Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKleurstof toevoegen aan cocaïne

Kleurstof toevoegen aan cocaïne

42 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoiets?
68809-02_1_1.jpg
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Dat komt omdat er meestal cafeïne doorheen zit. Als het zuivere amfetamine(sulfaat) is dan blijft het gewoon wit. Dat merk je ook als je het na een aceton wash laat liggen; dan wordt het niet meer opnieuw geel.
Klik om te vergroten...
Gel speed zegt niks over cafeine de oli kan ook geel zijn of rozen
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
8️⃣6️⃣ zei:
Meer betalen voor een met kleurstof versneden drug? Jij bent gek!
Klik om te vergroten...
En toch heb je mensen die dat zonder aarzelen zouden doen.
Dus wie is er dan gek , die die er winst op maakt of die die het koopt..
Imo alle 2.

Roze en groene speed eind jaren 90 bvb..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Danny0531 zei:
Gel speed zegt niks over cafeine de oli kan ook geel zijn of rozen
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat enkel geel/bruin kan onstaan door de olie.
Roze was kleurstof als ik het goed heb.

Maar , als je het flushed.
En het is geen cafeïne , maar de olie die het geel maakt.
Was je de olie er dan mee uit met de aceton ? Cafeïne lost op in de aceton maar als ik het goed heb is de olie de freebase amfetamine.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Danny0531 zei:
Teveel breaking bad gekeken?
Klik om te vergroten...
Nee, breaking bad heb ik misschien maar 2min gezien.
Ik zag het eens in Z Nation.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
transformated zei:
Nee, breaking bad heb ik misschien maar 2min gezien.
Ik zag het eens in Z Nation.
Klik om te vergroten...
Zonde, is echt een goede serie.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Zonde, is echt een goede serie.
Klik om te vergroten...
Ga ik wel eens kijken. Zo heb ik ook Game of Thrones nog maar 1x gezien omdat ik dacht dat dit slecht was, maar dan een paar jaar later zag het er wel goed uit.
Ergens in de toekomst zal ik deze 2 eens kijken.
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#8
henkdepe zei:
Hallo,

Ik vraag me af of je van die eetbare vloeibare kleurstof (van dr. oetker) kan toevoegen aan cocaïne (of bijv. keta of pep) en dan laten drogen zodat het groen of blauw wordt i.p.v. wit. Ik wil dat graag weten omdat het me gewoon heel lollig lijkt om groene coke te snuiven.

Dank!
Klik om te vergroten...

Waarom zou je dit willen ?

Het maakt je coke alleen maar minder zuiver.



En weet je trouwens waarom coke wit is ?

Zwart werkt niet 😉
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Babbanem zei:
Waarom zou je dit willen ?
Klik om te vergroten...
Af te leiden uit het typgedrag, Om meer winst te maken.
"10 euro meer"
"Gat in de markt"
Babbanem zei:
Het maakt je coke alleen maar minder zuiver.
Klik om te vergroten...
Denk je dat een klein dealertjes daar wakker van ligt ? .
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Babbanem zei:
En weet je trouwens waarom coke wit is ?

Zwart werkt niet
Klik om te vergroten...
Als je zwarte kleurstof bij coke ingooit dan werkt het nog wel toch?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Als je zwarte kleurstof bij coke ingooit dan werkt het nog wel toch?
Klik om te vergroten...
Lees dat nog eens , het is bedoeld als grap.
Zwart werkt niet , wit wel... 🙄.
Tophumor 👍
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Lees dat nog eens , het is bedoeld als grap.
Zwart werkt niet , wit wel... 🙄.
Tophumor 👍
Klik om te vergroten...
Oh zo. Enorm laag niveau, racistische grappen. Als dit zo bedoelt is dan vind ik het vrij triest.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#13
transformated zei:
Ga ik wel eens kijken. Zo heb ik ook Game of Thrones nog maar 1x gezien omdat ik dacht dat dit slecht was, maar dan een paar jaar later zag het er wel goed uit.
Ergens in de toekomst zal ik deze 2 eens kijken.
Klik om te vergroten...
Dat is al 1x vaker dan mij geloof dat je zeldzaam bent dese tijd als je GOT nooit gezien hebt
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Danny0531 zei:
Dat is al 1x vaker dan mij geloof dat je zeldzaam bent dese tijd als je GOT nooit gezien hebt
Klik om te vergroten...
Ik denk da hij 1 aflevering bedoeld.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Danny0531 zei:
Dat is al 1x vaker dan mij geloof dat je zeldzaam bent dese tijd als je GOT nooit gezien hebt
Klik om te vergroten...
Misschien 30min van 2 afleveringen in het totaal
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Danny0531 zei:
Dat is al 1x vaker dan mij geloof dat je zeldzaam bent dese tijd als je GOT nooit gezien hebt
Klik om te vergroten...

Ik heb ook nog nooit GOT gekeken hoor! Gewoon niet mijn interesse.

Ik heb ook wel eens roze pep gehad idd, werkte verder prima. Kleur zegt niks over de werking verder. Maar liefst zou ik ipv witte drugs paarse hebben natuurlijk, want dat is mn favo kleur. Ik heb wel een paars snuifbuisje :hearteyes:
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja had ook roze, niks mis mee :)
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Of glow in the dark coke geeft je neus mooi licht
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Babbanem zei:
Waarom zou je dit willen ?

Het maakt je coke alleen maar minder zuiver.



En weet je trouwens waarom coke wit is ?

Zwart werkt niet 😉
Klik om te vergroten...

Ja, en racisme op dit forum werkt ook niet. Bij deze een ban van drie dagen, in die tijd kun je vast wel een leukere grap bedenken lijkt me.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja joh, meteen een unicorn er ook bij dan :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."