Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke en relatie

Coke en relatie

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Ja schat. Je bent een griezel. Geef me nog een kwaad gezichtje aub... volgens mij heb je me er nu zo'n 275 gegeven in totaal. Oh wat slaap ik heerlijk
Klik om te vergroten...
Jij spaart ze ofniet? Heb je ze ook aan je muur hangen met datum erbij?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Apotheker zei:
ik had een relatie met coke maar die was uiteindelijk te duur om ons nog samen te houden en daarnaast was ze niet heel gezond voor mij.
Klik om te vergroten...
Wat een slet! Was ze ook met jou?!?!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Apotheker zei:
ik had een relatie met coke maar die was uiteindelijk te duur om ons nog samen te houden en daarnaast was ze niet heel gezond voor mij.
Klik om te vergroten...
Maar de seks was fantastisch, of niet?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mag ik even spelbreker zijn?
Ik weet dat ik me er ook soms schuldig aan maak(te), maar niet elk topic moet vervuild worden.

Het is mijn taak niet dit te zeggen, maar evengoed wel mijn recht even mijn mening te geven. Dit is namelijk topic nummer zoveel dat vervuild wordt. 🤷‍♂️
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Wat een slet! Was ze ook met jou?!?!
Klik om te vergroten...
ZE WAS MET HET HELE FORUM GORE SLOOTTEEF
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Mag ik even spelbreker zijn?
Ik weet dat ik me er ook soms schuldig aan maak(te), maar niet elk topic moet vervuild worden.

Het is mijn taak niet dit te zeggen, maar evengoed wel mijn recht even mijn mening te geven. Dit is namelijk topic nummer zoveel dat vervuild wordt. 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Oh sorry ik had helemaal niet door waar we in zaten
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Maar de seks was fantastisch, of niet?
Klik om te vergroten...
Vrij verdovend en lokaal :)
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Mag ik even spelbreker zijn?
Ik weet dat ik me er ook soms schuldig aan maak(te), maar niet elk topic moet vervuild worden.

Het is mijn taak niet dit te zeggen, maar evengoed wel mijn recht even mijn mening te geven. Dit is namelijk topic nummer zoveel dat vervuild wordt. 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
sorry ik geef je gelijk ! my bad zal er ook vaker op letten.
F
FlopjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Pffff ja dit is wel echt een behoorlijk ander narratief inderdaad.

Allereerste:
Zet je eigen mentale gezondheid op 1. Ik heb nooit met een verslaafde in mijn directe omgeving hoeven dealen, maar dat je een trauma hebt opgelopen aan dit lijkt me totaal niet onvoorstelbaar. Ontzettend kut en klote dat je het zo heftig hebt ervaren: dikke knuffel daarvoor. Vergeet niet dat zolang jij nog zoveel last hebt van dit trauma, je niet in je eentje je vriend kunt helpen... dan vraag je echt teveel van jezelf.

Er zijn hier anderen die veel meer kunnen vertellen over verslavingszorg e.d., die reacties zullen vast snel volgen, maar mij lijkt het goed om afspraken over zooi in huis en over occasioneel gebruik ook met een instantie te bespreken, zodat deze afspraken ook meer "kracht" dragen. Dan heb jij ook altijd iets om op terug te kunnen vallen.
Het gedrag van je vriend deze week is niet die van een "ex"verslaafde of een clean iemand te noemen, natuurlijk. Vooral het liegen vind ik echt zorgelijk, en super pijnlijk voor jou. Dit is gewoon nog de verslaving die aan het woord is, dus volgens mij is het ook hierin weer goed om externe hulp te vragen. Zeker omdat er niet naar jou geluisterd wordt... niet naar je wensen en waarschuwingen.

Hopelijk komen jullie er samen uit! Knuffels!
Klik om te vergroten...
Wow letterlijk tranen in mn ogen. Bedankt ❤
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flopje zei:
Wow letterlijk tranen in mn ogen. Bedankt ❤
Klik om te vergroten...
Lieverd, er zijn meerdere topics over verslaafde partners en mensen die ermee zitten. Ik link hieronder een aantal, wellicht heb je van de week tijd ze door te lezen en heb je er wat aan.
Je mag mij sowieso een DM sturen, maar wat ik al zei: ik deel deze ervaring niet, en het lijkt me een vrij pittige. Wellicht helpt het om hier met anderen over te praten die hetzelfde door maken/ hebben gemaakt! Ze zitten er hier genoeg (beloof ik je...)

