#1
Dat ligt aan de genetica ja
Radeon915 zei:Leuke foto's! Altijd leuk om zelf plantjes te kweken, ben ik nu ook weer aan't doen.
Ik zou ze wel snel in aparte potten zetten, als ze zo verder groeien en de wortels verstrikt raken is het een stuk moeilijker om ze weer uit elkaar te krijgen zonder dat je de wortels beschadigd raken![]()
Weednator zei:mooi mooi , ik heb mijn 2 schatjes al buiten staan in de zon.
Zal binnenkort ook nog wel eens een foto'tje nemen !
Succes ermee
Dissonant zei:Wat voor aarde is dat? Gewoon uit uw tuin gaan schuppen ofwa?![]()
hypersnap zei:Aangezien ik enkele stekjes nog heb waar ik niets mee kan doen omdat ik maar 2 plantjes wil hebben wil ik er een paar weggeven. Ik ben van vlaams brabant en geef ze graag gratis weg. Voo rmeer infzo PB me maar of via msn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."