Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeus beschadigd

Neus beschadigd

34 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
vind het ook wel knap dat je je neusbotje in 3 maanden zo ver weg krijgt als ik em na 5 jaar nog geeneens weggekregen heb..
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
denk maar zo ik ken n gast die heeft geen 2 neus gaten maar 1 hele grote, mischien stelt dit je gerust. t lijkt me trouwens niet zo dat de coke n hele lange tijd in je neus heeft gezeten.
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik mijn eigen neusbotje voel vind ik ook een grote deuk, en ik kan je vertellen dat die gewoon dood normaal is want er nog geeneens een gram doorheen is gekomen bij mij.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zonder tussenschot valt prima te leven btw.. magoed

ik zou me eerder zorgen maken om de schade die je later pas gaat merken.
Want geef toe, als je zo veel gebruikt.... nou ja laat ook maar
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
stuikeuh zei:
Dat kan ik nie ik praat namelijk vlaams
ben geen keeskop
Klik om te vergroten...

Vlaams is geen officiele taal in België praten ze gewoon Nederlands
Klik om te vergroten...

Juist.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja Oom Klaas je hebt gelijk
Ik geef kleine kindjes altijd gelijk anders is het gewoonlijk kermisse inde straat
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
:tearsofjoy:
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe nu quiten :wink:
word beetje irritant
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
stuikeuh zei:
word beetje irritant
Klik om te vergroten...
Het wordt inderdaad irritant. Members beledigen, uitschelden, volgens Belgen bepaalt de afkomst het ras, dus maakt hij zich ook nog eens schuldig aan racisme. Een ban lijkt me wel op zn plaats, deze neukfout voegt niet zo veel toe.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v8rHOhXkJE8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v8rHOhXkJE8&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Typisch geval van... waar is mijn feestneus gebleven?
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#11
bier zei:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v8rHOhXkJE8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v8rHOhXkJE8&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Typisch geval van... waar is mijn feestneus gebleven?
Klik om te vergroten...

Damn dude :openmouth:

ik heb een gaatje in mn tussenschot .. maar zoiets zou ik toch niet willen meemaken..
zou dat van TE pure coke zijn ? of juist omgekeerd vuile gemengelde rotzooi ?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm, kdenk door te pure coke... cocaine staat dr toch om bekend dat het een van de meest corrosieve goederen is die dr zijn?
K
KippetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het met iemand in mijn nabije omgeving meegemaakt. Hij was een flinke cocainegebruiker zeker een jaar lang iedere dag.. een aantal keren. Ik heb wel eens snot en andere troep in de wasbak gevonden.. dat kwam uit zijn neus. Ik ben me kapot geschrokken en ik vroeg me toen en nu nog steeds af what the hell?!! LIjtk me niet gezond... voor mijn gevoel had ie zn halve hersens naar buiten gesnoten!
K
KippetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ondanks dat je weet dat je neus eraan gaat en misschien je omgeving door dat je misschien teveel cocaine gebruikt... waarom ga je hier dan mee door? Waarom kan je geen leven hebben zonder cocaine? Wat mankeert er dan aan je? ben je dan zo onzeker over je jezelf? Leg mij dit eens uit?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ondanks dat je weet dat je lever en je hart eraan kapotgaan, dat er idiote dingen gebeuren als je weggaat, dat jullie met z'n allen een fijne tijd beleven en dat je misschien teveel alcohol drinkt.. ga je toch door met alcohol drinken.

Op die laatste vragen kan ik niet antwoorden. Ik ben niet cokeverslaafd namelijk. Wel zou ik kunnen zeggen dat het inderdaad vaak met onzekerheid te maken heeft. Maar dat geldt dan weer niet voor alle mensen veronderstel ik.
N
Nico88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
Ja, ik kan de tranen nog maar net in bedwang houden. Ik ben zo erg geschrokken, ik stop vandaag met drugs en ga maandag als de sodemieter naar de huisarts.
Klik om te vergroten...
Is inderdaad schrikken maar dit is nog het begin ik snuit brokken uit dikker dan mijn duim ik krijg ze met moeite door mijn neus. De krater in je neus blijft groeien door coke en de traankanalen worden aangetast brandende ogen. Het komt zover dat alles toekomt te zitten zelf hett kanaal naar je oren dus dan heb je een stop in je oor maar lang binne kant en krijg je niet zomaar weg. Dokter kaner niet veel aan doe. Je moet neus keel en oorarts gaan
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Minder snuiven, kid.

Heb ook al een (zeer) pijnlijke neus gehad, maar nog maar héél zelden een bloedneus en al helemaal geen gat of stukje eraf of wat dan ook.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nico88 zei:
Is inderdaad schrikken maar dit is nog het begin ik snuit brokken uit dikker dan mijn duim ik krijg ze met moeite door mijn neus. De krater in je neus blijft groeien door coke en de traankanalen worden aangetast brandende ogen. Het komt zover dat alles toekomt te zitten zelf hett kanaal naar je oren dus dan heb je een stop in je oor maar lang binne kant en krijg je niet zomaar weg. Dokter kaner niet veel aan doe. Je moet neus keel en oorarts gaan
Klik om te vergroten...

C-Man zei:
Minder snuiven, kid.

Heb ook al een (zeer) pijnlijke neus gehad, maar nog maar héél zelden een bloedneus en al helemaal geen gat of stukje eraf of wat dan ook.
Klik om te vergroten...
Dit topic is 12 jaar oud.......
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
Dit topic is 12 jaar oud.......
Klik om te vergroten...

Hij reageert vandaag en ik dus ook.

Is er een probleem? :thinking:
R
Randle MLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rhinohorn met zout zonder jodium!! Nat houden en schoon

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."