Resultaten voor zoekopdracht: partner verslaafd

drugsforum.nl drugsforum.nl

Drugs gevonden bij partner

Hallo allemaal, Zojuist heb ik mij aangemeld bij dit Forum omdat ik onlangs heb ontdekt dat mijn vriend blowt. Ik heb de benodigdheden gevonden in zijn nachtkastje. Wij zijn ruim 2,5 jaar samen en ik heb nooit wat gemerkt aan hem w.b.t. gebruik van drugs. Het verbaasd mij dan ook dat hij...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Kan coke persoonlijkheid veranderen?

Hoi Allemaal, Ik heb een jaar geleden iemand leren kennen en langzamerhand kwam ik erachter dat er iets niet klopt. Drie maanden erg leuk gehad, maar hij sloeg om als een blad aan een boom. Van de een op de andere dag een compleet ander mens. Omdat hij meerdere familieleden en exen al...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Het doet mij namelijk ook veel dat het jou zoveel doet, dus nogmaals: veel liefs :kissingheart:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Mag ik even spelbreker zijn?
Ik weet dat ik me er ook soms schuldig aan maak(te), maar niet elk topic moet vervuild worden.

Het is mijn taak niet dit te zeggen, maar evengoed wel mijn recht even mijn mening te geven. Dit is namelijk topic nummer zoveel dat vervuild wordt. 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
En ik ging net iets leuks posten. :mouthzip:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lemmy zei:
En ik ging net iets leuks posten. :mouthzip:
Klik om te vergroten...
Een inhoudelijke post, of een topic gerelateerde humoristische insteek kan wel hoor.
Het is eerder het evolueren van een welbepaalde vraag naar een onderlinge chat die ik persoonlijk als irritant ervaar.
Maar dit maar mijn mening :joycat:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Een inhoudelijke post, of een topic gerelateerde humoristische insteek kan wel hoor.
Het is eerder het evolueren van een welbepaalde vraag naar een onderlinge chat die ik persoon als irritant ervaar.
Maar dit maar mijn mening :joycat:
Klik om te vergroten...

Ik zal er nog eens over nadenken. :thinking: :neutral:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flopje zei:
Ik heb mijn partner op zn dieptepunt gezien in januari en dat heeft ergens een zodanig grote indruk voor me achtergelaten dat zelfs occassioneel gebruik enorm veel van me zou vergen. Het "trauma" is nu wel nog te recent om te oordelen. Ik heb het gevoel dat er nu al zaken van me worden verwacht waar ik nog niet klaar voor ben. En als ik hem probeer uit te leggen dat occassioneel gebruik kan besproken worden op lange termijn na geruime tijd echt clean te zijn van de nu recentelijke verslaving.. dan lijkt het alsof ik bot vang. In zijn ogen moet ik momenteel al akkoord gaan met het feit dat er gerief in huis ligt.. en er zo naar gegrepen kan worden.. goed wetende dat hij enkele weken geleden als een wrak bij de dokter zat voor een ziektebriefje voor zijn werk.

Vorige week vrijdag was hij er gaan kopen.. voor zijn occassioneel idee.. zonder mij daarvan op voorhand in te lichten.

Als ik hem dan vroeg wat occassioneel gebruik inhoudt .. dan was zijn antwoord : 1x per maand.
Woensdag opnieuw gebruikt. Vijf dagen later
Weer achteraf pas vertelt. Ik was laaiend van woede. Waardoor hij ineens dan maar donderdag en vrijdag weer heeft gebruikt.
Klik om te vergroten...
Die man is gewoon terug gevallen en probeert of jou, of zichzelf voor de gek te houden? Blijkbaar zichzelf want hij houdt jou overduidelijk niet voor de gek!! Laat hem dat ook weten dat dat 'occasioneel' complete onzin is en hij uiteindelijk gewoon weer op zen oude niveau zit in ze verslaving.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Jij spaart ze ofniet? Heb je ze ook aan je muur hangen met datum erbij?
Klik om te vergroten...
Jazeker. Hele muur mee behangen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik had een relatie met coke maar die was uiteindelijk te duur om ons nog samen te houden en daarnaast was ze niet heel gezond voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."