee helpen.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Om te genruiken kun je max 89% krijgen.
Klik om te vergroten...
Heb het even onderzocht en je hebt gelijk. Farmaceutisch zou dit >99% zijn maar volgens mij is het dan vloeibaar? Hierbij word je ook onder narcose gebracht dus je zal er niks van merken.

Het poeder in het ziekenhuis verschilt niet van het poeder dat op straat wordt verkocht als partydrug. Maar in het ziekenhuis wordt door de patiënt geen lijntje gesnoven. Het middel wordt verdund gebruikt om te verdoven. Een wattenstokje wordt nat gemaakt en dat haalt de arts door de cocaïne. ,,Je plaatst het tegen het gebied dat je wilt verdoven en laat het 10 minuten inwerken"
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anunnaki zei:
volgens mij is het dan vloeibaar?
Klik om te vergroten...
i dunno...
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anunnaki zei:
Heb het even onderzocht en je hebt gelijk. Farmaceutisch zou dit >99% zijn maar volgens mij is het dan vloeibaar? Hierbij word je ook onder narcose gebracht dus je zal er niks van merken.

Het poeder in het ziekenhuis verschilt niet van het poeder dat op straat wordt verkocht als partydrug. Maar in het ziekenhuis wordt door de patiënt geen lijntje gesnoven. Het middel wordt verdund gebruikt om te verdoven. Een wattenstokje wordt nat gemaakt en dat haalt de arts door de cocaïne. ,,Je plaatst het tegen het gebied dat je wilt verdoven en laat het 10 minuten inwerken"
Klik om te vergroten...

'Snuift u uw lijntje dan kunnen we daarna beginnen met de behandeling'

Lijkt me komisch
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Anunnaki zei:
Heb het even onderzocht en je hebt gelijk. Farmaceutisch zou dit >99% zijn maar volgens mij is het dan vloeibaar? Hierbij word je ook onder narcose gebracht dus je zal er niks van merken.

Het poeder in het ziekenhuis verschilt niet van het poeder dat op straat wordt verkocht als partydrug. Maar in het ziekenhuis wordt door de patiënt geen lijntje gesnoven. Het middel wordt verdund gebruikt om te verdoven. Een wattenstokje wordt nat gemaakt en dat haalt de arts door de cocaïne. ,,Je plaatst het tegen het gebied dat je wilt verdoven en laat het 10 minuten inwerken"
Klik om te vergroten...
Als er staat dat het >99% zuiver is, wordt er in dit geval bedoelt dat het 99% zuivere cocaïne hydrochloride is. En dat kan dus vervolgens maximaal 89% cocaïne base zijn. Uitslagen van het testcentrum zijn altijd in basevorm omdat er soms meerdere zoutvormen van een drug bestaan, met dus verschillende zuiverheden.

Je kunt overigens ook basecoke hebben wat dus wel werkelijk >99% kan zijn, alleen dat kun je niet snuiven.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Mesh

Je hebt het laten testen en was 38%. Wat zat er nog meer in dan?

Ook met lagere % kun je het echte coke effect krijgen las ik op een Amerikaans forum. In de (geroemde) jaren 70 was het gemiddeld % in de US vrij laag, maar omdat het bijna altijd was versneden met de inactieve versnijding mannitol, beviel het toch goed. Nadeel was dat je meer moest nemen en dat je vrij snel daarna op de pot zat.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Edit: max 89%.
Klik om te vergroten...

In 2003 fleeks gehad van 90.2 die we uit kookte.
Nu komt hij maximaal op 83.
Andere tijden.
Maar kan hem wel krijgen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mesh zei:
Of kan dat ook aan de kwaliteit liggen die we hadden (38%)
Klik om te vergroten...
:nerd: Ik had laatst ook champagne gekocht. Viel me enorm tegen. Smaakte enorm waterig. Of zou het er aan liggen dat er maar 38% champagne in zat?
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rayyar zei:
:nerd: Ik had laatst ook champagne gekocht. Viel me enorm tegen. Smaakte enorm waterig. Of zou het er aan liggen dat er maar 38% champagne in zat?
Klik om te vergroten...

Je moet nou eenmaal soms water bij de wijn doen ..
Echter denk ik wel dat je t punt van mijn vraag mist, gelukkig was die al beantwoord.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."