Gel speed zegt niks over cafeine de oli kan ook geel zijn of rozenDat komt omdat er meestal cafeïne doorheen zit. Als het zuivere amfetamine(sulfaat) is dan blijft het gewoon wit. Dat merk je ook als je het na een aceton wash laat liggen; dan wordt het niet meer opnieuw geel.
En toch heb je mensen die dat zonder aarzelen zouden doen.Meer betalen voor een met kleurstof versneden drug? Jij bent gek!
Ik dacht dat enkel geel/bruin kan onstaan door de olie.Gel speed zegt niks over cafeine de oli kan ook geel zijn of rozen
Nee, breaking bad heb ik misschien maar 2min gezien.Teveel breaking bad gekeken?
Zonde, is echt een goede serie.Nee, breaking bad heb ik misschien maar 2min gezien.
Ik zag het eens in Z Nation.
Ga ik wel eens kijken. Zo heb ik ook Game of Thrones nog maar 1x gezien omdat ik dacht dat dit slecht was, maar dan een paar jaar later zag het er wel goed uit.Zonde, is echt een goede serie.
Hallo,
Ik vraag me af of je van die eetbare vloeibare kleurstof (van dr. oetker) kan toevoegen aan cocaïne (of bijv. keta of pep) en dan laten drogen zodat het groen of blauw wordt i.p.v. wit. Ik wil dat graag weten omdat het me gewoon heel lollig lijkt om groene coke te snuiven.
Dank!
Af te leiden uit het typgedrag, Om meer winst te maken.Waarom zou je dit willen ?
Denk je dat een klein dealertjes daar wakker van ligt ? .Het maakt je coke alleen maar minder zuiver.
Als je zwarte kleurstof bij coke ingooit dan werkt het nog wel toch?En weet je trouwens waarom coke wit is ?
Zwart werkt niet
Lees dat nog eens , het is bedoeld als grap.Als je zwarte kleurstof bij coke ingooit dan werkt het nog wel toch?
Oh zo. Enorm laag niveau, racistische grappen. Als dit zo bedoelt is dan vind ik het vrij triest.Lees dat nog eens , het is bedoeld als grap.
Zwart werkt niet , wit wel... 🙄.
Tophumor 👍
Dat is al 1x vaker dan mij geloof dat je zeldzaam bent dese tijd als je GOT nooit gezien hebtGa ik wel eens kijken. Zo heb ik ook Game of Thrones nog maar 1x gezien omdat ik dacht dat dit slecht was, maar dan een paar jaar later zag het er wel goed uit.
Ergens in de toekomst zal ik deze 2 eens kijken.
Ik denk da hij 1 aflevering bedoeld.Dat is al 1x vaker dan mij geloof dat je zeldzaam bent dese tijd als je GOT nooit gezien hebt
Misschien 30min van 2 afleveringen in het totaalDat is al 1x vaker dan mij geloof dat je zeldzaam bent dese tijd als je GOT nooit gezien hebt
Dat is al 1x vaker dan mij geloof dat je zeldzaam bent dese tijd als je GOT nooit gezien hebt
Waarom zou je dit willen ?
Het maakt je coke alleen maar minder zuiver.
En weet je trouwens waarom coke wit is ?
Zwart werkt niet 😉
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."