Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiezen na coke gebruik

Niezen na coke gebruik

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik moet altijd een half uurtje zoiets na een lijn niezen en altijd 2 x na elkaar.

Dat niezen is nog wel fijn, het is niet zo erg als het brandend gevoel in mijn neus en tranen in de ogen na een lijn pep. Maar zelfs dat kan ik waarderen, it's all part of the game.
B
BradKlittLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon een Colombiaanse verkoudheid :imp:
R
Raw StylerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedendag leden,

Zo af en toe, denk een aantal keer per jaar gebruik ik wat coke op een avond of feestje (waarom weet ik nog steeds niet)
Maar nu sinds de laatste 2 jaar moet ik de dagen na het gebruik van coke ontzettend vaak niezen, eigenlijk altijd de 2e en 3e dag en nooit de 1e dag na gebruik.

Het zal wel iets van een lichamelijk reactie zijn op iets wat daar niet thuis hoort.
Maar waarom heb ik er dan nog nooit iemand over gehoord en waarom heb ik er de jaren ervoor nooit last van gehad en waarom heb ik dit niet na het gebruik van keta of speed.
Hebben meer mensen hier last van? En waarom gebeurd dit?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dit met Ketamine. Ik denk gewoon afweer van je lichaam. Opruimen wat er niet thuishoort
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Das colombiaanse verkoudheid!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Juup, neusslijmvlies beetje geirriteerd enzo... Niks te ernstig.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
k heb dit met Ketamine. Ik denk gewoon afweer van je lichaam. Opruimen wat er niet thuishoort
Klik om te vergroten...

Met keta nies ik de hele tijd vooral na een goede lijn.
Vind het heerlijk!
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik laat het wel om te niezen tijdens cokegebruik. Verspilling is killing zeg ik altijd maar!
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
corona virus
N
NoekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik moet niezen en een loopneus krijg wilt het voor mij gewoon zeggen dat de coke te vochtig is...is hij echter heel droog zal ik dit nooit hebben. Ook de lucht waarin je zit speelt een rol. Even buiten gaan staan kan al veel helpen
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met keta is niezen wel nummer 1.
Hoort er gewoon bij en is heerlijk!
Alles even open gooien.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jumping Jack zei:
Met keta is niezen wel nummer 1.
Hoort er gewoon bij en is heerlijk!
Alles even open gooien.
Klik om te vergroten...
Ik had het ook vooral bij keta, dikke niesaanval. Alleen wanneer ik een tijd niet gebruikt had.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#13
StraatPiraat zei:
Ik had het ook vooral bij keta, dikke niesaanval
Klik om te vergroten...
Ja ik altijd laatst nog.
Achter elkaar 10x per keer.
Vind het heerlijk!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jumping Jack zei:
Ja ik altijd laatst nog.
Achter elkaar 10x per keer.
Vind het heerlijk!
Klik om te vergroten...
Zolang het maar aan een einde komt. Als het te lang doorgaat vind ik het niet leuk meer.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar al te bekend mee, al was het na een dag altijd over.

Het veelvuldig snuiten van de neus duurde dan weer meestal tussen de 2 en 3 dagen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."