#1
je kan ook gewoon thee in een waterpijp doen heb ik ergens gehoord.
Blaatkip zei:je kan ook gewoon thee in een waterpijp doen heb ik ergens gehoord.
cunt zei:ik wil ook weten hoe je wietthee moet zetten ..
want een vriendin van me heeft hele erge astma maar ze wil eigenlijk wel een keer blowen ... of in ieder geval stoned zijn ..
dus leek mij een geweldig idee om dan wiettthee te zetten ..!
word je daar wel goed stoned van?
cunt zei:ik wil ook weten hoe je wietthee moet zetten ..
want een vriendin van me heeft hele erge astma maar ze wil eigenlijk wel een keer blowen ... of in ieder geval stoned zijn ..
dus leek mij een geweldig idee om dan wiettthee te zetten ..!
word je daar wel goed stoned van?
Nu heb ik het laatste jaar 4x met fikse longontstekingen en astma-aanvallen in het ziekenhuis gelegen; dus dacht dat het wel een goed moment zou zijn om te stoppen met mijn longen vol te gooien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."