Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraag. Ik heb een goeie lijn sos gebruikt denk ik. Het stinkt als de tiefus ruikt idd misschien naar benzine ofzo. Alleen me kaken gaan heen en weer als een gekke. Ook lippen likken met tong. Is dit goeie sos of waarmee is het versneden? Het zit in een pony pak en moet het wel met een pas snijden om lijn te krijgen"
"Ook een loop neus als een malle"
"Ben kapot alleen slapen lukt niet. Ik dacht geef live update. Alles is moe al lang alleen slapen lukt niet."
"Nee wel een goeie lijn uiteindelijk 2 lijnen van gemaakt"