Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn 2 schatjes

Mijn 2 schatjes

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat ligt aan de genetica ja
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat zijn je plantjes lief !! :hearteyes:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#3
mooi mooi , ik heb mijn 2 schatjes al buiten staan in de zon :) .


Zal binnenkort ook nog wel eens een foto'tje nemen !


Succes ermee
s
stinosLid
01-01-2024, 00:00
#4
schattig :)
maar mijn plantje de blaadjes hadden gelijk al wietblaadjesvorm.. ligt dat aan t plantje ofzo?
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sinds een 2tal weken geleden ben ik beginnen stekies steken en met succes :) Aangezien er zoveel how-to's zijn over kweek, laat ik het hele process achter me en ga ik direkt over naar foto's die ik af en toe zal updaten:)


Grtz

2de week:

R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuke foto's! Altijd leuk om zelf plantjes te kweken, ben ik nu ook weer aan't doen.

Ik zou ze wel snel in aparte potten zetten, als ze zo verder groeien en de wortels verstrikt raken is het een stuk moeilijker om ze weer uit elkaar te krijgen zonder dat je de wortels beschadigd raken :wink:
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Radeon915 zei:
Leuke foto's! Altijd leuk om zelf plantjes te kweken, ben ik nu ook weer aan't doen.

Ik zou ze wel snel in aparte potten zetten, als ze zo verder groeien en de wortels verstrikt raken is het een stuk moeilijker om ze weer uit elkaar te krijgen zonder dat je de wortels beschadigd raken :wink:
Klik om te vergroten...

Zal ik nu doen, thx 4 info :)

UPDATE: Vandaag blaadjes bijgekomen en ze krijgen vorm :wave:

h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weednator zei:
mooi mooi , ik heb mijn 2 schatjes al buiten staan in de zon :) .


Zal binnenkort ook nog wel eens een foto'tje nemen !


Succes ermee
Klik om te vergroten...

Jup, mijne mogen nu ook buiten spelen :P
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat voor aarde is dat? Gewoon uit uw tuin gaan schuppen ofwa? :)
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dissonant zei:
Wat voor aarde is dat? Gewoon uit uw tuin gaan schuppen ofwa? :)
Klik om te vergroten...

Al eens gebruikte potgrond aangezien ik geen zin heb om zo'n heel pak te kopen :P
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mja, misschien weet ge dit al maar verse potgrond is natuurlijk beter.

Omdat daar nog alle voedingsstoffen inzitten en vooral omdat de structuur van uw grond dan veel losser is, waardoor de wortels beter groeien.
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik weet het maar ik zie het nut er niet van in om by on sin de tuinzaak een zak te kopen van 20kg als ik maar een beetje vandoen heb. En de vorige plant dat er inzat heeft er mss maar 3 weken ingezeten omdat ie gesneuveld was door onweer :)
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Men plantjes zijn al aardig gegroeid :)


WEEK 3:



S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk om te zien :)
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thx voor al de goede reacties :grin:
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aangezien ik enkele stekjes nog heb waar ik niets mee kan doen omdat ik maar 2 plantjes wil hebben wil ik er een paar weggeven. Ik ben van vlaams brabant en geef ze graag gratis weg. Voo rmeer infzo PB me maar of via msn.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
hypersnap zei:
Aangezien ik enkele stekjes nog heb waar ik niets mee kan doen omdat ik maar 2 plantjes wil hebben wil ik er een paar weggeven. Ik ben van vlaams brabant en geef ze graag gratis weg. Voo rmeer infzo PB me maar of via msn.
Klik om te vergroten...

wat een initatief
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
met spint en trips ?
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ze zijn weg :) Binnenkort nog is foto's van men 2 goei plantjes :P
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#20
WEEK 4





En men squirl had een plantje dat de dicht stond binnengespeeld :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."