Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e Kweekset cubensis

2e Kweekset cubensis

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij elkaar was het een kleine 40 gram.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
zeer mooie flush :grin:
kan niet wachten tot ik er eentje heb.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
leerproces :)

voor je 2e x zeker niet slecht of valt het je toch nog tegen?
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kicken!
Goed setje :grin:
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Here we go again...

Deze keer helaas niet van Multispore (die verkopen niet meer), maar van Azarius. Vandaag de eerste flush geoogst en het beloofd veel goeds.
Met maar liefst 165 gram ben ik voor deze eerste oogst zeer tevreden!

Het bakje staat nu weer onder water.

Hier de foto's, vanaf het begin tot aan vandaag:




















h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooie stoeltjes en toch lekker massaal voor een 1e flush!
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#7
lekker veel zijn het er!!! :P

ze zien er super uit :sunglasses:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nice! Je behaalt weer prachtige resultaten Remsos! Ook van Azarius? Hij ziet er anders uit dan diegene die ik heb. Misschien vernieuwd? Ik volg dit zeker!

Bij jouw eerste flush was jouw bakje ook mooi gevuld en verspreid over héél het oppervlak, nice!
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor de reacties! Hij komt idd van Azarius.
En hij ziet er misschien anders uit, omdat ik de zijkanten zwart heb gemaakt...
Heb weleens gelezen dat je dan geen paddo's aan de zijkanten krijgt, die moeilijk te oogsten zijn. Er komt daar nu dus geen licht binnen.

:wave:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#10
ah, wel, dan heb je het héél netjes gedaan :grin:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe zit het met de growbox nu ? Ben wel benieuwd :)
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#12




Ik vind het een zielige vertoning voor de 2e flush. Die vorige bak deed het toch wel een stuk beter.
Kwa kleur vind ik die grote ook erg donker!

Maar ja.... je moet een beetje geluk hebben denk ik.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mja idd. Ik denk ook dat je vorige bak wel van betere kwaliteit was. Misschien worden de volgende flushen beter, wie weet. Bij mij lijkt er nu betere 4de flush te komen dan de vorige. Ik ben benieuwd! ^^

Trouwens, ik denk wel dat die 2 wel nog veel gewicht gaan scoren :wink:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#14
wel een erg dikke trouwens :P

Ik weet bijna wel zeker dat je volgende flush het beter gaat doen :wink:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooie grote bak met veel paddo's :grin:
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hoop het wel radeon....
Tot nu toe komt er maar weer 1 omhoog. :(

Ik doe deze kweek niets anders als mn vorige bak.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#17
... en die ene is erg groot geworden! Met maar liefst 53 gram aan gewicht. Persoonlijk record behaald. (was ook niet zo heel moeilijk, dit is pas mn 2e kweek)

De rest blijft denk ik nog een dag of 2 staan. Ben benieuwd!











h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#18
53 gram?!?! :openmouth: :hearteyes: :hearteyes:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat een mega paddo !!!! :beer:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#20
nice :) Er komen preices nog een hoop andere op! Ben benieuwd naar het vervolg :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."