Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTandnecrose door "overmatig" cocaïnegebruik?

Tandnecrose door "overmatig" cocaïnegebruik?

42 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
biancaa1979Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geloof me drugs is zeer slecht voor je gebit heb jaren alles gesnoven en geslikt waar ik maar aan kon komen .

EN GELOOF ME IK POETSTE 3X PER DAG ME TANDEN!!!!

MAAR BINNEN NOG GEEN JAAR NADAT 1STE TAND DOORMIDDEN BRAK VOLGDE DE REST RESULTAAT ZIEN JULLIE.

WACHT NU OP OPROEP ZIEKENHUIS VOOR ONDER ALGEHELE NARCOSE ALLES TE LATEN VERWIJDEREN !!


Hoeveel ik ook heb geslikt en gesnoven ben als de dood voor naalden .

Dus neem t van me aan hoe goed je ook poetst als 1ste tand je in de steek laat volgt rest al snel er gebeurt veel wat je niet zelf ziet dus neem mij als voorbeeld HOE HET NIET MOET EN RED JE EIGEN TANDEN
D
DMTonyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor deze waarschuwing bianca
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
De tand is opgevuld, je ziet er niets meer van.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bianca,

Hoeveel snoof je dan?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
biancaa1979 zei:
Geloof me drugs is zeer slecht voor je gebit heb jaren alles gesnoven en geslikt waar ik maar aan kon komen .

EN GELOOF ME IK POETSTE 3X PER DAG ME TANDEN!!!!

MAAR BINNEN NOG GEEN JAAR NADAT 1STE TAND DOORMIDDEN BRAK VOLGDE DE REST RESULTAAT ZIEN JULLIE.

WACHT NU OP OPROEP ZIEKENHUIS VOOR ONDER ALGEHELE NARCOSE ALLES TE LATEN VERWIJDEREN !!


Hoeveel ik ook heb geslikt en gesnoven ben als de dood voor naalden .

Dus neem t van me aan hoe goed je ook poetst als 1ste tand je in de steek laat volgt rest al snel er gebeurt veel wat je niet zelf ziet dus neem mij als voorbeeld HOE HET NIET MOET EN RED JE EIGEN TANDEN
Klik om te vergroten...
Dit is niet alleen door het snuiven. Vermoedelijk had je sowieso al niet zo’n sterk gebit. Want binnen 1 jaar gaat het dit niet voor elkaar krijgen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Dit is niet alleen door het snuiven. Vermoedelijk had je sowieso al niet zo’n sterk gebit. Want binnen 1 jaar gaat het dit niet voor elkaar krijgen.
Klik om te vergroten...

Klopt, bij mij duurde het 9 jaar...
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#7
C-Man zei:
C'est pas abnormale. :thinking:
Klik om te vergroten...
Anormale... 😁
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#8
C-Man zei:
Oud? gaat het zo'n beetje? :smirk:
Klik om te vergroten...
Versleten 🤣🤣🤣
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hadden ze tand volledig moeten vervangen had het me rond de 1700 euro gekost...
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fistel is geen abces eh... abces is een bacteriële infectie dus ja, wss door c... droge mond, speeksel bevat noodzakelijke enzymen die de ‘slechte’ bacteriën aanvallen... vicieuze cirkel dus... hier helpt kauwgom om speeksel te bevorderen 🤷🏻‍♀️
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snowflakeje zei:
Fistel is geen abces eh... abces is een bacteriële infectie dus ja, wss door c... droge mond, speeksel bevat noodzakelijke enzymen die de ‘slechte’ bacteriën aanvallen... vicieuze cirkel dus... hier helpt kauwgom om speeksel te bevorderen 🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...

De fistel verdween plots en had ook niets van pijn meer...
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#12
C-Man zei:
De fistel verdween plots en had ook niets van pijn meer...
Klik om te vergroten...
Een fistel (Latijn: fistula) of pijpzweer is een niet-natuurlijk kanaal (aangeboren, kunstmatig aangebracht of door verzwering ontstaan) tussen twee lichaamsholten of tussen een lichaamsholte en de huid...
Fistel geneest oik niet spontaan ..
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snowflakeje zei:
Een fistel (Latijn: fistula) of pijpzweer is een niet-natuurlijk kanaal (aangeboren, kunstmatig aangebracht of door verzwering ontstaan) tussen twee lichaamsholten of tussen een lichaamsholte en de huid...
Fistel geneest oik niet spontaan ..
Klik om te vergroten...

Dus toch een abces... :thinking:
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#14
C-Man zei:
Dus toch een abces... :thinking:
Klik om te vergroten...
Idd.... luister maar nr de wijze raad van tante snow 🤣 fistel id mond is zeldzaam tenzij bij kanker
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb sinds een week of drie een fistel (abces) rechts onderaan m'n gebit. Ook brak er eergisteren een heel klein stukje van die afgestorven tand af.

Midden volgende maand heb ik een afspraak bij de specialist. Moet er wel bij zeggen dat ik totaal geen pijn heb.

Je voel 't al komen... Is dit te wijten aan mijn cokegebruik?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Of aan een gebrek aan mondhygiëne.
Of aan ouderdom.
Of pech.
Of aan allerlei redenen.

Maar coke gebruik is zeker ook een aanslag op het gebit, alleen kun je nooit zeker weten of het daadwerkelijk alleen door de coke komt.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Of aan een gebrek aan mondhygiëne.
Of aan ouderdom.
Of pech.
Of aan allerlei redenen.

Maar coke gebruik is zeker ook een aanslag op het gebit, alleen kun je nooit zeker weten of het daadwerkelijk alleen door de coke komt.
Klik om te vergroten...
Heb enkel dagen ervoor nog een compliment gekregen van de tandarts over m'n mondhygiëne...

Oud? gaat het zo'n beetje? :smirk:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
C-Man zei:
Heb enkel dagen ervoor nog een compliment gekregen van de tandarts over m'n mondhygiëne...

Oud? gaat het zo'n beetje? :smirk:
Klik om te vergroten...
Ik geef mogelijke redenen...Ik zeg toch nergens dat je een oude bejaarde man zonder mondhygiëne bent? 😅

En geen idee wat uw leeftijd is btw, maar ons lichaam sterft elke dag af, dus ouderdom is een valabel argument 😝😝
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Ik geef mogelijke redenen...Ik zeg toch nergens dat je een oude bejaarde man zonder mondhygiëne bent? 😅

En geen idee wat uw leeftijd is btw, maar ons lichaam sterft elke dag af, dus ouderdom is een valabel argument 😝😝
Klik om te vergroten...

:grimacing::grin:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan er goed aan meehelpen ja, maar kan ook pure pech zijn zoals @CuriousExplorer al zegt.

Maar goed is het zeker niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."