#1
Heavy story man, de ziekte van meer.
ja, de trek kan heftig zijn. Uit eigen ervaring weet ik dat in zo'n geval alleen helpt om de knop radicaal om te zetten. Hou je gedachten ver weg van coke. Zoals eerder door anderen gezegd, coke is een mindfucker. Je bent jezelf voor de gek aan het houden zonder dat je het in de gaten hebt. In dit stadium kan je helaas niet vertrouwen op je heldere denkvermogen. Niet lullig bedoeld of zo. Gewoon alle gedachten rond coke afkappen en je aandacht op iets anders zetten, desnoods onder dwang. Dwing jezelf te sporten of hard te werken, op vakantie, etc. Ik garandeer je, als je deze grens niet keihard stelt ben je verloren.Heb even behoefte om mijn verhaal van me af te schrijven. Zoek geen bevestiging of iets maar gewoon mijn verhaal en op welk punt ik nu sta wil ik met jullie delen.
Gebruik sinds 5 jaar coke. Het begon zoals de meeste onschuldig met af en toe mee snuiven. Na 1 jaar kocht ik regelmatig zelf en begon ik steeds vaker als ik dronk te snuiven. Na 2 jaar kreeg ik een goed betaalde baan en wekelijks bij de uitbetaling was het raak. Elke Donderdag kreeg ik salaris en dit was vaak op Zondag al op terwijl het best veel geld was. Nouja terugkijkend op die tijd was dat echt van week tot week leven en uitkijken naar de Donderdag. Mijn werk leed er onder maar ik functioneerde nog prima. Ik zat ook in een werk omgeving waar alleen prestaties tellen en die leverde ik. Ik haalde slechts 70% uit mijn mogelijkheden bij deze baan omdat ik de Vrijdag heel vaak afwezig was en de Donderdag halverwege ook stopte omdat het geld er was. Zodra het geld erop stond was het direct naar de kroeg met mijn collega's.
Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe baan als zzp'er. Ik verdien nu nog veel beter als voorheen. Hiermee wil ik absoluut niet opscheppen maar gewoon om even een beeld te schetsen. Mijn gebruik veranderde. Ik snoof niet meer wekelijks maar als ik snoof liep het wel meer uit de hand. Ik haalde alleen vaak 2 gram en soms moest ik later nog bijhalen. Ook ging ik steeds vaker naar de hoeren met coke. Samen met een chick snuiven en daar uren spenderen. De teller liep gewoon door en vaak koste me dit 600 euro of meer. Mijn record is 2200 euro op 1 avond met 2 meiden 6 uur lang. Steeds als ik gewerkt had en geld had wou ik na een paar weken gebruiken weg uit mijn omgeving en besloot ik naar Spanje te gaan. In spanje heb ik een prima leven omdat ik hier ook veel voetbal bij een club. Na een paar weken was mijn geld op en ging ik terug werken en zodra ik geld had kwam ik weer in het zelfde riedeltje terecht.
Nu sta ik sinds September droog. Heb al 4 maanden niet gebruikt. Ik krijg de laatste tijd zoveel zin om 800 euro te pinnen en 2 gram te halen en lekker naar een bordeel te gaan om een paar uurtjes te ontspannen met een dame. Even totaal zorgeloos zijn en lekker genieten. Het is een stukje ontspanning wat nergens anders te vinden is lijkt het wel voor mij. Probleem is dat ik niet kan stoppen. Na de bijvoorbeeld 3 uur wil ik meer en ga ik weer pinnen en zo een avond kan financieel helemaal uit de hand lopen. Als ik dan rond 04:00 in mijn bed lig met plafondienst en daarna 2 tot 3 dagen verrot ben voel ik me kut en beloof mezelf het niet meer te doen.
Maarja daar is het gevecht met mezelf. Aan de ene kant echt zin om even dat avondje los te gaan maar dan wel met budget en niet later dan 01:00 maken zodat ik geen hele nacht slaap mis. Aan de andere kant besef ik dat ik dan weer in het cirkeltje terecht ga komen en na een aantal weken weer naar Spanje wil om weg te zijn van alle verleidingen.
Het klinkt misschien allemaal wat kansloos maar dit is wel mijn verhaal. Wat vinden jullie ? Moet ik er gewoon van genieten of juist doorzetten. Wat wil ik eigenlijk ? Vind het een moeilijke vraag..
