Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke effect

Coke effect

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet niet of je gebruik heeft te maken met de bovenstaande problemen.
Natuurlijk heeft je lichaam herstel nodig.
Heb je veel last van stress?
E
EvamaxxxxxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey allemaal!
Ik heb vorig jaar voor het eerst coke gebruikt (tijdens uitgaan).
Nu ben ik een regelmatige gebruiker, ik reageer er goed op: daarmee bedoel ik, geen slechte invloed op mijn dagelijks leven. (Werk, familie, etc..)
Nu heb ik wel laatste dagen meer lichamelijke klachten. Klamme handen, koud gevoel hebben(wat logisch is). Maar mijn handen en voeten zijn echt heel koud, terwijl ik warm ben gekleed. Ik slaap laatste tijd wel weinig per nacht ivm wisselende shiften op het werk, mijn eet patroon is ook niet zo goed, door het gebruik weinig eetlust, maar wel honger. Ik forceer me wel zodat ik wel eet. Nu to the point: dat koud gevoel en klamme handen, zou dit door slaaptekort en eetpatroon zijn? Want heb voordien hier nooit last van gehad..
Nog even bijvermelden, heb hier vooral in de avond last van als ik rustig tv kijk, misschien omdat ik me er dan meer op focus
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Evamaxxxxx zei:
Ja klopt daar ben ik me van bewust, nouja laten we regelmatig vervangen door 'problematisch'. Dagelijks dus, nu niet dat ik 1g per dag gebruik hoor, zelf nog geen halve gram
Klik om te vergroten...

Als je dagelijks gebruikt zijn dergelijke klachten niet uit den boze. Tijd om te stoppen want je kampt met een verslaving.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#4
Evamaxxxxx zei:
Ja klopt daar ben ik me van bewust, nouja laten we regelmatig vervangen door 'problematisch'. Dagelijks dus, nu niet dat ik 1g per dag gebruik hoor, zelf nog geen halve gram
Klik om te vergroten...
coke is voor mensen die het max 6x per jaar doen er plezier uit halen en meer niet.. het is te risky om vaak te pakken., ik kampte ook met een verslaving en het verziekt je leven echt voor een deel.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Je gerbruikt door terwijl je er problemen door krijgt. Dat is zeker een teken van verslaving.
Klik om te vergroten...

Wat je zegt :sleepy:
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Evamaxxxxx zei:
ik reageer er goed op: daarmee bedoel ik, geen slechte invloed op mijn dagelijks leven. (Werk, familie, etc..)
Klik om te vergroten...
Ja, dat denken alle verslaafde in het begin. Geloof me: Minder nu het nog gemakkelijk kan.
Je denkt dat het geen slechte invloed op je heeft, maar het sloopt je langzaam. En de negatieve effecten ga je pas inzien wanneer het te laat is.

Miljoenen mensen hebben de fout gemaakt die jij nu begaat, leer van hun fouten en sla niet dezelfde weg in.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
heyol zei:
Ja, dat denken alle verslaafde in het begin. Geloof me: Minder nu het nog gemakkelijk kan.
Je denkt dat het geen slechte invloed op je heeft, maar het sloopt je langzaam. En de negatieve effecten ga je pas inzien wanneer het te laat is.

Miljoenen mensen hebben de fout gemaakt die jij nu begaat, leer van hun fouten en sla niet dezelfde weg in.
Klik om te vergroten...
Amen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat je gebruik geen slechte invloed heeft op je leven wil niet zeggen dat het lichamelijk jou op punt houd.
Wat is regelmatig gebruik voor jou?
E
EvamaxxxxxLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Dat je gebruik geen slechte invloed heeft op je leven wil niet zeggen dat het lichamelijk jou op punt houd.
Wat is regelmatig gebruik voor jou?
Klik om te vergroten...
Ja klopt daar ben ik me van bewust, nouja laten we regelmatig vervangen door 'problematisch'. Dagelijks dus, nu niet dat ik 1g per dag gebruik hoor, zelf nog geen halve gram
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
WAZA zei:
coke is voor mensen die het max 6x per jaar doen er plezier uit halen en meer niet.. het is te risky om vaak te pakken., ik kampte ook met een verslaving en het verziekt je leven echt voor een deel.
Klik om te vergroten...

Ja en het neemt snel bezit van je, iets dat ik zelf te laat door gekregen heb. Maar zo héél af en toe, in de juiste setting en met de juiste personen, waarom niet?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Evamaxxxxx zei:
Ja klopt daar ben ik me van bewust, nouja laten we regelmatig vervangen door 'problematisch'. Dagelijks dus, nu niet dat ik 1g per dag gebruik hoor, zelf nog geen halve gram
Klik om te vergroten...
Je gerbruikt door terwijl je er problemen door krijgt. Dat is zeker een teken van verslaving.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."