Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreem moe direct na snuiven cocaine..

Extreem moe direct na snuiven cocaine..

15 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na 10 jaar kan je wel een pauze inlassen.
Als dat niet lukt probeer eens wat anders misschien valt dat wel goed.
Een jaartje nuchter zou je goed doen.
Alcohol is ook een verschikkelijke zware belasting voor je lichaam hou daar rekening mee..
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
10 jaar lang coke. Tering ouwe. Heb je je coke ooit wel is laten testen van al die dealers?
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je moe wordt na snuiven heb je geheid al hartproblem, ik zou naar een arts gaan want dit is niet goed.
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cantera zei:
Als je echt zo snel na een snuifje al doodop raakt, ben je waarschijnlijk je reserves aan het aanspreken.
Kan van alles zijn. Bloedarmoede, Pfeiffer, een infectie ergens. Even een pauze is het meest logische nu. En doe gerust voor je eigen gemoedstoestand een bezoekje aan de HA.
Klik om te vergroten...
ja zoiets dacht ik ook al, maar me lichaam tollereert het gewoon niet meer. Dopamine en serotonine is gewoon dood bij mij. Xtc wErkt nog wel heel goed dus ik denk vooral me dopamine dood is. Ik ga exht me best doen om er mee te stoppen !! Ik ga niet helemala kappen met alles want blowen doe k nog wel maar dat is stukken minder schadelijk dan coke en drank
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste mensen, ik ben 28 jaar en doe al zeker 10 jaar wekelijks coke en drank en blowen. Drank en wiet werkt bij mij nog prima en krijg daar ook gewoon een chille enerhie vibe van. Heb jaren lang zonder problemen altijd coke gebruikt met wat troep tussendoor natuurlijk. Maar laatste tijden word k na 2 nakkies al extreem vermoeid. Zo moe dat ik ter plekken haast in elkaar stort. Ik d8 eerst dat het kwam door de kwaliteit maar ik heb 5 verschillende dealers gehad en bij alle 5 werd k super moe en me maten niet. Waar heeft dit mee te maken ? Ik gebruik stukken minder als vroeger ook. Is mij dopamine dusdanig opgeraakt of zeer laag dat het de coke niet meer kan tollereren ? Ben benieuwd naar jullie antwoorden. Plus aan de ene kant zou k het stiekem ook niet erg vinden om een einde te maken aan me coke gebruik of het in iedergeval stukken minder te doen. Deze vermoeidheid is zo erg dat ik er wel mee moet stoppen haha.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon stoppen. Je word moe van gebruiken. Dat wil zeggen dat je lichaam te zwaar belast word!
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
10 jaar lang coke. Tering ouwe. Heb je je coke ooit wel is laten testen van al die dealers?
Klik om te vergroten...
Nog nooit laten testen maar kheb wel aardjg wat tering zooi binnen gehad dat weet k wel.
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekZ zei:
Gewoon stoppen. Je word moe van gebruiken. Dat wil zeggen dat je lichaam te zwaar belast word!
Klik om te vergroten...
Ik ga zeker stoppen man, ik was gister bij een optreden en normaal zuip k me klem daar en snuiven maar ben helemaal nuchter gebleven voor t eerst in me leven. Ik wil nog niet dood weetje en die vermoeidheid is echt extreem dus kwil er echt vanaf voordat het echt te laat is
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Genieter zei:
Na 10 jaar kan je wel een pauze inlassen.
Als dat niet lukt probeer eens wat anders misschien valt dat wel goed.
Een jaartje nuchter zou je goed doen.
Alcohol is ook een verschikkelijke zware belasting voor je lichaam hou daar rekening mee..
Klik om te vergroten...
Zeker weten man, ik kan ook niet meer dan 8 bier drinken en dan ben k echt klaar gewoon. Ik ga er echt proberen mee te kappen, ik ben verder fit ik doe hardlopen en boxen en heb genoeg capaciteiten voor een mooi leven. Het zware junkie leven moet k achter me laten
C
CanteraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je echt zo snel na een snuifje al doodop raakt, ben je waarschijnlijk je reserves aan het aanspreken.
Kan van alles zijn. Bloedarmoede, Pfeiffer, een infectie ergens. Even een pauze is het meest logische nu. En doe gerust voor je eigen gemoedstoestand een bezoekje aan de HA.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
WAZA zei:
Als je moe wordt na snuiven heb je geheid al hartproblem, ik zou naar een arts gaan want dit is niet goed.
Klik om te vergroten...
Geen angst zaaien hoor...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
WAZA zei:
Als je moe wordt na snuiven heb je geheid al hartproblem, ik zou naar een arts gaan want dit is niet goed.
Klik om te vergroten...

