#1
Ik moet altijd een half uurtje zoiets na een lijn niezen en altijd 2 x na elkaar.
Dat niezen is nog wel fijn, het is niet zo erg als het brandend gevoel in mijn neus en tranen in de ogen na een lijn pep. Maar zelfs dat kan ik waarderen, it's all part of the game.
Dat niezen is nog wel fijn, het is niet zo erg als het brandend gevoel in mijn neus en tranen in de ogen na een lijn pep. Maar zelfs dat kan ik waarderen, it's all part of the game.