Wat heb je al geprobeerd?
Is dat echt een moeilijke vraag? Wil je niet gewoon ontsnappen aan stress?Wat wil ik eigenlijk ? Vind het een moeilijke vraag..
Als je het geld hebt en ervan kan geniet kan je het gebruiken maar wel met matte en meestal zit er veel troep in waar je niet van weet. Daarom is het este om puur te hebben en geen mix ik haal het zelf bij een dealer waar het puur is en doe het afentoe voor de gezelligheid voeg me op kik voor vedere gesprek *modknip: kiknaam verwijderd. Foei.Heb even behoefte om mijn verhaal van me af te schrijven. Zoek geen bevestiging of iets maar gewoon mijn verhaal en op welk punt ik nu sta wil ik met jullie delen.
Gebruik sinds 5 jaar coke. Het begon zoals de meeste onschuldig met af en toe mee snuiven. Na 1 jaar kocht ik regelmatig zelf en begon ik steeds vaker als ik dronk te snuiven. Na 2 jaar kreeg ik een goed betaalde baan en wekelijks bij de uitbetaling was het raak. Elke Donderdag kreeg ik salaris en dit was vaak op Zondag al op terwijl het best veel geld was. Nouja terugkijkend op die tijd was dat echt van week tot week leven en uitkijken naar de Donderdag. Mijn werk leed er onder maar ik functioneerde nog prima. Ik zat ook in een werk omgeving waar alleen prestaties tellen en die leverde ik. Ik haalde slechts 70% uit mijn mogelijkheden bij deze baan omdat ik de Vrijdag heel vaak afwezig was en de Donderdag halverwege ook stopte omdat het geld er was. Zodra het geld erop stond was het direct naar de kroeg met mijn collega's.
Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe baan als zzp'er. Ik verdien nu nog veel beter als voorheen. Hiermee wil ik absoluut niet opscheppen maar gewoon om even een beeld te schetsen. Mijn gebruik veranderde. Ik snoof niet meer wekelijks maar als ik snoof liep het wel meer uit de hand. Ik haalde alleen vaak 2 gram en soms moest ik later nog bijhalen. Ook ging ik steeds vaker naar de hoeren met coke. Samen met een chick snuiven en daar uren spenderen. De teller liep gewoon door en vaak koste me dit 600 euro of meer. Mijn record is 2200 euro op 1 avond met 2 meiden 6 uur lang. Steeds als ik gewerkt had en geld had wou ik na een paar weken gebruiken weg uit mijn omgeving en besloot ik naar Spanje te gaan. In spanje heb ik een prima leven omdat ik hier ook veel voetbal bij een club. Na een paar weken was mijn geld op en ging ik terug werken en zodra ik geld had kwam ik weer in het zelfde riedeltje terecht.
Nu sta ik sinds September droog. Heb al 4 maanden niet gebruikt. Ik krijg de laatste tijd zoveel zin om 800 euro te pinnen en 2 gram te halen en lekker naar een bordeel te gaan om een paar uurtjes te ontspannen met een dame. Even totaal zorgeloos zijn en lekker genieten. Het is een stukje ontspanning wat nergens anders te vinden is lijkt het wel voor mij. Probleem is dat ik niet kan stoppen. Na de bijvoorbeeld 3 uur wil ik meer en ga ik weer pinnen en zo een avond kan financieel helemaal uit de hand lopen. Als ik dan rond 04:00 in mijn bed lig met plafondienst en daarna 2 tot 3 dagen verrot ben voel ik me kut en beloof mezelf het niet meer te doen.
Maarja daar is het gevecht met mezelf. Aan de ene kant echt zin om even dat avondje los te gaan maar dan wel met budget en niet later dan 01:00 maken zodat ik geen hele nacht slaap mis. Aan de andere kant besef ik dat ik dan weer in het cirkeltje terecht ga komen en na een aantal weken weer naar Spanje wil om weg te zijn van alle verleidingen.
Het klinkt misschien allemaal wat kansloos maar dit is wel mijn verhaal. Wat vinden jullie ? Moet ik er gewoon van genieten of juist doorzetten. Wat wil ik eigenlijk ? Vind het een moeilijke vraag..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."