#1
vind het ook wel knap dat je je neusbotje in 3 maanden zo ver weg krijgt als ik em na 5 jaar nog geeneens weggekregen heb..
knolselderij zei:stuikeuh zei:Dat kan ik nie ik praat namelijk vlaams
ben geen keeskop
Vlaams is geen officiele taal in België praten ze gewoon Nederlands
Het wordt inderdaad irritant. Members beledigen, uitschelden, volgens Belgen bepaalt de afkomst het ras, dus maakt hij zich ook nog eens schuldig aan racisme. Een ban lijkt me wel op zn plaats, deze neukfout voegt niet zo veel toe.stuikeuh zei:word beetje irritant
bier zei:[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v8rHOhXkJE8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v8rHOhXkJE8&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Typisch geval van... waar is mijn feestneus gebleven?
Is inderdaad schrikken maar dit is nog het begin ik snuit brokken uit dikker dan mijn duim ik krijg ze met moeite door mijn neus. De krater in je neus blijft groeien door coke en de traankanalen worden aangetast brandende ogen. Het komt zover dat alles toekomt te zitten zelf hett kanaal naar je oren dus dan heb je een stop in je oor maar lang binne kant en krijg je niet zomaar weg. Dokter kaner niet veel aan doe. Je moet neus keel en oorarts gaanJa, ik kan de tranen nog maar net in bedwang houden. Ik ben zo erg geschrokken, ik stop vandaag met drugs en ga maandag als de sodemieter naar de huisarts.
Is inderdaad schrikken maar dit is nog het begin ik snuit brokken uit dikker dan mijn duim ik krijg ze met moeite door mijn neus. De krater in je neus blijft groeien door coke en de traankanalen worden aangetast brandende ogen. Het komt zover dat alles toekomt te zitten zelf hett kanaal naar je oren dus dan heb je een stop in je oor maar lang binne kant en krijg je niet zomaar weg. Dokter kaner niet veel aan doe. Je moet neus keel en oorarts gaan
Dit topic is 12 jaar oud.......Minder snuiven, kid.
Heb ook al een (zeer) pijnlijke neus gehad, maar nog maar héél zelden een bloedneus en al helemaal geen gat of stukje eraf of wat dan ook.
Dit topic is 12 jaar oud.......
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."