Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsManieren om Wietthee te maken?

Manieren om Wietthee te maken?

24 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
B
BlaatkipLid
01-01-2024, 00:00
#1
je kan ook gewoon thee in een waterpijp doen heb ik ergens gehoord.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blaatkip zei:
je kan ook gewoon thee in een waterpijp doen heb ik ergens gehoord.
Klik om te vergroten...

klopt, gewoon proberen en zelf beoordelen.. ik vind het te veel gedoe en kvind water stukken fijner
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
cunt zei:
ik wil ook weten hoe je wietthee moet zetten ..
want een vriendin van me heeft hele erge astma maar ze wil eigenlijk wel een keer blowen ... of in ieder geval stoned zijn ..
dus leek mij een geweldig idee om dan wiettthee te zetten ..!
word je daar wel goed stoned van?
Klik om te vergroten...

dan kun je ook een spacecake maken
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacecake is zo gemaakt xD
j
jezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
cunt zei:
ik wil ook weten hoe je wietthee moet zetten ..
want een vriendin van me heeft hele erge astma maar ze wil eigenlijk wel een keer blowen ... of in ieder geval stoned zijn ..
dus leek mij een geweldig idee om dan wiettthee te zetten ..!
word je daar wel goed stoned van?
Klik om te vergroten...

Ik heb al mijn leven lang astma, maar ik heb daar 25 jaar doorheen gerookt en geblowd :rolleyes: Nu heb ik het laatste jaar 4x met fikse longontstekingen en astma-aanvallen in het ziekenhuis gelegen; dus dacht dat het wel een goed moment zou zijn om te stoppen met mijn longen vol te gooien.
Maar na 25 jaar wietjes roken.......daar ben je niet zo maar vanaf; van het gewone roken wel; geen enkele moeite mee. Maar om nu op de moraal uit te komen; sindsdien drink ik wietthee; ik lees overal dat mensen 2 gram op 1 liter thee gooien; nou dat werd bij mij niks; ong 15 gram wiet op 2 liter water, ong 8 gram -room-boter. Laten koken,net onder de kook houden, 30 minuut; dan pak ik het in dekbed, en zet het na een uurtje of 2 weer op om weer te laten koken (trekken hoort tussen de 80 en 100 graden celcius) Ik doe dit minimaal 6 uur, liever nog een nachtje;halverwege doeik er kruidenzoethout en ontspanningsthee in.
Dan pak ik vergiet met stukje keukenpapier en filter de thee; zorg dat er niet teveel wiet in het papier zit (andersknijp je het kapot met het goed uitknijpen. Ik ververs het ong 4 X ;de laatste keer met 2 vellen omdat daar meeste wiet inzit.Daarna de proppen paipr met wiet even afkoelen en dan goed uitpersen;daar zit de meeste thc in;(e wiet met de boter!).
Ik bewaar het in 4 doosjes,voor elke dag 1 :stoned:
hoop dat je er wat aan hebt...groetjes, Jezz
PS Ik doe het trouwens met 1/2 knipafval en half gewone wiet;anders is het helemaal niet meer te betalen; dit is zowiezo al stuk duurder.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."