zeer mooie flush
kan niet wachten tot ik er eentje heb.
#3
leerproces
voor je 2e x zeker niet slecht of valt het je toch nog tegen?
#4
Kicken!
Goed setje
#5
Here we go again...
Deze keer helaas niet van Multispore (die verkopen niet meer), maar van Azarius. Vandaag de eerste flush geoogst en het beloofd veel goeds.
Met maar liefst 165 gram ben ik voor deze eerste oogst zeer tevreden!
Het bakje staat nu weer onder water.
Hier de foto's, vanaf het begin tot aan vandaag:
#6
Mooie stoeltjes en toch lekker massaal voor een 1e flush!
#7
lekker veel zijn het er!!! :P
ze zien er super uit
#8
Nice! Je behaalt weer prachtige resultaten Remsos! Ook van Azarius? Hij ziet er anders uit dan diegene die ik heb. Misschien vernieuwd? Ik volg dit zeker!
Bedankt voor de reacties! Hij komt idd van Azarius.
En hij ziet er misschien anders uit, omdat ik de zijkanten zwart heb gemaakt...
Heb weleens gelezen dat je dan geen paddo's aan de zijkanten krijgt, die moeilijk te oogsten zijn. Er komt daar nu dus geen licht binnen.
Ik vind het een zielige vertoning voor de 2e flush. Die vorige bak deed het toch wel een stuk beter.
Kwa kleur vind ik die grote ook erg donker!
Maar ja.... je moet een beetje geluk hebben denk ik.
#13
Mja idd. Ik denk ook dat je vorige bak wel van betere kwaliteit was. Misschien worden de volgende flushen beter, wie weet. Bij mij lijkt er nu betere 4de flush te komen dan de vorige. Ik ben benieuwd! ^^
Trouwens, ik denk wel dat die 2 wel nog veel gewicht gaan scoren
#14
wel een erg dikke trouwens :P
Ik weet bijna wel zeker dat je volgende flush het beter gaat doen
#15
Mooie grote bak met veel paddo's
#16
Ik hoop het wel radeon....
Tot nu toe komt er maar weer 1 omhoog.
Ik doe deze kweek niets anders als mn vorige bak.
#17
... en die ene is erg groot geworden! Met maar liefst 53 gram aan gewicht. Persoonlijk record behaald. (was ook niet zo heel moeilijk, dit is pas mn 2e kweek)
De rest blijft denk ik nog een dag of 2 staan. Ben benieuwd!
#18
53 gram?!?!
#19
wat een mega paddo !!!!
#20
nice Er komen preices nog een hoop andere op! Ben benieuwd naar het vervolg
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.