Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeirriteerd week na coke

Geirriteerd week na coke

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BodhiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nu 2 keer coke gebruikt met 6 weken er tussen. Beide keren was ik de week er na best wel geirriteerd en wat aan de opgefokte kant.

Is dit normaal? Als ik hier naar zoek dan lees ik dat dit vooral een verschijnsel is bij mensen die langdurig of veel gebruiken maar dat is bij mij niet aan de orde.

Ik heb het dus niet over het moment zelf maar de week er na.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja dat is normaal!

Je lichaam en hersenen zijn tijdelijk even uitgeput en de stofjes in je hersenen zijn van slag. Daardoor kun je deze verschijnselen krijgen😊
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja. Eén van de kenmerken van coke is dat het je agressiever, achterdochtig en snel geïrriteerd maakt. Ik vermoed dat dit komt door een mengeling van het stimuleren van ego/zelfvertrouwen, het opgefokte gevoel van coke, en het feit dat coke je Amygdala prikkelt (het deel in je hersenen dat angst/schrik/oftewel paranoia controleert).
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat is herkenbaar en verklaarbaar zoals hierboven al is uitgelegd. Als je doorgaat wordt dat alleen maar erger, en de high steeds minder. Het is het niet waard, en dat zeg ik na 10 jaar cokegebruik.
B
BodhiLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Ja dat is herkenbaar en verklaarbaar zoals hierboven al is uitgelegd. Als je doorgaat wordt dat alleen maar erger, en de high steeds minder. Het is het niet waard, en dat zeg ik na 10 jaar cokegebruik.
Klik om te vergroten...
Dankje. Ik was niet van plan om het wekelijks of zelfs elke maand te gaan doen.

20 jaar geleden wel eens mee geëxperimenteerd in mn jonge jaren maar dat was op 1 hand te tellen. Nu dus 2 keer gedaan met 6 weken er tussen.

Maar goed, door dat geirriteerde gevoel de week er na zal ik er wel weer snel mee stoppen.

Gezien je advies neem ik aan dat jij ermee gestopt bent?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bodhi zei:
Dankje. Ik was niet van plan om het wekelijks of zelfs elke maand te gaan doen.

20 jaar geleden wel eens mee geëxperimenteerd in mn jonge jaren maar dat was op 1 hand te tellen. Nu dus 2 keer gedaan met 6 weken er tussen.

Maar goed, door dat geirriteerde gevoel de week er na zal ik er wel weer snel mee stoppen.

Gezien je advies neem ik aan dat jij ermee gestopt bent?
Klik om te vergroten...
Ja, ik ben gestopt, hoewel dat klinkt wat te makkelijk. Ik worstel sinds een jaar of drie met gestopt blijven. 3 ambulante behandelingen en een keer de kliniek in en het begint er nu op te lijken met 4 maanden clean. Gebruiken was voor mij al jaren niet fijn meer maar ik bleef het doen. Zo sneaky is coke.
B
BodhiLid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Ja, ik ben gestopt, hoewel dat klinkt wat te makkelijk. Ik worstel sinds een jaar of drie met gestopt blijven. 3 ambulante behandelingen en een keer de kliniek in en het begint er nu op te lijken met 4 maanden clean. Gebruiken was voor mij al jaren niet fijn meer maar ik bleef het doen. Zo sneaky is coke.
Klik om te vergroten...
Ah zo. Ja het sluipt er natuurlijk in. Ik vraag me af hoeveel mensen nu eigenlijk écht sporadisch coke kunnen gebruiken zonder uiteindelijk hooked te raken.

Maar hoe ik het lees komt het met jou wel goed. 4 maanden clean na 10 jaar gebruik, dan ben je een vechter.

Heb je er ook al aan gedacht om dit drugsforum in te ruilen voor iets anders? Want als je hier steeds komt ben je er toch mee bezig in je bovenkamer.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bodhi zei:
Heb je er ook al aan gedacht om dit drugsforum in te ruilen voor iets anders? Want als je hier steeds komt ben je er toch mee bezig in je bovenkamer.
Klik om te vergroten...

Ja, daar heb je wel een goed punt te pakken. Dit forum is nog het kleine beetje zondigen dat ik mezelf gun. Ik probeer mensen te behoeden voor wat ik mezelf aangedaan heb, hoewel ik zelf ook eigenwijs ben geweest en goede raad heb genegeerd. Vootalsnog helpt het me hier met lezen waar ik niet naar terug wil, maar er sluipt ook wel eens wat anders tussendoor.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#9
dupont zei:
Ja, ik ben gestopt, hoewel dat klinkt wat te makkelijk. Ik worstel sinds een jaar of drie met gestopt blijven. 3 ambulante behandelingen en een keer de kliniek in en het begint er nu op te lijken met 4 maanden clean. Gebruiken was voor mij al jaren niet fijn meer maar ik bleef het doen. Zo sneaky is coke.
Klik om te vergroten...
als iemand behoefte heb aan coke en geen zin er in heeft ken ie beter PEP halen .. je raakt niet blut en je wordt zo brak van slaapgebrek dat de lol er snel vanaf is, beter dan coke coke snuif je zo 1000 euro weg en denk ej van wtf dat ging snel
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Torchic zei:
Ja dat is normaal!

Je lichaam en hersenen zijn tijdelijk even uitgeput en de stofjes in je hersenen zijn van slag. Daardoor kun je deze verschijnselen krijgen😊
Klik om te vergroten...

Ik vind een week wel erg lang. Zo lang heb ik niet eens last van een M-kater. Waarschijnlijk wordt er dan toch wel echt teveel coke gebruikt. @Bodhi je zegt dat je niet teveel gebruikt, maar hoeveel gebruik je dan?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke maakt je overconfident in een slechte manier, jewordt egoistich en drijgt tot doorpakken. Als de coke uitkwerkt wordt je vaak gerirriteerd. Het is een simpele snelle dopamineshot die kort duurt, duurt is, en veel slechte kanten heeft.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Coke maakt je overconfident in een slechte manier, jewordt egoistich en drijgt tot doorpakken. Als de coke uitkwerkt wordt je vaak gerirriteerd. Het is een simpele snelle dopamineshot die kort duurt, duurt is, en veel slechte kanten heeft.
Klik om te vergroten...

Voor mij werkte coke zo helemaal niet. Ik vond het effect heel subtiel/zacht voor een stim, bijna gezellig/cosy, echt een bankhangdrug. Merkte ook totaal geen egovergroting ofzo. Ook niet echt bijpak-neiging. Maar ik heb het maar heel sporadisch gebruikt, en dan een lichte dosis.

Echte 'cokehoofden' zijn inderdaad vaak niet echt de prettigste types, dit is gewoon typisch zo'n drug die je ofwel nooit, ofwel heeeel soms in een bescheiden dosering eens moet gebruiken voor de lekker, maar dan moet je dus wel in staat zijn om het daarbij te houden.

Ik vind coke eigenlijk niet zo heel bijzonder. Is best chill zo nu en dan, maar valt niet onder de categorie drugs 'moet je gedaan hebben in je leven, anders heb je iets gemist'. En inderdaad, fucking duur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."