#1
Ik heb ADD (dus zonder de H) en cocaïne werkt bij mij prima, zowel recreatief als functioneel (om heel af en toe op te werken).Hallo iedereen, laatst heb ik rondgezeten met mijn kleine groepje ADHD'ers en besloten dat we wel eens coke wouden proberen.
Naja, het was een impulsief koopje van een ponypack dus ik heb de batch niet laten testen.
Om een lang verhaal kort te maken; Van de Cocaïne werd ik dus moe, geen opgejaagd gevoel, geen snelheid. Het enigste wat me echt opviel was mijn tintelende gehemelte. De rest was ook niet echt onder de indruk.
Ik sliep echt lekker na 2 lijntjes.
Zou dit komen doordat ik ADHD heb, dat de coke niet hetzelfde werkt als ik bij andere mensen heb gezien? Of was dit gewoon versneden zooi?
Graag zou ik ook misschien wat ervaringen willen horen van andere ADHD'ers die coke hebben geprobeerd!
Dankjewel alvast voor misschien wat uitleg
PS. Ik gebruik geen ADHD medicatie
Moe word ik er over het algemeen niet van, maar zal wel al eens dat effect gehad hebben, anderzijds ben ik ook al in slaap gevallen op (dex)amfetamine. Dat is dan veeleer afhankelijk van je (fysieke) conditie vh. moment imo i.p.v. de drug.
Over het algemeen geeft het me wel een chille, niet opgejaagde energie, wel snelheid, een mentale boost en instant structuur in m'n hoofd. Met slapen heb ik achteraf ook nooit problemen, maar da's mede afhankelijk van de gebruikte dosis natuurlijk. Het is zonder twijfel m'n favoriete stimulant.
Net zoals @De Dunne denk ik dat jullie zooi hadden.
Als ik jou een tip mag geven: koop nooit coke in een impulsieve bui. Als je eens het ware effect wil ervaren zoek je beter wat langer rond en laat het dan zeker testen voor je het gebruikt. Dan heb je tenminste een beter zicht op het middel waarover je oordeelt en zal je correcter kunnen inschatten of het iets voor jou is, of niet.