Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnarsetanden sos

Knarsetanden sos

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KlaplongLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraag. Ik heb een goeie lijn sos gebruikt denk ik. Het stinkt als de tiefus ruikt idd misschien naar benzine ofzo. Alleen me kaken gaan heen en weer als een gekke. Ook lippen likken met tong. Is dit goeie sos of waarmee is het versneden? Het zit in een pony pak en moet het wel met een pas snijden om lijn te krijgen
K
KlaplongLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook een loop neus als een malle
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik doe eignelijk nooit sos maar zoals je t omschrijft klinkt het meer als pep haha.
N
Nachtvlinder.partydrugsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik een snuifje neem, dan voel ik me helemaal euforisch en geen loopneus en geen akelige comming down de volgende dag na gebruik voel ik me tip top en klaar om te werken geen kater niks
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
StraatPiraat zei:
Ik doe eignelijk nooit sos maar zoals je t omschrijft klinkt het meer als pep haha.
Klik om te vergroten...
Je gaat van cocaïne ook gewoon kaakschaatsen hoor. Weliswaar minder dan mdma of amfetamine maar het gebeurd zeker wel.
K
KlaplongLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben kapot alleen slapen lukt niet. Ik dacht geef live update. Alles is moe al lang alleen slapen lukt niet.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Je gaat van cocaïne ook gewoon kaakschaatsen hoor. Weliswaar minder dan mdma of amfetamine maar het gebeurd zeker wel.
Klik om te vergroten...
Ah, ja ik weet dat het kan maar voor mij was het meer 2cb-ish kaakschaatsen, best wel tam.
K
KlaplongLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee wel een goeie lijn uiteindelijk 2 lijnen van gemaakt
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laat het testen, anders blijft het gissen en speculeren mag hier niet.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt imo niet als ervaringen die ik met sos heb gehad.
N
Nachtvlinder.partydrugsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik dacht zelf doordat het zuiver was
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nachtvlinder.partydrugs zei:
Ik dacht zelf doordat het zuiver was
Klik om te vergroten...
Wij mogen hier helaas niet speculeren waardoor het zou komen of wat er misschien aan de hand zou zijn met je sos.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klaplong zei:
Ik heb een vraag. Ik heb een goeie lijn sos gebruikt denk ik. Het stinkt als de tiefus ruikt idd misschien naar benzine ofzo. Alleen me kaken gaan heen en weer als een gekke. Ook lippen likken met tong. Is dit goeie sos of waarmee is het versneden? Het zit in een pony pak en moet het wel met een pas snijden om lijn te krijgen
Klik om te vergroten...
Sws troep wat je hebt gekregen en dik gemixt :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."