Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDichtknijpende keel na coke

Dichtknijpende keel na coke

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog maar een paar keer coke gedaan vroeger. Ik had er altijd dat gevoel van in mijn keel, gevoel dat´ie dikker staat en moeilijker slik dan normaal.
Ik ben altijd van de veronderstelling geweest dat dit een normaal effect is dat bij de verdovende werking van coke hoort? De coke die langs je neus in je keel schiet en daar de hele boel verdooft...
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond allemaal,

Na een erg lange tijd weer eens ingelogd op dit leuke forum om meteen maar om advies/meer informatie te vragen. Ik gebruik nu zo'n jaartje af en toe coke, en ik merkte eigenlijk nooit echt rare negatieve bijeffecten na inname, maar sinds juni merk ik dat mijn keel na een paar minuten behoorlijk dicht begint te knijpen als ik wat genomen waardoor ik een stuk moeilijker kan slikken en ademhalen... Niet heel fijn dus. Gelukkig gaat het vanzelf weg na ~20 minuten. Meestal neem ik een schappelijke sleutelpunt direct door de neus of een grote punt waar ik dan 2 kleine lijnen van maak en neem ik maar een paar keer bij per sessie, lijken mij geen rare hoeveelheden. Ook gebruik ik het maar eens per paar weken, lijkt dus ook mee te vallen.

Heeft iemand hier toevallig eerder over gehoord? Enige wat ik kan bedenken is dat het dan sinds een paar maanden met iets anders versneden wordt waar ik dan allergisch voor ben.. Maar geen idee hoe ik dit in godsnaam zou moeten testen ergens. Het gebeurt bij zowel de normale als de "puurdere" coke van verschillende dealers.

Jooeeee! :):)
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou je coke laten testen bij een testcentrum, en er mee stoppen voorlopig. Een allergische reactie kan in hevigheid toenemen en dat wil je niet.
Balen als je allergisch bent voor een van de versnijdingsmiddelen.
Ik heb het nooit eerder gehoord zelf maar het kan natuurlijk ik heb geen idee wat er normaliter voor gebruikt wordt, wellicht dat iemand anders dat wel weet.
Sterkte ermee!
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dit zelf niet, maar krijg altijd enorme braakneigingen van coke. Dit begint al voordat ik de dealer gecontacteerd heb en voordat ik de coke überhaupt in bezit heb. Na de eerste en tweede punt is het al helemaal ellendig en zit het tegen het kotsen aan, soms komt het zelfs zo ver. Daarna trekt het weg en ga ik goed. In mijn omgeving hebben meer mensen dit, dit schijnt een Pavlov-reactie te zijn. Als ik dit zo lees bij jou, zou dit bij jou ook weleens het geval kunnen zijn. Ik weet het niet zeker, maar ik zie wel gelijkenissen in beide fenomenen.
C
ChazzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is natuurlijk niet te zeggen wat dat is. Testen dus. Heb die ervaring de afgelopen jaren ook wel meegemaakt met de kwaliteit.
En hoe het gewassen is e.d.

Weet niet of het toegestaan is, correct me in that case.

Dit is een kaartje met testlocaties, die je zelf ook had kunnen googlen:

https://www.drugs-test.nl/waar-drugs-testen/
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Ik heb nog maar een paar keer coke gedaan vroeger. Ik had er altijd dat gevoel van in mijn keel, gevoel dat´ie dikker staat en moeilijker slik dan normaal.
Ik ben altijd van de veronderstelling geweest dat dit een normaal effect is dat bij de verdovende werking van coke hoort? De coke die langs je neus in je keel schiet en daar de hele boel verdooft...
Klik om te vergroten...
Het klopt dat coke verdoofd, ze gebruiken het bij de KNO operaties in de neus om lokaal te verdoven.
Maar het gevoel dat je keel dicht geknepen wordt klinkt anders in mijn oren.
Het zou kunnen dat dan denk ik dat TS aardig wat wegsnuift als je hele keel verdooft is.
Zeker ook een optie, goeie!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjYella zei:
Maar het gevoel dat je keel dicht geknepen wordt klinkt anders in mijn oren.
Het zou kunnen dat dan denk ik dat TS aardig wat wegsnuift als je hele keel verdooft is.
Klik om te vergroten...
Ik had dat namelijk al gelijk bij het eerste lijntje..
Maar ´gevoel dat je keel dichtgeknepen word´ is nogal subjectief...
Voor mij voelt het vooral verdooft en wat dikker daardoor, waardoor ik slikken anders ervaar dan nuchter.
Misschien rijmt mijn gewaarwording niet met de gewaarwording van @Peppi en Coki en zijn het 2 totaal verschillende dingen
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
Ik had dat namelijk al gelijk bij het eerste lijntje..
Maar ´gevoel dat je keel dichtgeknepen word´ is nogal subjectief...
Voor mij voelt het vooral verdooft en wat dikker daardoor, waardoor ik slikken anders ervaar dan nuchter.
Misschien rijmt mijn gewaarwording niet met de gewaarwording van @Peppi en Coki en zijn het 2 totaal verschillende dingen
Klik om te vergroten...
De subjectiviteit van de beleving maakt het lastig om een eenduidig antwoord te geven inderdaad.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is het je keel die opzet of is het slikken die bemoeilijk word? Ik heb al gehad dat de huig opzet of zwelt na een nachtje doorhalen. Dat bemoeilijkt ook het slikken en voelt alsof de keel wat toe zit. Dat is wel veel voorkomend.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moeite met slikken heb ik ook wel eens last van gehad. Ik vermoed coke versneden met behoorlijk wat lidocaine. Maar moeite met ademen klinkt niet best.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#11
DjYella zei:
Het klopt dat coke verdoofd, ze gebruiken het bij de KNO operaties in de neus om lokaal te verdoven.
Maar het gevoel dat je keel dicht geknepen wordt klinkt anders in mijn oren.
Het zou kunnen dat dan denk ik dat TS aardig wat wegsnuift als je hele keel verdooft is.
Zeker ook een optie, goeie!
Klik om te vergroten...
Zoals ik in de openingspost al zei, dat valt dus best wel mee. Met een envelop doe ik zeker 5 avonden, waarbij ik goed deel nog uitdeel ook (tenminste een derde). Afgelopen jaar heb ik zo'n 4 à 5 gram gehaald en daar zo'n 20 à 25 avonden mee gedaan.
mandragora zei:
Ik heb nog maar een paar keer coke gedaan vroeger. Ik had er altijd dat gevoel van in mijn keel, gevoel dat´ie dikker staat en moeilijker slik dan normaal.
Ik ben altijd van de veronderstelling geweest dat dit een normaal effect is dat bij de verdovende werking van coke hoort? De coke die langs je neus in je keel schiet en daar de hele boel verdooft...
Klik om te vergroten...
Aah oké, goed om te weten! Dat het verdovend werkt heb ik wel een paar gemerkt inderdaad.

Tijd om het spul maar eens te laten testen
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook een paar keer gehad. Wel niet na slechts een paar lijntjes... :mouthzip:
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog nooit last van gehad.
Wel heb ik een onstoken amandel gehad (na veel coke)die dan helemaal opblaast tot letterlijk 5-10x groter ofso ECHT horror!!!! Ik denk allergie voor bepaalde stoffen

Afbeelding KNO
https://knomc.nl/wp-content/uploads/2021/04/KNOMC-ontstoken-amandelen-1.png

Die ontsteking duurt een volle dag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."