Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Ik heb een aantal keer zolpidem gebruikt en het is 80 procent van die keren ook helemaal mis gegaan. Elke keer komt het er op neer dat ik 2 pilletjes neem en echt mezelf bezweer het hier bij te laten. Toch word ik dan ineens sochtens wakker met het gevoel van prima nachtje gehad op die 2 pilletjes. Tot het moment dat ik dan zie dat ik er nog heel veel heb bijgepakt, later ontdek ik in de vuilnisbak allerlei handdoeken onder de kots en zie ik op mijn telefoon dat ik tot diep in de nacht allerlei mensen heb staan bellen en smsen. Oftewel, ik heb maar een paar uur geslapen en het heeft dus helemaal niet gewerkt maar ik heb alleen maar extreem rare dingen gedaan. Voorbeelden zijn om 11 uur erin gaan en dan terug horen dat ik om half 6 nog een dealer heb geprobeerd te bellen die (godzijdank!) niet opgenomen heeft. Mijn vraag is waarom gebeurd dit alleen met de zolpidems en niet met de andere benzos. Ik neem het in elk geval nu nooit meer nadat het zeker 5 x zwaar mis is gegaan."
"Naar mijn mening is het CBR de meest waardeloze en slechtste organisatie van heel Nederland. Sla Google er maar is opna dan zie je dat ze de laagste recensies hebben van wie dan ook, ze staan zelfs onder menig oplichter. Veel succes is het enige wat ik kan zeggen, en huur indien je daar de financiële mogelijkheden voor hebt een advocaat in."
"Ben jaren geleden verslaafd geweest aan de combo lorazepam en coke. Dit was de ergste periode uit mn leven waarvan het eigenlijk nog een wonder is dat ik nog leef. Wat een teringzooi zijn die pammetjes ze laten je echt leven in een wereld die volledig onwerkelijk is geworden. Naar mijn inziens zijn pammetjes de ergste sloper van alle drugs. Ben blij dat ik er uit ben gekomen en wens niemand die meuk toe. Veel succes met het stoppen en zet door want pas na een tijd kom je er achter wat een zooi het is en hoe het je naar de kloten helpt."
"Slechte coke, Heb zelf ook adhd en al een paar duizend grammetjes weg gesnoven, dus herken goeie en Slechte coke als geen ander. Bij goeie coke word ik en dus waarschijnlijk jij ook als adhder rustig in je hoofd en het vermoeiende gevoel wat je bijna altijd hebt als adhder tijdens verveling of stilstand verdwijnd volledig. Verder voel je je euforisch en gewoon dat alles lekker is en gaat in je leven. Slechte coke werkt vaak heel kort de inkick voel je even en daarna word je gelijk weer moe en ept het gevoel weg. Dit is tenminste mijn ervaring als ervaren adhd gebruiker."
"John Trap zei: Dat is een ding dat zeker is. Zojuist even zitten rekenen: in totaal toch wel een kleine euro 10.000 aan verspild.. Klik om te vergroten... Ik denk dat ik met 100.000 euro nog aan de voorzichtige kant zit...😔"
"hallo mensen, Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst coke gebruikt was opzich wel chill maar niet super bijzonder ik word er tussendoor kotsmisselijk van en ik blijf maar doorsnuiven tot het op is. wie heeft dat nog meer? dat je echt door snuift hoe waus je ook bent nee voor mij voorlopig geen coke meer te duur en te gevaarlijk"
"Hallo allemaal, Ik ben zelf iemand die zo afentoe een temazepammetje neemt om te kunnen slapen. Ik krijg dit trouwens niet op voorschrift maar via andere kanalen. Nou ben ik zelf echt keihard tegen rijden onder invloed van wat dan ook dus vroeg ik me het volgende af: Volgens rijveiligmetmidicijnen mag je na 8 uur weer in de auto stappen, na gebruik van deze kortwerkende benzo. Ik zelf hou meestal een uurtje of 15 aan trouwens. Maar volgens de halfwaardetijd is deze benzo pas tussen de 10 en 40 uur gehalveerd. Dus om een lang verhaal kort te maken: Hoe kan het dat een tema die toch echt na 6 tot 8 uur niets meer doet een halfwaardetijd heeft van 10 tot 40 uur, dit zou betekenen dat bij het nemen van een 20 mg pil er nog na die tijd 10 mg in je systeem zit. Weet iemand het antwoord hierop?!"
"De Dunne zei: Toch mag je van de wet 8 uur na Temazepam weer autorijden. Mits je niet meer slikt als 10 mg, na 20+ mg is het 24 uur niet rijden. Ik weet dat omdat ik Temazepam op recept heb van de huisarts om af en toe te gebruiken. Arts weet dat ik ook vrachtwagenchauffeur ben en heb toen duidelijk verteld dat ik alleen een benzo wil als ik er de dag er na veilig mee kan werken. Ik merk ook 0,0 nawerking de volgende dag. Ook ik laat er langer als 8 uren tussen, 10 tot 12 uren. Klik om te vergroten... Volgens de wet mag je na 20 mg ook na 8 uur weer rijden. Het is bij MEER dan 20 mg 24 uur."
"Je schrijft hiervoor " mits je niet meer slikt dan 10 mg""
"De Dunne zei: ja klopt was onduidelijk. Mijn huisarts zei dat je vanaf 20 mg 24 uur niet mag rijden. Ik heb zelf nog nooit meer als 10mg genomen dus of je na 20 nog duf bent de volgende dag weet ik niet. Maar ik zelf zou met 20 mg niet gaan rijden. Klik om te vergroten... Nou wat ik nou juist afvroeg is, waar ligt de plicht een waar de vrijblijvendheid. Ik ben btw nachtwerker dus als ik hem neem is het rond 6en in de ochtend en stap ik savonds na 21.00 pas in de auto dus zit bijna 2x die 8 uur tussen en merk dan ook niets meer. Maar met alle andere middelen is het met bloedwaarden en grenswaarden. Een ervaren blower komt nooit weg met het verhaal " ik was niet meer suf en merkte er niks meer van" Hoe zit dat nou met benzos en verkeer, dus echt de keiharde regels die gelden voor het behoud van rijbewijs en verzekeringstechnisch. Volgensmij word er niet getest op benzos vanwege het niet de achterhalen nog werkende effect bij iemand wat de rijvaardigheid zou beinvloeden. Dus het is allemaal wat onduidelijk in mijn ogen."