Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn verhaal met coke, gestopt maar weer zin!

Mijn verhaal met coke, gestopt maar weer zin!

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heavy story man, de ziekte van meer.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cokeeeee123 zei:
Heb even behoefte om mijn verhaal van me af te schrijven. Zoek geen bevestiging of iets maar gewoon mijn verhaal en op welk punt ik nu sta wil ik met jullie delen.

Gebruik sinds 5 jaar coke. Het begon zoals de meeste onschuldig met af en toe mee snuiven. Na 1 jaar kocht ik regelmatig zelf en begon ik steeds vaker als ik dronk te snuiven. Na 2 jaar kreeg ik een goed betaalde baan en wekelijks bij de uitbetaling was het raak. Elke Donderdag kreeg ik salaris en dit was vaak op Zondag al op terwijl het best veel geld was. Nouja terugkijkend op die tijd was dat echt van week tot week leven en uitkijken naar de Donderdag. Mijn werk leed er onder maar ik functioneerde nog prima. Ik zat ook in een werk omgeving waar alleen prestaties tellen en die leverde ik. Ik haalde slechts 70% uit mijn mogelijkheden bij deze baan omdat ik de Vrijdag heel vaak afwezig was en de Donderdag halverwege ook stopte omdat het geld er was. Zodra het geld erop stond was het direct naar de kroeg met mijn collega's.

Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe baan als zzp'er. Ik verdien nu nog veel beter als voorheen. Hiermee wil ik absoluut niet opscheppen maar gewoon om even een beeld te schetsen. Mijn gebruik veranderde. Ik snoof niet meer wekelijks maar als ik snoof liep het wel meer uit de hand. Ik haalde alleen vaak 2 gram en soms moest ik later nog bijhalen. Ook ging ik steeds vaker naar de hoeren met coke. Samen met een chick snuiven en daar uren spenderen. De teller liep gewoon door en vaak koste me dit 600 euro of meer. Mijn record is 2200 euro op 1 avond met 2 meiden 6 uur lang. Steeds als ik gewerkt had en geld had wou ik na een paar weken gebruiken weg uit mijn omgeving en besloot ik naar Spanje te gaan. In spanje heb ik een prima leven omdat ik hier ook veel voetbal bij een club. Na een paar weken was mijn geld op en ging ik terug werken en zodra ik geld had kwam ik weer in het zelfde riedeltje terecht.

Nu sta ik sinds September droog. Heb al 4 maanden niet gebruikt. Ik krijg de laatste tijd zoveel zin om 800 euro te pinnen en 2 gram te halen en lekker naar een bordeel te gaan om een paar uurtjes te ontspannen met een dame. Even totaal zorgeloos zijn en lekker genieten. Het is een stukje ontspanning wat nergens anders te vinden is lijkt het wel voor mij. Probleem is dat ik niet kan stoppen. Na de bijvoorbeeld 3 uur wil ik meer en ga ik weer pinnen en zo een avond kan financieel helemaal uit de hand lopen. Als ik dan rond 04:00 in mijn bed lig met plafondienst en daarna 2 tot 3 dagen verrot ben voel ik me kut en beloof mezelf het niet meer te doen.

Maarja daar is het gevecht met mezelf. Aan de ene kant echt zin om even dat avondje los te gaan maar dan wel met budget en niet later dan 01:00 maken zodat ik geen hele nacht slaap mis. Aan de andere kant besef ik dat ik dan weer in het cirkeltje terecht ga komen en na een aantal weken weer naar Spanje wil om weg te zijn van alle verleidingen.

Het klinkt misschien allemaal wat kansloos maar dit is wel mijn verhaal. Wat vinden jullie ? Moet ik er gewoon van genieten of juist doorzetten. Wat wil ik eigenlijk ? Vind het een moeilijke vraag..
Klik om te vergroten...
ja, de trek kan heftig zijn. Uit eigen ervaring weet ik dat in zo'n geval alleen helpt om de knop radicaal om te zetten. Hou je gedachten ver weg van coke. Zoals eerder door anderen gezegd, coke is een mindfucker. Je bent jezelf voor de gek aan het houden zonder dat je het in de gaten hebt. In dit stadium kan je helaas niet vertrouwen op je heldere denkvermogen. Niet lullig bedoeld of zo. Gewoon alle gedachten rond coke afkappen en je aandacht op iets anders zetten, desnoods onder dwang. Dwing jezelf te sporten of hard te werken, op vakantie, etc. Ik garandeer je, als je deze grens niet keihard stelt ben je verloren.
C
Cokeeeee123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb even behoefte om mijn verhaal van me af te schrijven. Zoek geen bevestiging of iets maar gewoon mijn verhaal en op welk punt ik nu sta wil ik met jullie delen.

