#1
Hihi succes in ieder geval.
Het is best een leuk onderwerp voor jezelf om het over te doen.
Het is best een leuk onderwerp voor jezelf om het over te doen.
)Lana zei:Volgens mij kun je bij de shop op je 16e jaar gewoon 0 gram halen hoor.
Jonirsz zei:Lana zei:Volgens mij kun je bij de shop op je 16e jaar gewoon 0 gram halen hoor.
ik bedoel dat je op je 16de maar 2 gram op zak mag hebben. Omdat je anders door gaat dealen. bij zo'n kleine hoeveelheid is de kans daarop minder.
Lana zei:Jonirsz zei:Lana zei:Volgens mij kun je bij de shop op je 16e jaar gewoon 0 gram halen hoor.
ik bedoel dat je op je 16de maar 2 gram op zak mag hebben. Omdat je anders door gaat dealen. bij zo'n kleine hoeveelheid is de kans daarop minder.
Oh sorry, op die manier.
Ik dacht dat je het anders bedoelde.
Maar weet je, ik denk dat je voor het vak Nederlands, iets serieuzer te werk moet gaan. Als je een leuk punt wil verdienen.
Want als je bij de voordelen van zelf kweken schrijft: blowen wanneer je maar wilt, dan word je niet serieus genomen.
Verder kan ik niet zo 123 iets goeds erbij verzinnen.

hoe bedoel je dan veel geld? veel kopen of fooi geven?? en ze kunnen dat toch niet op voorhand weten??mathijs zei:Coffeeshops gaan echt niet moeilijk doen als je ze heel erg veel geld geeft :P
Freaky high zei:hoe bedoel je dan veel geld? veel kopen of fooi geven?? en ze kunnen dat toch niet op voorhand weten??mathijs zei:Coffeeshops gaan echt niet moeilijk doen als je ze heel erg veel geld geeft :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."