#1
Okay, je bent dus 12 dagen bezig. Net geen twee weken.Bedankt ik ben 21 april begonnen
Okay, je bent dus 12 dagen bezig. Net geen twee weken.Bedankt ik ben 21 april begonnen
Ga eens na hoe lang je precies aan het gebruiken bent, want soms als je in gebruik zit hou je jezelf voor de gek over de duur. “1/2 weken” klinkt vaag.doe het al 1/2weken
Klopt helemaal! Mentaal en emotioneel zal stoppen moeilijk zijn, maar voor je lichamelijke en geestelijke gezondheid is het uiteindelijk alleen maar goed.ik ga gwn denken als je niet gebruikt ga je niet dood
Jaman bro lijkt wel lang van de 12 dagen heb ik 5/6 dagen gebruikt minimaal 20g zonder grapjes ik schrik ervanOkay, je bent dus 12 dagen bezig. Net geen twee weken.
Mijn neus doet ook pijn gek brand gevoel
Weet nie joh vanaf morgen raak ik deze kk zooi nooit meer aan begrijp niet hoe mensen dit lekker vindenNou
Hoeveel had je gesnoven?
Dankjewel voor de positiviteit en de motivatie komt goed💪💪Goed dat je het hier bespreekt.
Ik heb zelf geen ervaring met verslavingen maar..
Alle drugs uit huis halen ,geen smoesjes dus ook stoppen met dealen.
Negatieve gedachten ergens opschrijven die je terug kunt lezen als je je beter voelt.
Na twee weken gebruik zit je denk ik niet in de goot en kun je gewoon stoppen.
Toon een beetje ruggengraat en stop dan ook als je je er zo slecht door gaat voelen.
Zorg goed voor jezelf.
Is dat uitstelgedrag, dacht je gisteren toevallig ook morgen raak ik het niet meer aan , misschien eergisteren zelfs al?vanaf morgen raak ik deze (stom woord om je gevoelens te uiten) zooi nooit meer aan.
Ik ben nu al klaar ermee coke is niet lichamelijk is geestelijk gelukkig lekker bezig zijn en die shit gwn vergeten komt goed ik blow zelf ook al 8 jaar ofso nooit problemen gehad die harddrugs is rotzooi moet echt stoppen in Nederland man jonge mensen verwoesten hun levens doet me pijn manIs dat uitstelgedrag, dacht je gisteren toevallig ook morgen raak ik het niet meer aan , misschien eergisteren zelfs al?
Dat is wat de drugs kunnen doen met je, je gaat in cirkeltjes leven.
Ik heb dat al van wiet , blow alleen in het weekend maar , op vrijdag een joint en op zaterdag ook ,lekker...
En dan moet ik al heel goed met mezelf afspreken dat ik het op zondag niet ga doen.
Met wiet vind ik het makkelijk , gewoon niet doen, punt.
Kan me voorstellen dat dat met coke iets moeilijker is.
Weet nie joh vanaf morgen raak ik deze kk zooi nooit meer aan begrijp niet hoe mensen dit lekker vinden
Ik ben nu al klaar ermee coke is niet lichamelijk is geestelijk gelukkig lekker bezig zijn en die shit gwn vergeten komt goed ik blow zelf ook al 8 jaar ofso nooit problemen gehad die harddrugs is rotzooi moet echt stoppen in Nederland man jonge mensen verwoesten hun levens doet me pijn man
Dat is voor iedereen weer anders.Hoi mensen ik heb rare vraag na hoevaak coke snuiven ben je verslaafd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."