Gebruik sinds 5 jaar coke. Het begon zoals de meeste onschuldig met af en toe mee snuiven. Na 1 jaar kocht ik regelmatig zelf en begon ik steeds vaker als ik dronk te snuiven. Na 2 jaar kreeg ik een goed betaalde baan en wekelijks bij de uitbetaling was het raak. Elke Donderdag kreeg ik salaris en dit was vaak op Zondag al op terwijl het best veel geld was. Nouja terugkijkend op die tijd was dat echt van week tot week leven en uitkijken naar de Donderdag. Mijn werk leed er onder maar ik functioneerde nog prima. Ik zat ook in een werk omgeving waar alleen prestaties tellen en die leverde ik. Ik haalde slechts 70% uit mijn mogelijkheden bij deze baan omdat ik de Vrijdag heel vaak afwezig was en de Donderdag halverwege ook stopte omdat het geld er was. Zodra het geld erop stond was het direct naar de kroeg met mijn collega's.

Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe baan als zzp'er. Ik verdien nu nog veel beter als voorheen. Hiermee wil ik absoluut niet opscheppen maar gewoon om even een beeld te schetsen. Mijn gebruik veranderde. Ik snoof niet meer wekelijks maar als ik snoof liep het wel meer uit de hand. Ik haalde alleen vaak 2 gram en soms moest ik later nog bijhalen. Ook ging ik steeds vaker naar de hoeren met coke. Samen met een chick snuiven en daar uren spenderen. De teller liep gewoon door en vaak koste me dit 600 euro of meer. Mijn record is 2200 euro op 1 avond met 2 meiden 6 uur lang. Steeds als ik gewerkt had en geld had wou ik na een paar weken gebruiken weg uit mijn omgeving en besloot ik naar Spanje te gaan. In spanje heb ik een prima leven omdat ik hier ook veel voetbal bij een club. Na een paar weken was mijn geld op en ging ik terug werken en zodra ik geld had kwam ik weer in het zelfde riedeltje terecht.

Nu sta ik sinds September droog. Heb al 4 maanden niet gebruikt. Ik krijg de laatste tijd zoveel zin om 800 euro te pinnen en 2 gram te halen en lekker naar een bordeel te gaan om een paar uurtjes te ontspannen met een dame. Even totaal zorgeloos zijn en lekker genieten. Het is een stukje ontspanning wat nergens anders te vinden is lijkt het wel voor mij. Probleem is dat ik niet kan stoppen. Na de bijvoorbeeld 3 uur wil ik meer en ga ik weer pinnen en zo een avond kan financieel helemaal uit de hand lopen. Als ik dan rond 04:00 in mijn bed lig met plafondienst en daarna 2 tot 3 dagen verrot ben voel ik me kut en beloof mezelf het niet meer te doen.

Maarja daar is het gevecht met mezelf. Aan de ene kant echt zin om even dat avondje los te gaan maar dan wel met budget en niet later dan 01:00 maken zodat ik geen hele nacht slaap mis. Aan de andere kant besef ik dat ik dan weer in het cirkeltje terecht ga komen en na een aantal weken weer naar Spanje wil om weg te zijn van alle verleidingen.

Het klinkt misschien allemaal wat kansloos maar dit is wel mijn verhaal. Wat vinden jullie ? Moet ik er gewoon van genieten of juist doorzetten. Wat wil ik eigenlijk ? Vind het een moeilijke vraag..
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welkom! Ik hoop dat je, als je je eigen verhaal doorleest, je eigenlijk wel weet wat het meest verstandige antwoord is :wink: Als jij gewoon lekker een avondje los zou kunnen gaan en dan nog op tijd erin zou liggen en daarna je cravings niet groter zouden worden, dan zou ik zeggen 'doen'. Maar in dit geval denk ik echt dat je daar niet verstandig aan doet, want dat je daarna terug bij af bent. Dat moet je niet willen. Is er nou echt geen enkele andere manier waarop je even lekker zorgeloos kunt zijn en kunt ontspannen? Wat heb je al geprobeerd?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou,
Ik lees 2 gram in 3 uur en dan weer moeten bijhalen. Dat is enorm veel (of je laat je voornamelijk van versnijding voorzien), en een behoorlijke aanwijzing dat je een en ander totaal niet in de hand kan houden. In dat opzicht denk ik dat je het maar beter kan laten.
ALs je trouwens flink gewend bent om te sexen met coke dan zal het plezier van nuchtere seks behoorlijk dalen, nog een reden om met deze gewoonte te gaan stoppen.
C
Cokeeeee123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor de reacties. Ben ook bang terug bij af te zijn. Maar de craving is echt super sterk de laatste paar dagen. 2 gram in 3 uur is ook wel overdreven hoor max 1,5 gram in 4 uur is realistischer. Woensdag krijg ik mijn salaris weer en ben erg benieuwd wat ik ga doen. Het ene moment overheerst mijn verstand die ook bang is dat het weer helemaal uit de hand loopt, dan bedoel ik vooral qua doorhalen zodat ik paar dagen eraf lig en anderzijds financieel dat ik meer dan 500 bijvoorbeeld opmaak.

