Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZelf kweken

Zelf kweken

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
dan moet je wachten tot volgend jaar...

tenzij je gebruik wilt maken van natrium lampen en kweekkasten maar in de tuin ben je nu te laat mee
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoor wel es van me pa dat als je zelf gekweekte wiet hebt, je lang zo stoned niet wordt als van wiet uit de coffeeshop. Mensen die niet vaak gebruiken kunnen wel stoned worden. Ik wil ook zelf beginnen, maar weet iemand goede wiet zaden?
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Me pa heeft dus al vaker gekweekt, hij zegt dat je het beste kan planten tussen januari en februari, maar in de smartshops .. zijn dat goede zaden?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
je kan planten in de tuin zetten als de 'ijsspiegeldag' :confused: :confused: iets in die richting is geweest als het dus niet meer gaat vriezen en ja smartshop zaaden zijn prima
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
je kan je planten het best in april/mei buiten zetten en in september/oktober heb je dan je oogst, rond augustus begint je plant te bloeien (weed komt erop)
groete
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
ze groeien nog??? ze zouden nu allang in de bloei moeten staan toch... eind van deze maand begin volgende maand is het dan tijd om te oogsten..
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wij hebben op het moment ook planten buiten staan. Ze groeien behoorlijk hard. Echt mooie planten trouwens :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja we waren er een beetje laat bij. En de ene plant groeit beter dan de andere. Ze zijn allemaal nog niet in bloei maar ze hebben nog wel even hoor :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zou snel beginnen met zeilen spannen over je planten en de onderkant van de takken weghalen ( de takken die dicht bij de grond zijn ) dit voorkomt schimmel
G
Grandmaster-tLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze zijn allemaal nog niet in bloei maar ze hebben nog wel even hoor Smile
Klik om te vergroten...

Ze hebben niet echt lang meer hoor, bloeien ze inmiddels wel? Als het slechte weer komt dan is de kans op schimmel zeker groot. En van je eigen gekweekte wiet is de THC-waarde lager als in de shoppa ja, maar dan pleur je er toch gewoon wat meer skizzle in :stoned:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Een vriendin van me ook. Heeft altijd eigen plantjes. De weed is iets minder sterk, maar je kunt er ook echt wel heel erg knetter van worden.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
M ok bedankt voor de tips. De oogst is in zicht!! :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
beste ipv zaadjes stekjes van de growshop halen als je gaat kweken
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey kun je die daar dan gewoon kopen, goed dat ik dat weet.
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan je eigelijk ook gewoon een plantje zetten in een pot op je kamer?

En zo'n lampen enzo, dat heb je eigelijk toch niet echt nodig, of wel?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb ook eigen gekweekte wiet en wordt er zeker stoned van!

Goed puur te roken en een zalig gevoel en leuke gedachtes :)

Wel verslavend :P
i
ipomike82Lid
01-01-2024, 00:00
#17
als je een beetje in kweken verdiept kan ik je verzekeren dat eigen gekweekte wiet net zo goed/ beter kan zijn qua smaak geur en effect

tenminste dat vindt ik,
want de meeste wietsoorten die tegenwoordig verkocht worden in de shops zijn te ver doorgekruisd / doorgef#cked (naar mijn idee)
waardoor je wel uber stoned wordt maar qua smaak en geur vindt ik t tegenwoordig dus tegenvallen.
soms ruikt tegenwoordige wiet naar iets anders wat wel wiettig ruikt maar t toch nie is (wiet gekruisd met een ander plant?)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Antwerp's highest zei:
Kan je eigelijk ook gewoon een plantje zetten in een pot op je kamer?

En zo'n lampen enzo, dat heb je eigelijk toch niet echt nodig, of wel?
Klik om te vergroten...
heb je eig wel nodig!ken ook mensen die dit gedaan hadden,stond niks wiet op!!!

mzzl :wave:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#19
mwa, je kan er wel een beetje wiet vanaf halen, maar niet meer dan 10g per plant ofzo. ik heb mn 1e kweek gedaan onder TL en heel af en toe HPS (kweeklamp). daar kwam dus 10g vanaf. Voor het raam kan het ook wel werken, maar als je het voor de opbrengst doet is het niet aan te raden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."