#1
Hallo ik ben nieuw hier,en ik heb een vraag wat betreft ik vermoedens heb mij vriend stiekem drugs gebruikt,ik zelf gebruik namelijk geen drugs dus ik kan de sympthonen dan ook niet zo goed.Maar mijn vriend is soms zonder enige aanleiding ineens heel vrolijk opgewekt en ondernemend,dan soms heeft hij dagen dat hij niet vanaf de bank te slaan is en zo ongeintreseerd in mij onze relatie eigenlijk in alles.verstoord nachtritme ineens wakker worden en uit bed gaan.heel veel hoofdpijn en pijn in zijn rug dat heeft hij op het moment hij op de bank ligt en terug getrokken leeft.hij eet dan ook weinig tot niets.hij heeft soms erectie problemen kan hem niet stijf houden wordt ineens slap.waar ik dus onzeker van wordt ik heb nooit eerde meegemaakt.mijn vraag aan jullie is waar kan ik zoal op letten en waar verstopt iemand zijn drugs? en kan je bepaalde tics krijgen door drugs gebruik bijvoorbeeld tikken met je vingers steeds schop bewegingen maken doet hij ook als hij ligt,afgelopen nacht had hij weer zo nacht die zo slecht slaapte en ineens de deur uit ging en terug kwam hij dacht dat hij zijn auto alarm gehoord had terwijl ik niks gehoord heb ik wakker was ook,kan dat een teken zijn hij coke snel ging gebruiken of is het een soort hallicunatie geweest? hij iets hoort wat er niet was? verder heeft hij periodes hij het heel warm heeft.en krabben in zijn slaap doet hij ook het was een keer zo erg dat hij mijn arm in zijn slaap aan het krabben was.zijn dit signalen van drugs gebruik allemaal? verder heb ik een keer gehad ik zoende met hem en ik zo droge mond kreeg en een vieze smaak kreeg in me mond ervan sorry voor het lange verhaal maar ik zit er namelijk mee