Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke verwarmen

coke verwarmen

35 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
2
2packLid
01-01-2024, 00:00
#1
we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem
verwarmt en dan gebruikt.
iemand ervaringen mee?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je crack niet verwarmt heeft het natuurlijk geen effect :grin:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
[slechtnederlands]
2pack zei:
we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem
verwarmt en dan gebruikt.
iemand ervaringen mee?
Klik om te vergroten...
[/slechtnederlands]

coke=coke temperatuur maakt niet uit volges mij :wave:
s
spacewomanLid
01-01-2024, 00:00
#4
He paddo,ben je leraar nederlands?

Waarom anderen verbeteren?de persoon vraagt toch niet of je zijn tekst wilt nalezen op fouten?
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je coke verwarmt heb je crack kan je dus basen zal het je niet aanraden
is idd wel een stuk heviger
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddo100 zei:
[slechtnederlands]
2pack zei:
we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem
verwarmt en dan gebruikt.
iemand ervaringen mee?
Klik om te vergroten...
[/slechtnederlands]

coke=coke temperatuur maakt niet uit volges mij :wave:
Klik om te vergroten...
Het is 'volgens' mij. :beer:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je vriend beweert meer te voelen van snuifcoke wanneer je hem gewoon verwarmt dan geef hem een mep rond zijn oren!!! :grin:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lost zei:
als je coke verwarmt heb je crack kan je dus basen zal het je niet aanraden
is idd wel een stuk heviger
Klik om te vergroten...

verwarmen is iets anders als koken jongeman :wave:

verwarmen denk ik aan dat hij het op de kachel legt ofso... :tearsofjoy:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paddo100 zei:
Lost zei:
als je coke verwarmt heb je crack kan je dus basen zal het je niet aanraden
is idd wel een stuk heviger
Klik om te vergroten...

verwarmen is iets anders als koken jongeman :wave:

verwarmen denk ik aan dat hij het op de kachel legt ofso... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Het enige dat slecht was aan 2pack zijn Nederlands was dat hij geen hoofdletters gebruikte... Als je hem wilt verbeteren, doe het dan zelf goed :rolleyes:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ivo zei:
Paddo100 zei:
Lost zei:
als je coke verwarmt heb je crack kan je dus basen zal het je niet aanraden
is idd wel een stuk heviger
Klik om te vergroten...

verwarmen is iets anders als koken jongeman :wave:

verwarmen denk ik aan dat hij het op de kachel legt ofso... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Het enige dat slecht was aan 2pack zijn Nederlands was dat hij geen hoofdletters gebruikte... Als je hem wilt verbeteren, doe het dan zelf goed :rolleyes:
Klik om te vergroten...

@ Plantenbak

haha het ging mij om de zins opbouw, dat klinkt als die van een slecht ingeburgerde marokkaan ofso.... al schrijf je nou ff of even dat boeit me niet, dat snapt iedereen wel. maar dit klopt gwn niet.

we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem verwarmt en dan gebruikt.
Klik om te vergroten...

@ ivo. Tijd dat je terug naar school gaat als jij hier geen fouten in ziet! :wave:

kijk schrijf en leestaal is tegenwoordig heel anders. al schrijf je nou volgens of volges, kotsen of kotse , terug of trug het leest gewoon prettiger en het typt sneller.

bij 2pac was zijn grammatica fout en dat is gewoon slecht als je enkelvoud en meervoud door elkaar haalt. :cry:

Dit is geen goede zin. coke stukken = meervoud dus beter ZIJN en niet is, zelde geld even verderop, heviger = meervoud, Werkt = werken. en het is HET verwarmt en niet hem verwarmt. :wink: plus dat de zin niet goed loopt. :rockband:

snappez vouz? :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paddo, wat ben jij een debiel zeg, best even je mond houden voordat je jezelf nog belachelijker maakt.

Ontopic: Verandert de moleculaire structuur bij verwarming? Nee. Fabeltje dus.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
geekos zei:
en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
Klik om te vergroten...
Nope, stukken hoorde bij beter :wink:
Coke (enkelvoud, zie je?) IS stukken beter als je het verwarmt.
Niks mis mee toch? Behalve dan natuurlijk die het-hem.

@EI: Ik denk ook dat het een fabeltje is, maar de moleculen gaan wel meer trillen bij opwarming en kunnen misschien voor betere opname zorgen? Weet niet of het zo is though.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien dat het voor iets snellere opname zorgt? Ik weet dat pillen bij mij iets sneller inslaan als ik het met wat warms drink (hete chai, koffie, thee).
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ivoos zei:
geekos zei:
en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
Klik om te vergroten...
Nope, stukken hoorde bij beter :wink:
Coke (enkelvoud, zie je?) IS stukken beter als je het verwarmt.
Niks mis mee toch? Behalve dan natuurlijk die het-hem.