Even terug op de craving. Had nog nooit van dat woord gehoord tot gister. Man man man wat heb ik hem te pakken. Ben ook helemaal onrustig de laatste dagen. Ongelofelijk dat ik de laatste 3/4 maanden amper aan coke denk of aan los gaan en nu ik vlakbij het moment ben dat ik weer goed geld binnenkrijg het direct begint te kriebelen. Alsof ik geld verdienen associeer met losgaan, hoeren en coke.
C
Cokeeeee123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
KropSla zei:
Wat heb je al geprobeerd?
Klik om te vergroten...

Een andere slechte gewoonte is gokken. Ook daar lijk ik even zorgeloos te zijn. Zo slecht, maar wel de realiteit. Verder nog niet echt dingen. Houd wel van sporten maar echt weg gaat het gevoel er niet van.
Mijn dilemma is ook vooral, is zo'n avond nou echt ontspannend of niet. Ik zie best succesvolle mensen elke week coke snuiven en daar op het eerste oog best goed mee functioneren. Steeds als ik dat bedenk maakt het voor mij de drempel lager om te gebruiken.
Z
ZuluLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je laatste zin is eigenlijk ook je antwoord, zolang je het zelf niet wil gaat er niks veranderen. Probleem is ook dat je niet weet wat je wil. Andere problem is dat het in je system zit je kan het wel eruit flikkeren maar net als bij een computer kun je niet zomaar iets eruit halen ( error error error ) dus oplossing is vervangen voor iets wat je minder kapot maakt. Gokken is gevaarlijker dan coke in mij ogen, en in dat wereldje kom je coke sowieso wel tegen. Over je gebruik kan ik niet veel zeggen maar om of je nou in 3 uur tijd 1 of 3 gram weg snuift is allebij teveel. Maar kan ook zijn dat je troep krijgt vol met suiker ( inositol) En daar word je nog verslaafder van ( cravings) Er zijn tegenwoordig veel betere manieren om aan je product te komen dan je locale dealer bespaart je geld en hoofdpijn.

Ik zou even goed kijken wat je nou zelf echt wil, en vanaf daar stappen nemen. Wat voor mij helpt is een goede stash inslaan dan wordt de hebzucht en paniek veel minder naar meer omdat je al genoeg hebt.


( auto correct engels wil maar niet uit )
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cokeeeee123 zei:
Wat wil ik eigenlijk ? Vind het een moeilijke vraag..
Klik om te vergroten...
Is dat echt een moeilijke vraag? Wil je niet gewoon ontsnappen aan stress?

Als je op zo'n manier geniet/ontsnapt aan stress dat je daar later weer extra stress voor terug krijgt, what's the point? Uit je verhaal maak ik op dat je best wel weet dat je niet handig bezig bent. Maar wellicht denk je dat je je voor ontspanning moet wenden tot dergelijk excessief hedonisme(?)

Genieten/ontspannen zonder dat je toekomstige zelf daar de prijs voor moet betalen, dat is de kunst imo. Misschien betere manieren vinden om je ontspanning in te vinden?
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooi verwoord @Mindless , een beter advies is er denk ik niet.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die coke kan je nog wel een tijdje blijven roepen.
Na een tijdje zwaar te hebben gebruikt (snuiven)
Heb ik de keus gemaakt om te stoppen.
Toch elke keer weer een pakje kopen om de zoveel weken tot ik er genoeg van had en het toch zat was.
Er zijn veel meer soorten drugs die veel leuker zijn dan coke.

