Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKleine klachten tijdens coke-pauze

Kleine klachten tijdens coke-pauze

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey

Na een tijdje stevig gebruikt te hebben met maten, heb ik besloten een maandje pauze te pakken.
Ik heb geen cravings/verlangen ofzo, dus dat zit wel goed.

Maar ik zit nu in de 1e week en merk echt dat ik heel de dag moe ben (kan ook gewoon door slecht slaappatroon komen), ik altijd een lichte koppijn/druk op mijn hoofd heb heb, en soms korte maar krachtige steken hoofdpijn krijg die enkele seconden aanhouden.
Van een loopneus of dergelijke heb ik niet zoveel last.

Vooral het steeds drukkend en prikkelend gevoel in mijn hoofd/hersenen vindt ik raar.

Heeft nog iemand last van zo kleine klachten wanneer 'ie even stopt met gebruiken?

Thx
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na lang gebruik van cocaïne dagelijks, had ik de eerste dag of 2/3 wel dat ik merkte dat ik ontzettend moe was en slaap werd wel een goede vriend. Maar nooit klachten gehad dat ik hoofdpijn/drukkende of prikkelende gevoelens kreeg bij het stoppen. Ik had eerder bij te weinig drinken een stekende hoofdpijn wat zo over was bij het nemen van water oid.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee man, iedere dag dat ik met coke gestopt ben voel ik me beter worden
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
John Trap zei:
Nee man, iedere dag dat ik met coke gestopt ben voel ik me beter worden
Klik om te vergroten...

Als ik het goed begrepen heb zit je wel nogal vaak aan de pep, dus dat maakt dan ook niet zo heel veel verschil, lijkt me?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Als ik het goed begrepen heb zit je wel nogal vaak aan de pep, dus dat maakt dan ook niet zo heel veel verschil, lijkt me?
Klik om te vergroten...
Een wereld van verschil voor mij, echt!

Veel minder (eigenlijk geen) lichamelijke en geestelijke klachten meer. Met coke wel heel erg!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
John Trap zei:
Een wereld van verschil voor mij, echt!

Veel minder (eigenlijk geen) lichamelijke en geestelijke klachten meer. Met coke wel heel erg!
Klik om te vergroten...

Op basis van de literatuur die ik over de jaren zo nu en dan gelezen heb lijkt het er inderdaad wel op dat cocaïne overall wat schadelijker is voor het cardiovasculaire systeem dan amfetamine (of er is gewoon meer onderzoek naar gedaan; coke wordt natuurlijk i.t.t. amfetamine ook niet medicinaal gebruikt dus wanneer het gebruikt wordt, is dat vaak niet in hele lage doseringen). Maar bij frequent gebruik lijkt het me toch wel tot een zelfde soort beeld te kunnen leiden. Jij ervaart dit dus niet zo. Hoeveel en hoe vaak gebruik je ongeveer nu? En hoe vaak gebruikte je coke? (Sorry als je dit al ergens toegelicht hebt, mogelijk over het hoofd gezien.)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Op basis van de literatuur die ik over de jaren zo nu en dan gelezen heb lijkt het er inderdaad wel op dat cocaïne overall wat schadelijker is voor het cardiovasculaire systeem dan amfetamine (of er is gewoon meer onderzoek naar gedaan; coke wordt natuurlijk i.t.t. amfetamine ook niet medicinaal gebruikt dus wanneer het gebruikt wordt, is dat vaak niet in hele lage doseringen). Maar bij frequent gebruik lijkt het me toch wel tot een zelfde soort beeld te kunnen leiden. Jij ervaart dit dus niet zo. Hoeveel en hoe vaak gebruik je ongeveer nu? En hoe vaak gebruikte je coke? (Sorry als je dit al ergens toegelicht hebt, mogelijk over het hoofd gezien.)
Klik om te vergroten...
Ik gebruik nu circa 10 jaar 3 à 4 dagen per week speed. Totaal ongeveer 1 gram per week.

Coke ook circa 10 jaar, meestal totdat het op was. Haalde meestal 1 gram en deed daar 2 à 3 dagen mee.

Ik heb vele malen meer speed dan coke gebruikt in mijn leven, maar voel me toch stukken beter bij speed!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
John Trap zei:
Ik gebruik nu circa 10 jaar 3 à 4 dagen per week speed. Totaal ongeveer 1 gram per week.

Coke ook circa 10 jaar, meestal totdat het op was. Haalde meestal 1 gram en deed daar 2 à 3 dagen mee.

