#1
Ik zag laatst bij mijn moeder Salvia Officinalis in de tuin staan. Maar dat is dus niet de goede. Jammer.
caatje zei:nu was ik hier in de bloemenkassen en daar staan salviaplantjes voor 15 cent. Zou het de salvia zijn die we kunnen gebruiken of gewoon een ander soort salvia.?
Audio Scum zei:caatje zei:nu was ik hier in de bloemenkassen en daar staan salviaplantjes voor 15 cent. Zou het de salvia zijn die we kunnen gebruiken of gewoon een ander soort salvia.?
Moet je ff vragen of het om Salvia Divedorium heet, das nl. de latijnse naam.
Heel jammer zelfs.davie zei:Ik zag laatst bij mijn moeder Salvia Officinalis in de tuin staan. Maar dat is dus niet de goede. Jammer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."