Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGg

Gg

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Size peru zei:
Nee inderdaad dat wil je niet daarom vraag ik erna omdat ik er nooit eerder van heb gehoord. En ja het was in de jaren 80 een medicijn. En kankerverwekkend. Dat kan ik zelf ook wel opzoeken. Dat js toch niet mijn vraag. Als je zulke antwoorden. Geeft kan je beter gewoon niks zeggen.
Klik om te vergroten...
Was je onder invloed toen je dit schreef? Wat verwacht jij aan ervaringen te vinden van een medicijn dat door gangsters als versnijdingsmiddel wordt gebruikt dat 40 jaar geleden uit de handel is gehaald?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Compleet niet te volgen, dit topic. Gaat het een beetje lekker allemaal verder?

Oh, en nu ik toch aan het typen ben: moderators zijn geen honden. Dus als je je eigen topic rapporteert met alleen het bevel ‘Weg’ dan gaat er niet veel gebeuren. Je verzoek wordt dan ook afgewezen, je kunt ons namelijk ook op een normale manier aanspreken.

Bovendien is een geplaatst topic in principe definitief, en worden topics alleen in zeer uitzonderlijke gevallen verwijderd. Ik zie hier geen reden om dat te doen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ach, ik weet zeker dat ik ooit "coke" heb gekocht waar papier zat in verwerkt.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lemmy zei:
Ach, ik weet zeker dat ik ooit "coke" heb gekocht waar papier zat in verwerkt.
Klik om te vergroten...
Tja, er zullen altijd wel gebruikers blijven, waarbij het lijkt voor de dealer alsof er op hun voorhoofd staat geschreven: "Naai mij, naai mij!"

Maar jou dealer zat toch inmiddels vast? Karma is a bitch
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gg?? Good game?
M
Maria-siszzLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Okay! De enige keus die ik bij m’n dealer had was heel of half.
Klik om te vergroten...

_shikantaza zei:
@Size peru volgens mij is dat Bolivia/Colombia/Peru allemaal dealerpraat.

Laat je coke testen, dan weet je wat je neemt. https://drugs-test.nl

Volgens mij is Fenacetine kankerverwekkend.
Klik om te vergroten...
Lees eerst
Roze Olifant zei:
Compleet niet te volgen, dit topic. Gaat het een beetje lekker allemaal verder?

Oh, en nu ik toch aan het typen ben: moderators zijn geen honden. Dus als je je eigen topic rapporteert met alleen het bevel ‘Weg’ dan gaat er niet veel gebeuren. Je verzoek wordt dan ook afgewezen, je kunt ons namelijk ook op een normale manier aanspreken.

Bovendien is een geplaatst topic in principe definitief, en worden topics alleen in zeer uitzonderlijke gevallen verwijderd. Ik zie hier geen reden om dat te doen.
Klik om te vergroten...
Dit was mijn eerste keer dat ik iets plaatste ik kreeg het zelf niet weg. Als ik een fout had gemaakt. probeer ik het zelf weg te halen maar dat luktte mij niet
Geen idee dat het dan gedaan word door een moderator. Ja hoor het gaat wel lekker ik ben net klaar met werken en ik lees dit. Maar mijn exsusus
U mag de topic wel verwijderen
Want het is een chaos en nogmaals een rapportage in mijn beleving werd dat gedaan door atobot. Vandaar zo kort af

Ik hou het wel bij lezen van andere topics. 🙈
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
caninus zei:
Tja, er zullen altijd wel gebruikers blijven, waarbij het lijkt voor de dealer alsof er op hun voorhoofd staat geschreven: "Naai mij, naai mij!"

Maar jou dealer zat toch inmiddels vast? Karma is a bitch
Klik om te vergroten...

Of ie vast zit weet ik niet. Maar hoewel ik nog niet eens zo erg lang geleden nog 'ns wat van hem hoorde, kreeg ik nadien niks van reactie meer.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Okay! De enige keus die ik bij m’n dealer had was heel of half.
Klik om te vergroten...
ik heb 3 keuzes
classic
hele
halve


:P
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
ik heb 3 keuzes
classic
hele
halve


:P
Klik om te vergroten...
1708894684430.jpeg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Bekijk bijlage 57633
Klik om te vergroten...
ach coke is toch veel te duur en werkt te kort voor wat het is haha
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Size peru volgens mij is dat Bolivia/Colombia/Peru allemaal dealerpraat.

Laat je coke testen, dan weet je wat je neemt. https://drugs-test.nl

Volgens mij is Fenacetine kankerverwekkend.
M
Maria-siszzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo lieve mensen.

Ik ben siz Peru
Niet helmaal nieuw hier maar wel mijn eerste bericht. Dus mijn exsusus als het niet helemaal goed is.🙈

Ik gebruik al 15 jaar cocaine. Niet achterelkaar maar met pauzes. Ik ben 9 maanden weer begonnen . Na 2 jaar amper gebuikt te hebben. 5 keer max. Ik noem het mijn fases. Er was 2 jaar terug weinig tot geen p te koop. Bollie wel maar die was wel ok. Ik mijn vaste dealer eerlijk en als hij zegt 20 min is het ook 20 min. Als het 5 min later is word dat ook meteen. Gemeld. Nu is er sinds 7 maanden eindelijk weer goede P 87 % puur. Ik had een brok gekocht waar de vingerafdrukken nog zichtbaar waren. Maar ik dwaal af. Met 0.8 kan ik een hele dag. Want je hebt weinig nodig. Normaliter als ik denk ben er klaar mee met deze fase stop ik. En dan heb ik 4 dagen psychische moeilijk en dat is het klaar. Deze keer vind ik het moeilijker omdat het zulke goede is. Mijn vraag is. Wat zijn jullie ervaringen met peruaanse cocaine (om te snuiven) en ik lees nu ook over fenacetine. Dat mij ineens heel veel angst geeft. Ja laat het testen ik weet het. Die drempel durf ik niet er hier maar 1 en daar werken bekende van mij. En ga niet na een andere provincies. Hopelijk kunnen jullie ervaringen delen en ook over fenacetine want niemand hier heeft daar over gehoord. Niet Haat reacties aub wees lief voor elkaar.

