#1
was dat beestje dan niet anders??? ging die ook niet opeens heel veel eten of lawaai maken??? ![:grin:]()
Doodkapje zei:was dat beestje dan niet anders??? ging die ook niet opeens heel veel eten of lawaai maken???![]()
iddlot zei:Doodkapje zei:was dat beestje dan niet anders??? ging die ook niet opeens heel veel eten of lawaai maken???![]()
Dat beest heeft toch de blaadjes gegeten niet de knoppen want die zitten er nog niet aan..

hypersnap zei:Sinds een 2tal weken geleden ben ik beginnen stekies steken en met succesAangezien er zoveel how-to's zijn over kweek, laat ik het hele process achter me en ga ik direkt over naar foto's die ik af en toe zal updaten
Grtz
2de week:
![]()
idd dan nog een goede groeistimulator en een bloeistimulator seh en t'is in ordeDissonant zei:Mja, misschien weet ge dit al maar verse potgrond is natuurlijk beter.
Omdat daar nog alle voedingsstoffen inzitten en vooral omdat de structuur van uw grond dan veel losser is, waardoor de wortels beter groeien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."