Ik heb vele malen meer speed dan coke gebruikt in mijn leven, maar voel me toch stukken beter bij speed!
Klik om te vergroten...
Ik vind dit wel een beetje raar. Ik kan van coke de week erna gewoon functioneren knalle in de gym. 1puntje pep en ik lig zeker 1 week plat douw mezelf vol met vuil eten omdat ik telui ben om te maken. Kan niet meer uit mijn nest komen meestal slaap ik de maandag na pep gebruik toen. Zeker 18u+ ff wekkertje zetten om me ziek temelden opschool en weer door. Had ik dit maar want pepie blijft toch mijn liefde maar door de ellende wat het geeft de weken erna gebruik ik het simpelweg gewoon nooit meer. Er is meer in het leven dan 1 zaterdsg pep te snuiven en vervolgens 2 weken weg tegooie en door brengen in bed met b&j en pizza om de ellende weg te freten.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauweaap zei:
Ik vind dit wel een beetje raar. Ik kan van coke de week erna gewoon functioneren knalle in de gym. 1puntje pep en ik lig zeker 1 week plat douw mezelf vol met vuil eten omdat ik telui ben om te maken. Kan niet meer uit mijn nest komen meestal slaap ik de maandag na pep gebruik toen. Zeker 18u+ ff wekkertje zetten om me ziek temelden opschool en weer door. Had ik dit maar want pepie blijft toch mijn liefde maar door de ellende wat het geeft de weken erna gebruik ik het simpelweg gewoon nooit meer. Er is meer in het leven dan 1 zaterdsg pep te snuiven en vervolgens 2 weken weg tegooie en door brengen in bed met b&j en pizza om de ellende weg te freten.
Klik om te vergroten...
Ja, daar heb ik helemaal geen last van. Ik eet ook altijd goed (iets wat mij op coke overigens echt niet lukt!) en slaap meestal ook goed. Soms met een benzo als ik iets te enthousiast ben geweest.

Ben overigens ook een groot fan van dexamfetamine. Ik word ook niet heel druk van speed en dexamfetamine. Soms denk ik dat ik misschien wel iets ADD-achtigs heb ofzo.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
John Trap zei:
Ja, daar heb ik helemaal geen last van. Ik eet ook altijd goed (iets wat mij op coke overigens echt niet lukt!) en slaap meestal ook goed. Soms met een benzo als ik iets te enthousiast ben geweest.

Ben overigens ook een groot fan van dexamfetamine. Ik word ook niet heel druk van speed en dexamfetamine. Soms denk ik dat ik misschien wel iets ADD-achtigs heb ofzo.
Klik om te vergroten...
Ik heb zware adhd maar ik kan me echt niet voorstellen dat je (rustig) kan zijn en geen zin hebt om te bewegen. Ik kan op coke altijd eten en altijd slapen (wel iets moelijker natuurlijk maar het lukt) wss lukt het slapen wel door de drank die ik er dan bij gebruik. alleen lukt ook hoor alleen ik gebruik geen coke als ik niet drink.

Met pep ik vat 1 puntje 12u smiddags en ik slaap die nacht gewoon niet meer dat is dan weer jammer. Maar slapen op speed sjezus man wat een gift.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke krijg je ellende van, vermoeidheid door o.a. onstekingen, lichaam heeft moeite met pollen (hooikoort) en lichaam heeft moeite met ziektes die op de loer liggen.
Op den duur merk je dat je huid minder wordt, soort ruwachtig gevoel... snachts zweet je je de pleuris helemaal zuur zweten echt ranzig. kleine wondjes op vingers..

Lijkt soms met de weken erger en erger te worden tot een piek na een week of 5-6... natuurlijk afhankelijk van hoe vaak je gebruikt. Soms zelfs milde vormen van hartklachten en snachts moeite met ademen

Het is echt troep wat je in je lichaam gooit, allerlei gif pleur je er in, Je merkt in het begin nog bijna niets van deze neveneffecten.... Maar het lichaam brokkelt al sneller af dan je lief is. En als dat niet al genoeg is gooi je je neurotransmitters ook nog eens flink door de war inclusief testesteron en wat niet.

Ik zeg niet dat mensen geen coke moeten gebruiken maar kijk uit voor regelmatig gebruik
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vooral ook de schade aan het gebit niet vergeten bij al het nasale werk....
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#13
withdrawel... tot 10 weken.. Volledig herstel duurt maanden
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het was gewoon een kleine voorhoofdsholteontsteking of verstopte sinussen ofzo. 2 Weekjes laten uitlopen en was weer ok. :P

WAZA zei:
withdrawel... tot 10 weken.. Volledig herstel duurt maanden
Klik om te vergroten...

Lijkt mij af te hangen van hoe heftig en langdurig je gebruik was.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
WAZA zei:
Coke krijg je ellende van, vermoeidheid door o.a. onstekingen, lichaam heeft moeite met pollen (hooikoort) en lichaam heeft moeite met ziektes die op de loer liggen.
Op den duur merk je dat je huid minder wordt, soort ruwachtig gevoel... snachts zweet je je de pleuris helemaal zuur zweten echt ranzig. kleine wondjes op vingers..

Lijkt soms met de weken erger en erger te worden tot een piek na een week of 5-6... natuurlijk afhankelijk van hoe vaak je gebruikt. Soms zelfs milde vormen van hartklachten en snachts moeite met ademen

Het is echt troep wat je in je lichaam gooit, allerlei gif pleur je er in, Je merkt in het begin nog bijna niets van deze neveneffecten.... Maar het lichaam brokkelt al sneller af dan je lief is. En als dat niet al genoeg is gooi je je neurotransmitters ook nog eens flink door de war inclusief testesteron en wat niet.

Ik zeg niet dat mensen geen coke moeten gebruiken maar kijk uit voor regelmatig gebruik
Klik om te vergroten...

'S nachts heb ik nog nooit moeite gehad met ademen, ook niet toen ik echt veel gebruikte...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."