Eens met dat de TS beter even wat rustiger aan kan gaan doen en misschien best ook een bezoekje aan de huisarts kan brengen, maar dit is gewoon onzin en pure speculatie/bangmakerij.
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Eens met dat de TS beter even wat rustiger aan kan gaan doen en misschien best ook een bezoekje aan de huisarts kan brengen, maar dit is gewoon onzin en pure speculatie/bangmakerij.
Klik om te vergroten...
Ik heb vorig jaar nog een bloed onderzoek gedaan maar toen was alles goed. Ik had laatst 2 weken rust genomen van alles en toen ging het stukken beter met me. Ik doe ook hardlopen en boxen en je hartslag gaat daardoor flink omhoog. Ik ren makkelijk 10 km dus k denk dat mijn hartje nog gezond is. Ik denk eerder dat mijn dopamine zo laag is dat ik direct moe word. Ik had vorig weekend toch weer coke gebruikt en gedronken en toen kon k weer de hele nacht door dus k denk dat het sowiezo met dopamine is. Ik had er wel mega spijt van want k wil er heel graag vanaf. Ik ben er echt klaar mee, ik wil gezond blijven en van het leven genieten en de drugs periodes achter me laten als leuke herrineringen
C
CanteraLid
01-01-2024, 00:00
#14
SoftCruise zei:
ja zoiets dacht ik ook al, maar me lichaam tollereert het gewoon niet meer. Dopamine en serotonine is gewoon dood bij mij. Xtc wErkt nog wel heel goed dus ik denk vooral me dopamine dood is. Ik ga exht me best doen om er mee te stoppen !! Ik ga niet helemala kappen met alles want blowen doe k nog wel maar dat is stukken minder schadelijk dan coke en drank
Klik om te vergroten...
Goede keuze man, denk bij ‘moeilijke momenten’ maar even terug aan hoe je er nu instaat. Na een paar weken of maanden komt er vast weer een momentje waarin de zin of drang ineens weer in je koppie gaat zitten en probeer dan even aan je gezondheid te denken. Iets belangrijkers bestaat er niet in t leven.
Succes ermee
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cantera zei:
Goede keuze man, denk bij ‘moeilijke momenten’ maar even terug aan hoe je er nu instaat. Na een paar weken of maanden komt er vast weer een momentje waarin de zin of drang ineens weer in je koppie gaat zitten en probeer dan even aan je gezondheid te denken. Iets belangrijkers bestaat er niet in t leven.
Succes ermee
Klik om te vergroten...
Zeker waar man ! thanks voor de feedback. Ik ga er proberen een gewoonte van te maken om nuchter te zijn als ik ergens heen ga (vrienden etc). Ik ben laatst nuchter naar een optreden geweest en dat beviel me prima. Ik zag iedereen lazerus en dacht bij mezelf ik ben morgen lekker fris XD Maar ik merk wel dat ik veel meer stress gevoelig ben nu ik zwaar geminderd ben. Een dag vol verplichtingen valt heel zwaar nu maar ikga echt niet opgeven. Mijn lichaam en geest moeten herstellen van het constant verdoofd zijn. Alle prikkels en emoties moeten verwerkt worden en dat kan zwaar zijn maar zeker geen reden om terug te vallen. Terug vallen is geen optie. Terug vallen is doodgaan.
K
Klaasjan023Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou is een bezoekje aan de huisarts brengen. Dat kan nooit kwaad en wellicht heeft hij/zij nog goede tips waarmee je het stoppen toch iets dragelijker kan maken.

Succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."