#1
Fout gaan op spacecake is pure hell. Dan snuif ik nog liever een kilo yopo en kots ik mijn maag in zijn geheel uit. Van teveel THC (zeker oraal!) wordt ik extreem draaierig en heb mijn spieren niet meer onder controle. Als ik aan de diaree zou zijn zou ik waarschijnlijk mijn hele broek onder schijten, haha.
en een lekker lange trip