#1
Weet niet of je gebruik heeft te maken met de bovenstaande problemen.
Natuurlijk heeft je lichaam herstel nodig.
Heb je veel last van stress?
Natuurlijk heeft je lichaam herstel nodig.
Heb je veel last van stress?
Ja klopt daar ben ik me van bewust, nouja laten we regelmatig vervangen door 'problematisch'. Dagelijks dus, nu niet dat ik 1g per dag gebruik hoor, zelf nog geen halve gram
coke is voor mensen die het max 6x per jaar doen er plezier uit halen en meer niet.. het is te risky om vaak te pakken., ik kampte ook met een verslaving en het verziekt je leven echt voor een deel.Ja klopt daar ben ik me van bewust, nouja laten we regelmatig vervangen door 'problematisch'. Dagelijks dus, nu niet dat ik 1g per dag gebruik hoor, zelf nog geen halve gram
Je gerbruikt door terwijl je er problemen door krijgt. Dat is zeker een teken van verslaving.
Ja, dat denken alle verslaafde in het begin. Geloof me: Minder nu het nog gemakkelijk kan.ik reageer er goed op: daarmee bedoel ik, geen slechte invloed op mijn dagelijks leven. (Werk, familie, etc..)
Amen.Ja, dat denken alle verslaafde in het begin. Geloof me: Minder nu het nog gemakkelijk kan.
Je denkt dat het geen slechte invloed op je heeft, maar het sloopt je langzaam. En de negatieve effecten ga je pas inzien wanneer het te laat is.
Miljoenen mensen hebben de fout gemaakt die jij nu begaat, leer van hun fouten en sla niet dezelfde weg in.
Ja klopt daar ben ik me van bewust, nouja laten we regelmatig vervangen door 'problematisch'. Dagelijks dus, nu niet dat ik 1g per dag gebruik hoor, zelf nog geen halve gramDat je gebruik geen slechte invloed heeft op je leven wil niet zeggen dat het lichamelijk jou op punt houd.
Wat is regelmatig gebruik voor jou?
coke is voor mensen die het max 6x per jaar doen er plezier uit halen en meer niet.. het is te risky om vaak te pakken., ik kampte ook met een verslaving en het verziekt je leven echt voor een deel.
Je gerbruikt door terwijl je er problemen door krijgt. Dat is zeker een teken van verslaving.Ja klopt daar ben ik me van bewust, nouja laten we regelmatig vervangen door 'problematisch'. Dagelijks dus, nu niet dat ik 1g per dag gebruik hoor, zelf nog geen halve gram
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."