Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik moet niezen en een loopneus krijg wilt het voor mij gewoon zeggen dat de coke te vochtig is...is hij echter heel droog zal ik dit nooit hebben. Ook de lucht waarin je zit speelt een rol. Even buiten gaan staan kan al veel helpen"