#1
Je hebt ook gelijk hoor. Daarom zei ik ook dat ik vaak op stap wil om weer te kunnen gebruiken. Zou het nooit zomaar doen namelijk als ik alleen thuis op de bank zit. Maar helemaal stoppen is het beste, dat weet ik. Heb ook een goede baan die ik echt niet kwijt wil. Daar focus ik me vaak op. Maar in mn vrije dagen denk ik vaak wel even anders. Yolo. Uber lelijk woord maar dat is precies wat ik denk dan.Na mijn idee ben je excuses aan het verzinnen om het te gebruiken. Het is ook super chill spul. Maar ik vind dat je er gewoon vanaf moet blijven. Vraag aan jezelf of je dit echt wilt en zo ja, verslaafd. Zo nee, heb je nu je reden om ermee te stoppen en ergens anders op te focussen.
De grens ligt bij iedereen ergens anders. Maar ik denk dat als je steeds meer gaat gebruiken dat je een stijgende lijn ziet.