Nu weer een tijdje aan de coke omdat deze die ik krijg echt lekker is.
Het gaat met fases bij mij.
En het is toch keuzes maken.
Vrienden die aan de coke zitten op een laag pitje zetten, veranderen van gewoontes en wanneer je zin hebt gewoon een andere drugs doen en dat kan zelfs een jointje roken zijn of aan de Ketamine.
Het blijft toch een keuze die je elke keer maakt...
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#12
Echt zon typische coke mind fuck...
Beste wat je kan doen is zeggen van ok ik ga 2dagen non-stop los op mijn verjaardag en met kerst en nog 1x en verder blijf ik er gewoon vanaf. Dus max3x per jaar

En zorg ik ervoor dat ik andere dingen ga doen die boeiend zijn en mij vermaken zonder dat het drugs/alcohol.
Al is het een ommetje lopen van 30 minuten ofso.

Het probleem van drugs is dat het altijd lekker is dus dat is een slecht excuus om steeds te gebruiken
J
Jayson1997Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Cokeeeee123 zei:
Heb even behoefte om mijn verhaal van me af te schrijven. Zoek geen bevestiging of iets maar gewoon mijn verhaal en op welk punt ik nu sta wil ik met jullie delen.

Gebruik sinds 5 jaar coke. Het begon zoals de meeste onschuldig met af en toe mee snuiven. Na 1 jaar kocht ik regelmatig zelf en begon ik steeds vaker als ik dronk te snuiven. Na 2 jaar kreeg ik een goed betaalde baan en wekelijks bij de uitbetaling was het raak. Elke Donderdag kreeg ik salaris en dit was vaak op Zondag al op terwijl het best veel geld was. Nouja terugkijkend op die tijd was dat echt van week tot week leven en uitkijken naar de Donderdag. Mijn werk leed er onder maar ik functioneerde nog prima. Ik zat ook in een werk omgeving waar alleen prestaties tellen en die leverde ik. Ik haalde slechts 70% uit mijn mogelijkheden bij deze baan omdat ik de Vrijdag heel vaak afwezig was en de Donderdag halverwege ook stopte omdat het geld er was. Zodra het geld erop stond was het direct naar de kroeg met mijn collega's.

Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe baan als zzp'er. Ik verdien nu nog veel beter als voorheen. Hiermee wil ik absoluut niet opscheppen maar gewoon om even een beeld te schetsen. Mijn gebruik veranderde. Ik snoof niet meer wekelijks maar als ik snoof liep het wel meer uit de hand. Ik haalde alleen vaak 2 gram en soms moest ik later nog bijhalen. Ook ging ik steeds vaker naar de hoeren met coke. Samen met een chick snuiven en daar uren spenderen. De teller liep gewoon door en vaak koste me dit 600 euro of meer. Mijn record is 2200 euro op 1 avond met 2 meiden 6 uur lang. Steeds als ik gewerkt had en geld had wou ik na een paar weken gebruiken weg uit mijn omgeving en besloot ik naar Spanje te gaan. In spanje heb ik een prima leven omdat ik hier ook veel voetbal bij een club. Na een paar weken was mijn geld op en ging ik terug werken en zodra ik geld had kwam ik weer in het zelfde riedeltje terecht.

Nu sta ik sinds September droog. Heb al 4 maanden niet gebruikt. Ik krijg de laatste tijd zoveel zin om 800 euro te pinnen en 2 gram te halen en lekker naar een bordeel te gaan om een paar uurtjes te ontspannen met een dame. Even totaal zorgeloos zijn en lekker genieten. Het is een stukje ontspanning wat nergens anders te vinden is lijkt het wel voor mij. Probleem is dat ik niet kan stoppen. Na de bijvoorbeeld 3 uur wil ik meer en ga ik weer pinnen en zo een avond kan financieel helemaal uit de hand lopen. Als ik dan rond 04:00 in mijn bed lig met plafondienst en daarna 2 tot 3 dagen verrot ben voel ik me kut en beloof mezelf het niet meer te doen.

Maarja daar is het gevecht met mezelf. Aan de ene kant echt zin om even dat avondje los te gaan maar dan wel met budget en niet later dan 01:00 maken zodat ik geen hele nacht slaap mis. Aan de andere kant besef ik dat ik dan weer in het cirkeltje terecht ga komen en na een aantal weken weer naar Spanje wil om weg te zijn van alle verleidingen.

Het klinkt misschien allemaal wat kansloos maar dit is wel mijn verhaal. Wat vinden jullie ? Moet ik er gewoon van genieten of juist doorzetten. Wat wil ik eigenlijk ? Vind het een moeilijke vraag..
Klik om te vergroten...
Als je het geld hebt en ervan kan geniet kan je het gebruiken maar wel met matte en meestal zit er veel troep in waar je niet van weet. Daarom is het este om puur te hebben en geen mix ik haal het zelf bij een dealer waar het puur is en doe het afentoe voor de gezelligheid voeg me op kik voor vedere gesprek *modknip: kiknaam verwijderd. Foei.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."