Veel liefs
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Size peru zei:
Deze keer vind ik het moeilijker omdat het zulke goede
Klik om te vergroten...

Dat is denk ik het verslaafd / gewenning brein wat roept; "more more more"

Ik gebruik nu zelden nog coke. Wel veel gedaan. En herken dat wel. Peru of boli maakte daar in destijds weinig uit
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
@Size peru volgens mij is dat Bolivia/Colombia/Peru allemaal dealerpraat.

Laat je coke testen, dan weet je wat je neemt. https://drugs-test.nl

Volgens mij is Fenacetine kankerverwekkend.
Klik om te vergroten...
nee, dat is zeker geen dealerpraat. zit echt een wereld van verschil tussen die 3
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
caninus zei:
nee, dat is zeker geen dealerpraat. zit echt een wereld van verschil tussen die 3
Klik om te vergroten...
Okay! De enige keus die ik bij m’n dealer had was heel of half.
M
Maria-siszzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Size peru zei:
Hallo lieve mensen.

Ik ben siz Peru
Niet helmaal nieuw hier maar wel mijn eerste bericht. Dus mijn exsusus als het niet helemaal goed is.🙈

Ik gebruik al 15 jaar cocaine. Niet achterelkaar maar met pauzes. Ik ben 9 maanden weer begonnen . Na 2 jaar amper gebuikt te hebben. 5 keer max. Ik noem het mijn fases. Er was 2 jaar terug weinig tot geen p te koop. Bollie wel maar die was wel ok. Ik mijn vaste dealer eerlijk en als hij zegt 20 min is het ook 20 min. Als het 5 min later is word dat ook meteen. Gemeld. Nu is er sinds 7 maanden eindelijk weer goede P 87 % puur. Ik had een brok gekocht waar de vingerafdrukken nog zichtbaar waren. Maar ik dwaal af. Met 0.8 kan ik een hele dag. Want je hebt weinig nodig. Normaliter als ik denk ben er klaar mee met deze fase stop ik. En dan heb ik 4 dagen psychische moeilijk en dat is het klaar. Deze keer vind ik het moeilijker omdat het zulke goe.de is. Mijn vraag is. Wat zijn jullie ervaringen met peruaanse cocaine (om te snuiven) en ik lees nu ook over fenacetine. Dat mij ineens heel veel angst geeft. Ja laat het testen ik weet het. Die drempel durf ik niet er hier maar 1 en daar werken bekende van mij. En ga niet na een andere provincies. Hopelijk kunnen jullie ervaringen delen en ook over fenacetine want niemand hier heeft daar over gehoord. Niet Haat reacties aub wees lief voor elkaar.

Veel liefs
Klik om te vergroten...



caninus zei:
nee, dat is zeker geen dealerpraat. zit echt een wereld van verschil tussen die 3
Klik om te vergroten...
Klopt zit veel verschil in. De prijs is ook duurder van P het is een beetje gelig en geurloos. En niet scherp. Bollie en collie krijg ik meteen koppijn en hele sterke chemische geur. De werking duurt ook langer. Maar wat is fenacetine heb het wel opgezocht. Ik hoopte dat iemand daar ervaring mee heeft. In plaats van het te Googlen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Size peru zei:
Klopt zit veel verschil in. De prijs is ook duurder van P het is een beetje gelig en geurloos. En niet scherp. Bollie en collie krijg ik meteen koppijn en hele sterke chemische geur. De werking duurt ook langer. Maar wat is fenacetine heb het wel opgezocht. Ik hoopte dat iemand daar ervaring mee heeft. In plaats van het te Googlen
Klik om te vergroten...
Het is een Paracetamol achtig medicijn dat uit de handel gehaald is omdat het kankerverwekkend is... Zegt je dat niet genoeg? Of is je verslaving op zoek naar een ervaring omdat het dan allemaal wel meevalt? Die troep wil je toch niet binnenkrijgen.

Kanker is echt niet gezellig hoor.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Okay! De enige keus die ik bij m’n dealer had was heel of half.
Klik om te vergroten...
klinkt als een simpel straatdealertje. Die gaat sowieso niet aan echte Peruaanse komen
M
Maria-siszzLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
Het is een Paracetamol achtig medicijn dat uit de handel gehaald is omdat het kankerverwekkend is... Zegt je dat niet genoeg? Of is je verslaving op zoek naar een ervaring omdat het dan allemaal wel meevalt? Die troep wil je toch niet binnenkrijgen.
Klik om te vergroten...
Nee inderdaad dat wil je niet daarom vraag ik erna omdat ik er nooit eerder van heb gehoord. En ja het was in de jaren 80 een medicijn. En kankerverwekkend. Dat kan ik zelf ook wel opzoeken. Dat js toch niet mijn vraag. Als je zulke antwoorden. Geeft kan je beter gewoon niks zeggen.
M
Maria-siszzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Size peru zei:
Nee dat klopt dit gaat ook niet per g
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."