Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb van die glazen base (crack) pijpjes besteld voor gekookte coke, die ik zelf kook in ammoniak. Moet ik dan gewoon en brokje in het glazen balletje gooien en er onder houden of met en vlamentje foor het gaatje rechtstreeks verbranden. Vraag 2 of toch beter met as. Alvas bedankt voor de info Ik rook normaal in en cola flesje pen aluminium as en een pen met ass. Om de paar maanden daarmom ik den dat het beter is voor mijn longen om het zo te doen. Voeg maar mensen toe"