#1
Onzin. Ik krijg altijd alles waar ik voor betaalZou het niet riskeren 99% van de tijd lichten ze je op en krijg je niks aan
Onzin. Ik krijg altijd alles waar ik voor betaalZou het niet riskeren 99% van de tijd lichten ze je op en krijg je niks aan
Onzin.Zou het niet riskeren 99% van de tijd lichten ze je op en krijg je niks aan
Overdrijven is ook een vak. Zal best eens iets niet geleverd worden of dat het niet klopt maar meestal gaat het prima hoor. Als je van een straatdealer koopt krijg je vaker shit zooi gok ik..Zou het niet riskeren 99% van de tijd lichten ze je op en krijg je niks aan
Zou het niet riskeren 99% van de tijd lichten ze je op en krijg je niks aan
Ik koop ook regelmatig op darkweb. Tips: Bij de meeste sites kan je selecteren uit welk land je product komt, ik selecteer daar altijd NL. Het heeft naar mijn mening geen zin je product te laten overkomen vanuit de VS ofzo. Veel te lang wachten, grotere kans dat het niet aankomt, en wss ook slechtere kwaliteit.
Vanuit NL nog nooit problemen gehad. Kijk ook goed de reviews en het aantal sales/ervaring van de vendor.
Via darkweb komt echt topkwaliteit aan! Vind je niet op straat (ik toch alvast niet).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."