@EI: Ik denk ook dat het een fabeltje is, maar de moleculen gaan wel meer trillen bij opwarming en kunnen misschien voor betere opname zorgen? Weet niet of het zo is though.
Klik om te vergroten...
Had het zelfs zo nog niet gelezen terwijl we dat hier ook wel zeggen
mjah, 't zal de stonedheid geweest zijn of de drang om paddo te verbeteren :)
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#15
geekos zei:
Ivoos zei:
geekos zei:
en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
Klik om te vergroten...
Nope, stukken hoorde bij beter :wink:
Coke (enkelvoud, zie je?) IS stukken beter als je het verwarmt.
Niks mis mee toch? Behalve dan natuurlijk die het-hem.

@EI: Ik denk ook dat het een fabeltje is, maar de moleculen gaan wel meer trillen bij opwarming en kunnen misschien voor betere opname zorgen? Weet niet of het zo is though.
Klik om te vergroten...
Had het zelfs zo nog niet gelezen terwijl we dat hier ook wel zeggen
mjah, 't zal de stonedheid geweest zijn of de drang om paddo te verbeteren :)
Klik om te vergroten...

Beetje offtopic misschien, maar die vent mogen ze wat mij betreft zijn postrechten ontnemen :')
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enige wat ik kan bedenken is dat het sneller je kop ingaat via je neus omdat het warm is. Moleculen bewegen sneller met hogere temperatuur enzo; reacties gaan sneller, oplossen gaat sneller dus denk dat het ook wel sneller door je neusslijmvlies heen gaat.
Ik betwijfel dat dat enig verschil uit maakt maar misschien leuk om te proberen :P

En dat over die stukken meervoud enkelvoud enzo.. ff serieus leer zelf nederlands want je bakt er geen drol van paddo
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
De fik erin! :angry:

P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ivoos zei:
geekos zei:
en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
Klik om te vergroten...
Nope, stukken hoorde bij beter :wink:
Coke (enkelvoud, zie je?) IS stukken beter als je het verwarmt.
Niks mis mee toch? Behalve dan natuurlijk die het-hem.

@EI: Ik denk ook dat het een fabeltje is, maar de moleculen gaan wel meer trillen bij opwarming en kunnen misschien voor betere opname zorgen? Weet niet of het zo is though.
Klik om te vergroten...


coke is tog geen werkwoord oid dus hoe maar je daar een werkwoord van? maak jij eens meervoud van coke :wink: ... ben benieuwd... Koken? cocainenen? :wave: :wave: :wave:

1 coke stuk is lekker <--- enkelvoud word is

2 coke stukken zijn lekker <--- meervoud word zijn

:rockband:


verplaats het in een ander voorbeeld

de oude auto is mooi

de oude auto's is mooi

oh ja jij heb gelijk, oude is enkelvoud dus altijd is !
precies wat stom van mij :tearsofjoy:


"coke stuk" is ev, coke stukken = mv
in mij voorbeeld slaat mooi op oude auto's dus is het ZIJN en niet is.

klaar!

en waarom ban als ik gelijk heb? en jullie blazen het enorm op? ik moest die zin 5x lezen voordat k hem begreep... vandaar
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lees hem nog maar eens dan :wave:

Stukken beter is een uitdrukking die bij jou in de buurt misschien niet veel gebruikt wordt, maar hier wel. Stukken is in dit geval een versterking van beter. In voor jou begrijpelijke taal:

Cool = positief
Vet cool = nog positiever!

Beter = positief
Stukken beter = nog positiever!

Je hoeft me niet te bedanken, ik haal mijn voldoening al uit het feit dat je weer wat geleerd hebt.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#20
leppeh zei:
Lees hem nog maar eens dan :wave:

Stukken beter is een uitdrukking die bij jou in de buurt misschien niet veel gebruikt wordt, maar hier wel. Stukken is in dit geval een versterking van beter. In voor jou begrijpelijke taal:

Cool = positief
Vet cool = nog positiever!

Beter = positief
Stukken beter = nog positiever!

Je hoeft me niet te bedanken, ik haal mijn voldoening al uit het feit dat je weer wat geleerd hebt.
Klik om te vergroten...

ohh zoooooooooo nu kom ik pas onder me steen vandaan! :rock:

ik dacht dat hij met stukken, ze flakes bedoelde :wave: :wave: :wave:

hahaha echt stom :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."