#1
Jij spaart ze ofniet? Heb je ze ook aan je muur hangen met datum erbij?Ja schat. Je bent een griezel. Geef me nog een kwaad gezichtje aub... volgens mij heb je me er nu zo'n 275 gegeven in totaal. Oh wat slaap ik heerlijk
Jij spaart ze ofniet? Heb je ze ook aan je muur hangen met datum erbij?Ja schat. Je bent een griezel. Geef me nog een kwaad gezichtje aub... volgens mij heb je me er nu zo'n 275 gegeven in totaal. Oh wat slaap ik heerlijk
Wat een slet! Was ze ook met jou?!?!ik had een relatie met coke maar die was uiteindelijk te duur om ons nog samen te houden en daarnaast was ze niet heel gezond voor mij.
Maar de seks was fantastisch, of niet?ik had een relatie met coke maar die was uiteindelijk te duur om ons nog samen te houden en daarnaast was ze niet heel gezond voor mij.
ZE WAS MET HET HELE FORUM GORE SLOOTTEEFWat een slet! Was ze ook met jou?!?!
Oh sorry ik had helemaal niet door waar we in zatenMag ik even spelbreker zijn?
Ik weet dat ik me er ook soms schuldig aan maak(te), maar niet elk topic moet vervuild worden.
Het is mijn taak niet dit te zeggen, maar evengoed wel mijn recht even mijn mening te geven. Dit is namelijk topic nummer zoveel dat vervuild wordt. 🤷♂️
Vrij verdovend en lokaalMaar de seks was fantastisch, of niet?
sorry ik geef je gelijk ! my bad zal er ook vaker op letten.Mag ik even spelbreker zijn?
Ik weet dat ik me er ook soms schuldig aan maak(te), maar niet elk topic moet vervuild worden.
Het is mijn taak niet dit te zeggen, maar evengoed wel mijn recht even mijn mening te geven. Dit is namelijk topic nummer zoveel dat vervuild wordt. 🤷♂️
Wow letterlijk tranen in mn ogen. Bedankt ❤Pffff ja dit is wel echt een behoorlijk ander narratief inderdaad.
Allereerste:
Zet je eigen mentale gezondheid op 1. Ik heb nooit met een verslaafde in mijn directe omgeving hoeven dealen, maar dat je een trauma hebt opgelopen aan dit lijkt me totaal niet onvoorstelbaar. Ontzettend kut en klote dat je het zo heftig hebt ervaren: dikke knuffel daarvoor. Vergeet niet dat zolang jij nog zoveel last hebt van dit trauma, je niet in je eentje je vriend kunt helpen... dan vraag je echt teveel van jezelf.
Er zijn hier anderen die veel meer kunnen vertellen over verslavingszorg e.d., die reacties zullen vast snel volgen, maar mij lijkt het goed om afspraken over zooi in huis en over occasioneel gebruik ook met een instantie te bespreken, zodat deze afspraken ook meer "kracht" dragen. Dan heb jij ook altijd iets om op terug te kunnen vallen.
Het gedrag van je vriend deze week is niet die van een "ex"verslaafde of een clean iemand te noemen, natuurlijk. Vooral het liegen vind ik echt zorgelijk, en super pijnlijk voor jou. Dit is gewoon nog de verslaving die aan het woord is, dus volgens mij is het ook hierin weer goed om externe hulp te vragen. Zeker omdat er niet naar jou geluisterd wordt... niet naar je wensen en waarschuwingen.
Hopelijk komen jullie er samen uit! Knuffels!
Lieverd, er zijn meerdere topics over verslaafde partners en mensen die ermee zitten. Ik link hieronder een aantal, wellicht heb je van de week tijd ze door te lezen en heb je er wat aan.Wow letterlijk tranen in mn ogen. Bedankt ❤
drugsforum.nl
drugsforum.nl
drugsforum.nl
En ik ging net iets leuks posten.Mag ik even spelbreker zijn?
Ik weet dat ik me er ook soms schuldig aan maak(te), maar niet elk topic moet vervuild worden.
Het is mijn taak niet dit te zeggen, maar evengoed wel mijn recht even mijn mening te geven. Dit is namelijk topic nummer zoveel dat vervuild wordt. 🤷♂️
Een inhoudelijke post, of een topic gerelateerde humoristische insteek kan wel hoor.En ik ging net iets leuks posten.![]()
Een inhoudelijke post, of een topic gerelateerde humoristische insteek kan wel hoor.
Het is eerder het evolueren van een welbepaalde vraag naar een onderlinge chat die ik persoon als irritant ervaar.
Maar dit maar mijn mening![]()
Die man is gewoon terug gevallen en probeert of jou, of zichzelf voor de gek te houden? Blijkbaar zichzelf want hij houdt jou overduidelijk niet voor de gek!! Laat hem dat ook weten dat dat 'occasioneel' complete onzin is en hij uiteindelijk gewoon weer op zen oude niveau zit in ze verslaving.Ik heb mijn partner op zn dieptepunt gezien in januari en dat heeft ergens een zodanig grote indruk voor me achtergelaten dat zelfs occassioneel gebruik enorm veel van me zou vergen. Het "trauma" is nu wel nog te recent om te oordelen. Ik heb het gevoel dat er nu al zaken van me worden verwacht waar ik nog niet klaar voor ben. En als ik hem probeer uit te leggen dat occassioneel gebruik kan besproken worden op lange termijn na geruime tijd echt clean te zijn van de nu recentelijke verslaving.. dan lijkt het alsof ik bot vang. In zijn ogen moet ik momenteel al akkoord gaan met het feit dat er gerief in huis ligt.. en er zo naar gegrepen kan worden.. goed wetende dat hij enkele weken geleden als een wrak bij de dokter zat voor een ziektebriefje voor zijn werk.
Vorige week vrijdag was hij er gaan kopen.. voor zijn occassioneel idee.. zonder mij daarvan op voorhand in te lichten.
Als ik hem dan vroeg wat occassioneel gebruik inhoudt .. dan was zijn antwoord : 1x per maand.
Woensdag opnieuw gebruikt. Vijf dagen later
Weer achteraf pas vertelt. Ik was laaiend van woede. Waardoor hij ineens dan maar donderdag en vrijdag weer heeft gebruikt.
Jazeker. Hele muur mee behangen.Jij spaart ze ofniet? Heb je ze ook aan je muur hangen met datum erbij?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."