Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGg

Gg

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gg?? Good game?
M
Maria-siszzLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Okay! De enige keus die ik bij m’n dealer had was heel of half.
Klik om te vergroten...

_shikantaza zei:
@Size peru volgens mij is dat Bolivia/Colombia/Peru allemaal dealerpraat.

Laat je coke testen, dan weet je wat je neemt. https://drugs-test.nl

Volgens mij is Fenacetine kankerverwekkend.
Klik om te vergroten...
Lees eerst
Roze Olifant zei:
Compleet niet te volgen, dit topic. Gaat het een beetje lekker allemaal verder?

Oh, en nu ik toch aan het typen ben: moderators zijn geen honden. Dus als je je eigen topic rapporteert met alleen het bevel ‘Weg’ dan gaat er niet veel gebeuren. Je verzoek wordt dan ook afgewezen, je kunt ons namelijk ook op een normale manier aanspreken.

Bovendien is een geplaatst topic in principe definitief, en worden topics alleen in zeer uitzonderlijke gevallen verwijderd. Ik zie hier geen reden om dat te doen.
Klik om te vergroten...
Dit was mijn eerste keer dat ik iets plaatste ik kreeg het zelf niet weg. Als ik een fout had gemaakt. probeer ik het zelf weg te halen maar dat luktte mij niet
Geen idee dat het dan gedaan word door een moderator. Ja hoor het gaat wel lekker ik ben net klaar met werken en ik lees dit. Maar mijn exsusus
U mag de topic wel verwijderen
Want het is een chaos en nogmaals een rapportage in mijn beleving werd dat gedaan door atobot. Vandaar zo kort af

Ik hou het wel bij lezen van andere topics. 🙈
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
caninus zei:
Tja, er zullen altijd wel gebruikers blijven, waarbij het lijkt voor de dealer alsof er op hun voorhoofd staat geschreven: "Naai mij, naai mij!"

Maar jou dealer zat toch inmiddels vast? Karma is a bitch
Klik om te vergroten...

Of ie vast zit weet ik niet. Maar hoewel ik nog niet eens zo erg lang geleden nog 'ns wat van hem hoorde, kreeg ik nadien niks van reactie meer.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Okay! De enige keus die ik bij m’n dealer had was heel of half.
Klik om te vergroten...
ik heb 3 keuzes
classic
hele
halve


:P
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
ik heb 3 keuzes
classic
hele
halve


:P
Klik om te vergroten...
1708894684430.jpeg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Bekijk bijlage 57633
Klik om te vergroten...
ach coke is toch veel te duur en werkt te kort voor wat het is haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."